Was "vroeger" mijn lievelingsnummerquote:Op zondag 27 januari 2013 19:29 schreef supersof het volgende:
Heartless - Justin Nozuka
#nuaanhetafspelen
Eet gewoonquote:Op zondag 27 januari 2013 19:41 schreef Stuart het volgende:
Dat wordt dan toch maar chicken korma halen. Ik had een diepvries pizza gisteravond in de koelkast gelegd maar ik durf het toch niet aan![]()
Heerlijk nummer datquote:Op zondag 27 januari 2013 19:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Was "vroeger" mijn lievelingsnummer
De FOK! irc?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Faux. zit jij ook wel eens op IRC?
Al weggegooid. Er zaten champignons op die ik al niet lust maar die waren verkleurd. Weg met die zooiquote:
Mijne ookquote:Op zondag 27 januari 2013 19:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Was "vroeger" mijn lievelingsnummer
gooi dan alleen de champignons wegquote:Op zondag 27 januari 2013 19:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Al weggegooid. Er zaten champignons op die ik al niet lust maar die waren verkleurd. Weg met die zooi
De pizza was gewoon verrot denk ik. Een dag in de koelkast was een stom ideequote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef supersof het volgende:
[..]
gooi dan alleen de champignons weg
Oh, neen niet echt. Sterker nog, maar één keer per jaar tijdens de E3 in het Games Control Centerquote:Op zondag 27 januari 2013 19:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is die er?
Ik bedoelde gewoon IRC in het algemeen tbh
Nee maar ik moest wel nadenkenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef supersof het volgende:
als jullie champignons typen doen jullie dan ook in je hoofd
cham pig nons?
Huh? Frans?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ook leuk om mee te blèren.
(tot dat ze in 't Frans gaat zingen)
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef supersof het volgende:
als jullie champignons typen doen jullie dan ook in je hoofd
cham ping nons?
Kunnen we die dan niet opzetten? Gewoon 24/7?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
Oh, neen niet echt. Sterker nog, maar één keer per jaar tijdens de E3 in het Games Control Center
Oh ken ik niet!quote:Op zondag 27 januari 2013 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er is een Franse versie met zo'n zangeres
Echt niet met een 'n'quote:
Je kan bij mibbit een kanaaltje opzetten geloof ikquote:Op zondag 27 januari 2013 19:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kunnen we die dan niet opzetten? Gewoon 24/7?
Nee maar zo klinkt het in mijn hoofd, champingonsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |