ja hequote:
ja iddquote:Op zondag 27 januari 2013 18:18 schreef JRRY het volgende:
maaar eigenlijk boeit het geen f*ck want die op zie ik 1x en daarna nooit weer.
Geen idee, maar dat staat er al sinds deel heel lang geleden of zoquote:
Ik heb het even onnodig gemaaktquote:Op zondag 27 januari 2013 18:22 schreef Faux. het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat staat er al sinds deel heel lang geleden of zo
eetsequote:
Probeer het uit zou ik zeggenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:36 schreef supersof het volgende:
- Heb je haast? Zo houd je de lift tegen zonder te stoppen op een andere verdieping:
1. Druk op het 'close doors' knopje, houd hem ingedrukt
2. Druk op het knopje van de verdieping waar je moet zijn en houd die knop + het close doors knopje ingedrukt
3. Als de lift naar boven of naar beneden gaat, kun je de knopjes loslaten
Dit wordt gebruikt door de politie, zodat ze sneller naar een verdieping kunnen komen. Het werkt bij elke lift.
HAHA heeeerlijk.
______
dit zegt een meisje bij mij op fbZou het werken.
Nee, zoiets zou iedereen in mun van tijd weten en dus ook gaan gebruiken en dat is nou juist niet de bedoeling van zoiets.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:36 schreef supersof het volgende:
- Heb je haast? Zo houd je de lift tegen zonder te stoppen op een andere verdieping:
1. Druk op het 'close doors' knopje, houd hem ingedrukt
2. Druk op het knopje van de verdieping waar je moet zijn en houd die knop + het close doors knopje ingedrukt
3. Als de lift naar boven of naar beneden gaat, kun je de knopjes loslaten
Dit wordt gebruikt door de politie, zodat ze sneller naar een verdieping kunnen komen. Het werkt bij elke lift.
HAHA heeeerlijk.
______
dit zegt een meisje bij mij op fbZou het werken.
hallo pizzaquote:
Ik zou daar te lui voor zijn hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee, zoiets zou iedereen in mun van tijd weten en dus ook gaan gebruiken en dat is nou juist niet de bedoeling van zoiets.
Niet als je weet dat je daardoor niet 100x moet stoppenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik zou daar te lui voor zijn hoor.
Zelfs dan.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet als je weet dat je daardoor niet 100x moet stoppen
haha ja zal ik doenquote:
Ja dat denk ik ook, maar toch eens proberenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee, zoiets zou iedereen in mun van tijd weten en dus ook gaan gebruiken en dat is nou juist niet de bedoeling van zoiets.
Niet geschoten is altijd misquote:Op zondag 27 januari 2013 18:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, maar toch eens proberen
Dat is sowieso bullshitquote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef IlBacio het volgende:
Was het ook niet zo dat als je SOS indrukte in morse op zo'n fietsstoplichtdinges, dat het fietslicht dan meteen op groen zou springen?
Dat was echt onnodig gister danquote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mwah, gister iets te veel gedronken, nog steeds een beetje misselijk
hoezo zit je op dit account?quote:
geeeeen ideequote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef IlBacio het volgende:
Was het ook niet zo dat als je SOS indrukte in morse op zo'n fietsstoplichtdinges, dat het fietslicht dan meteen op groen zou springen?
verkeerd ingelogtquote:Op zondag 27 januari 2013 18:47 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo zit je op dit account?
en ja gaat goedmet jou?
Het had gekundquote:
Gratis Mars, vertel!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:48 schreef nodig het volgende:
Netzo als het verhaal van gratis Mars repen uit de automaat
ah boefjequote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mwah, gister iets te veel gedronken, nog steeds een beetje misselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |