leuk als in aardigquote:Op zondag 27 januari 2013 19:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vindt Faux hem dan leuk leuk of leuk als in aardig?
das heul mijn bff niet, hij is kut en stom en hij mag lekker doei gaanquote:Op zondag 27 januari 2013 19:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja Faux. stuurde gister een email omdat zijn bffffff hem negeerde
Geef het tijd.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
das heul mijn bff niet, hij is kut en stom en hij mag lekker doei gaan
here i am, faux to the rescuequote:
Ik ben nu je BFFFFFFF toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
das heul mijn bff niet, hij is kut en stom en hij mag lekker doei gaan
ja. samen met ga.aguyim. en hypocriet. jullie zijn de elitequote:Op zondag 27 januari 2013 19:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben nu je BFFFFFFF toch?wjnmk xx
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:31 schreef Faux. het volgende:
[..]
ja. samen met ga.aguyim. en hypocriet. jullie zijn de elite
nieuwe aanmeldingen onder de streep:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PHP, Python. Ben te lui om anderen te leren.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Faux, welke programmeertalen kan jij allemaal?
Heb je daar talen in?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
PHP, Python. Ben te lui om anderen te leren.
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:31 schreef Faux. het volgende:
[..]
ja. samen met ga.aguyim. en hypocriet. jullie zijn de elite
nieuwe aanmeldingen onder de streep:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tuurlijkquote:
In hoeverre kan jij andere sites aanpassenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
PHP, Python. Ben te lui om anderen te leren.
Hoezo dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
TuurlijkEr bestaan wel honderd programmeertalen
nee ik moet een heel duits hoofdstuk voor morgenochtend weten en ik weet er nog niks van geen woordjes geen zinnen geen grammatica niksquote:
Andere sites aanpassen? Hacken? Of bedoel je dat niet?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
In hoeverre kan jij andere sites aanpassen?
Omdat elke taal zijn eigen voor- en nadelen heeftquote:
Hacken ja, maar je moet het 'andere sites aanpassen' noemenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Andere sites aanpassen? Hacken? Of bedoel je dat niet?
Oh op die fiets. Ja dat kan ik wel aardig.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hacken ja, maar je moet het 'andere sites aanpassen' noemen
Gebruik je dan PHP?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Oh op die fiets. Ja dat kan ik wel aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |