Niet doen, Duits leren is voor mensen die Duits willen lerenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:10 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik heb echt nog minder discipline dan een houten deurok nu ben ik echt echt echt leren [ afbeelding ]
en je werkt 30 uur per week tochquote:Op zondag 27 januari 2013 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Is maar van 3 weken. En ik durf niet te zeggen wat het is. Ik denk eigenlijk 400 maar als het dan minder is dan is het niet leuk
En alles binnen een maand er weer doordraaienquote:Op zondag 27 januari 2013 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Is maar van 3 weken. En ik durf niet te zeggen wat het is. Ik denk eigenlijk 400 maar als het dan minder is dan is het niet leuk
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Jeej, 2 in 1 dag
De eerste keer dat ik proxie vroeg ging het niet zo makkelijk
mannen mogen wel tevreden over zichzelf zijn maar niet te, te veeleisend is ook een afknapperquote:
Ik ben ook echt niet 100% tevreden met mezelf hoor, al merk ik wel dat ik de laatste 2 jaren enorm gegroeid ben in het sociale gebeuren door werk & school.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mannen mogen wel tevreden over zichzelf zijn maar niet te, te veeleisend is ook een afknapper
Dag pizzaquote:Op zondag 27 januari 2013 20:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga
Veel plezier nog iedereen vanavond!
afknappen op domme vrouwen maar wel domme wijfen zeggenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben ook echt niet 100% tevreden met mezelf hoor, al merk ik wel dat ik de laatste 2 jaren enorm gegroeid ben in het sociale gebeuren door werk & school.
Veeleisend, tsjah, je hebt het natuurlijk zelf voor het kiezen. Ik ben nog 17 dus ik zie wel hoe het loopt, lijkt me wel heerlijk rustig zonder vriendinMaar dan word er niet gekookt en schoongemaakt
(grapje natuurlijk)
Moet iniedergeval wel een ongeveer even slim iemand zijn met dezelfde humor anders is het automatisch al een afknapper. Domme wijfen zijn alleen maar irritant en snappen dingen toch nooit. Maarja dat is allemaal zaak voor later.
[..]
Dag pizza![]()
Mag dat niet dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
afknappen op domme vrouwen maar wel domme wijfen zeggen
wijFenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Mag dat niet dan?![]()
Je voelt je toch niet aangesproken
Oohzo, spelling & grammatica is niet mijn sterkste puntquote:Op zondag 27 januari 2013 20:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wijFen
Domme wijven oke en ja eigenlijk wel
Maakt niet uit maar wat moet een vrouw hebben volgens jou dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Oohzo, spelling & grammatica is niet mijn sterkste punt
eh Neequote:Op zondag 27 januari 2013 20:12 schreef nodig het volgende:
[..]
En alles binnen een maand er weer doordraaien![]()
![]()
Met dat soort meiden wil ik niet eens daten![]()
Ik ben redelijk zuinig met mijn geld
een vagina xdxdquote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maakt niet uit maar wat moet een vrouw hebben volgens jou dan?
lol ik doe maar een gok hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 20:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en je werkt 30 uur per week toch![]()
Ik werk 1 zaterdag per week en zit dan al tegen de 300 euro aan
Zelfde humor + ideeen over dingen + slimheidquote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maakt niet uit maar wat moet een vrouw hebben volgens jou dan?
quote:
Beetje saai, altijd zelfdequote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Zelfde humor + ideeen over dingen + slimheid
zoiets![]()
Had al bijna een dikke paar tieten er neer gezet![]()
ach so, klinkt gezelligquote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Zelfde humor + ideeen over dingen + slimheid
zoiets![]()
Had al bijna een dikke paar tieten er neer gezet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |