Vorige delen van deze reeks:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
PI en Post gaan niet zo goed samen.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
gvd kappen nou met die biertjes! Ik wil ookquote:Op zondag 27 januari 2013 16:12 schreef Mano_ het volgende:
Fak, wil ik net replyen... Lol
Dan maar even een pic : D
[ afbeelding ]
Woord.![]()
nicequote:Op zondag 27 januari 2013 16:12 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Beter ren je nu naar de winkel.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
vind ik geen enkel probleem, het is wat ik het liefste doe sochtends en smiddags.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
slapen![]()
Alleen jammer dat er soms zoveel tijd in gaat zittenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik wil nu ook weer me joint erbij pakkenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:12 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Grolsch! Heeujquote:Op zondag 27 januari 2013 16:12 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je dan niet ontzettend lui? Als ik langer dan een uurtje of 8 slaap ben ik echt niet vooruit te branden die dagquote:![]()
![]()
Ik ook..quote:Op zondag 27 januari 2013 16:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
vind ik geen enkel probleem, het is wat ik het liefste doe sochtends en smiddags.
Maar doordeweeks dan?![]()
ik ook nietquote:Op zondag 27 januari 2013 16:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja toch, laatst was black knight erop maar niet gezien _o-![]()
![]()
ik zou zweren dat ik net een sigaret heb gerookt (heb tenslotte moeite gedaan om er eentje te klikken) maar ik kan het me niet meer herinneren. Wat resulteert in de trek in nog eentje
Fuck the EBU.![]()
had vrijdagnacht maar 4 uurtjes geslapen dus ik had dit ff nodigquote:Op zondag 27 januari 2013 16:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ben je dan niet ontzettend lui? Als ik langer dan een uurtje of 8 slaap ben ik echt niet vooruit te branden die dag
en normaal slaap ik altijd 12 uur of langer, dus ja lui ben ik welHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Wat heb je aan een post centraal maken als het niet geld voor de hele reeks?
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
niceKleding is puur functioneel voor mij :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve m'n Zeeman-shirt. Die is gewoon baas![]()
![]()
Als het effe kan doe ik precies hetzelfdequote:Op zondag 27 januari 2013 16:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
had vrijdagnacht maar 4 uurtjes geslapen dus ik had dit ff nodig
en normaal slaap ik altijd 12 uur of langer, dus ja lui ben ik welliever lui dan moe
Maar ik ga nooit eerder dan 12 uur slapen eigenlijk
Fuck the EBU.![]()
Laters manquote:
Kom je vanaaf nog wel even mee smoken?
Deze reeks gaat te hard voor de modjesquote:Op zondag 27 januari 2013 16:15 schreef Unscrewed het volgende:
Wat heb je aan een post centraal maken als het niet geld voor de hele reeks?
Woord.![]()
ikzelf nietquote:Op zondag 27 januari 2013 16:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Laters man
Kom je vanaaf nog wel even mee smoken?ben er straks wel weer
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:16 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn kat komt al weken niet buiten omdat de sneeuw
Mijn vader voorstelt sokjes aan voor de kat LOL![]()
![]()
![]()
haha iddquote:Op zondag 27 januari 2013 16:15 schreef Unscrewed het volgende:
Wat heb je aan een post centraal maken als het niet geld voor de hele reeks?waar is oerbeer?
Fuck the EBU.![]()
Jij ookal weg ?quote:
zoiets?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:16 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn kat komt al weken niet buiten omdat de sneeuw
Mijn vader voorstelt sokjes aan voor de kat LOL![]()
Woord.![]()
dat is sieligquote:
Typen terwijl de typbox niet is aangekliktquote:Op zondag 27 januari 2013 16:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee ik wou kusjeknuffeltypen, zie nu pas dat dat daar niet staat
![]()
![]()
ahh ben ik toch veel te stoned voor jongenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Typen terwijl de typbox niet is aangeklikt
Fuck the EBU.![]()
Moet zo vakkenvullen maar ik ga niet verschijnen denk ik
lui lui luiHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ohquote:Op zondag 27 januari 2013 16:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee ik wou kusjeknuffeltypen, zie nu pas dat dat daar niet staat
Leef je leven zoals je wil..quote:Op zondag 27 januari 2013 16:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
ahh ben ik toch veel te stoned voor jongen![]()
Denk aan de verantwoordelijkheid die je hebt! Zonder jou kunnen mensen geen boodschappen doenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:20 schreef Studeur het volgende:
lui lui lui![]()
![]()
Zoals joints die inbranden en niet goed zijn gedraait en rook in je ogen?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:22 schreef Midnight_snack het volgende:
Hee zullen we nummer 13 overslaan dat brengt immers ongeluk jwz![]()
Bijgeloofquote:Op zondag 27 januari 2013 16:22 schreef Midnight_snack het volgende:
Hee zullen we nummer 13 overslaan dat brengt immers ongeluk jwz
Wel aanmaken, maar dan laten sluiten door een modjequote:Op zondag 27 januari 2013 16:22 schreef Midnight_snack het volgende:
Hee zullen we nummer 13 overslaan dat brengt immers ongeluk jwz![]()
![]()
vanavond worden alleen de koppen voor volgende week gevuld, en meestal zijn we een half uur eerder klaar dan geplanned, dus kunnen ze mij wel missen.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:22 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Denk aan de verantwoordelijkheid die je hebt! Zonder jou kunnen mensen geen boodschappen doenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Rook in je ogen is toch wel zo kut he!quote:Op zondag 27 januari 2013 16:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zoals joints die inbranden en niet goed zijn gedraait en rook in je ogen?![]()
![]()
We kunnen ook #13 in het thema van ongeluk openen
Ja precies, vingers die blijven plakken aan vloeitjes enzo, moeten niezen terwijl je aan het draaien, tipjes die eruit vallen kunnen we allemaal echt niet gebruiken manquote:Op zondag 27 januari 2013 16:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zoals joints die inbranden en niet goed zijn gedraait en rook in je ogen?Woord.![]()
Rook in je ogen? Dan doe je iets niet goed.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Rook in je ogen is toch wel zo kut he!
echt he. Contactlenzen trouwens ook in gortdroge ogenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Rook in je ogen is toch wel zo kut he!
Woord.![]()
Ja, faallichaam kan niet eens tegen rookquote:Op zondag 27 januari 2013 16:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Rook in je ogen is toch wel zo kut he!Ja plakkende vingers had ik gister, maar kwam door me nieuwe stash wiet die ik verkruimel met me vingersquote:Op zondag 27 januari 2013 16:24 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja precies, vingers die blijven plakken aan vloeitjes enzo, moeten niezen terwijl je aan het draaien, tipjes die eruit vallen kunnen we allemaal echt niet gebruiken man![]()
![]()
Gelquote:
Nooit gehad? Vooral als je bezig bent en ff de peuk op je lip laat hangen, dan trekt het soms zo recht je oog inquote:Op zondag 27 januari 2013 16:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Rook in je ogen? Dan doe je iets niet goed.![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 27 januari 2013 16:26 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nooit gehad? Vooral als je bezig bent en ff de peuk op je lip laat hangen, dan trekt het soms zo recht je oog in
Als je spliff zo heel kort is en je bekijkt hoe je joint gloeit terwijl je een hijsje neemt gebeurt het weleensquote:Op zondag 27 januari 2013 16:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Rook in je ogen? Dan doe je iets niet goed.![]()
![]()
Dat is ook niet erg slim.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als je spliff zo heel kort is en je bekijkt hoe je joint gloeit terwijl je een hijsje neemt gebeurt het weleens
Jaquote:Op zondag 27 januari 2013 16:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als je spliff zo heel kort is en je bekijkt hoe je joint gloeit terwijl je een hijsje neemt gebeurt het weleensEn je ziet het al aankomen en kunt er niks meer tegen doen
Woord.![]()
Of de kat die tijdens het draaien op schoot springt en de nog niet dichtgerolde joint als prooi zietquote:Op zondag 27 januari 2013 16:24 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja precies, vingers die blijven plakken aan vloeitjes enzo, moeten niezen terwijl je aan het draaien, tipjes die eruit vallen kunnen we allemaal echt niet gebruiken man![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Of de kat die tijdens het draaien op schoot springt en de nog niet dichtgerolde joint als prooi ziet![]()
![]()
Dat doet die van mij gelukkig niet. Ik zou er niet heel blij van worden ookquote:Op zondag 27 januari 2013 16:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Of de kat die tijdens het draaien op schoot springt en de nog niet dichtgerolde joint als prooi ziet
Woord.![]()
> Gamequote:Op zondag 27 januari 2013 16:29 schreef Studeur het volgende:
Skyrim downloaden. Ik hoop dat hij werkt op mn laptop van 500 euro
> Laptop
> 500euro
Dat word niks.
Mijn kat ruikt wel aan de wiet, maar komt nooit bij me op schootquote:Op zondag 27 januari 2013 16:29 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat doet die van mij gelukkig niet. Ik zou er niet heel blij van worden ook![]()
Godverdomme kut vliegen
Helemaal niet als dat het laatste restje wiet wasquote:Op zondag 27 januari 2013 16:29 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat doet die van mij gelukkig niet. Ik zou er niet heel blij van worden ook![]()
![]()
![]()
kan dat gewoon?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:20 schreef Studeur het volgende:
lui lui lui
Fuck the EBU.![]()
Lekker bij elkaar rapen met katten harenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Helemaal niet als dat het laatste restje wiet was![]()
![]()
![]()
Die van mij heeft geloof ik wel door dat het niet echt eetbaar isquote:Op zondag 27 januari 2013 16:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn kat ruikt wel aan de wiet, maar komt nooit bij me op schoot
Woord.![]()
Nee. Ik zou de chinees dan overwegenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Helemaal niet als dat het laatste restje wiet was![]()
Woord.![]()
Sorry voor de unrelatedness maar speelt iemand hier toevallig gitaar?
Daarom. 1 keerquote:Op zondag 27 januari 2013 16:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
zonder je ziek te melden ofzo?Word je dan niet ontslagen?
![]()
![]()
nee m'n 'mattie' stuurde na anderhalve dag ineens weer een appje, waardoor ik weer een beetje in de realiteit ben teruggetrokken en weer moet geloven aan m'n gedachtesquote:Op zondag 27 januari 2013 16:32 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik dacht dat je out was gegaan
Fuck the EBU.![]()
Vast wel, doet het op mijne zelfs met de hoogste graphicsquote:Op zondag 27 januari 2013 16:29 schreef Studeur het volgende:
Skyrim downloaden. Ik hoop dat hij werkt op mn laptop van 500 euromijne is ook geen topper. Chill spel
![]()
wtf. Zoiets post je toch nietquote:
Ooit een poging gedaan, maar nooit verder gekomen dan de intro van Onequote:Op zondag 27 januari 2013 16:32 schreef Unscrewed het volgende:
Sorry voor de unrelatedness maar speelt iemand hier toevallig gitaar?
Drummen heb ik wel wat langer volgehouden, maar ook geen ster in haha![]()
Irritant die irl shit die je in je stoned zijn komen storenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee m'n 'mattie' stuurde na anderhalve dag ineens weer een appje, waardoor ik weer een beetje in de realiteit ben teruggetrokken en weer moet geloven aan m'n gedachtes
Woord.![]()
Inzicht van andere mensen is denk ik anders ingesteldquote:Op zondag 27 januari 2013 16:33 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n foto van jezelf posten![]()
Pizza Fungi?quote:Aww jammerquote:Op zondag 27 januari 2013 16:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ooit een poging gedaan, maar nooit verder gekomen dan de intro van One
Drummen heb ik wel wat langer volgehouden, maar ook geen ster in hahaWeet niet waar ik moet beginnen.
Heb wel een electrische gitaar gekocht maar kan hem niet spelen.
Zo te zien wel jaquote:Op zondag 27 januari 2013 16:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Inzicht van andere mensen is denk ik anders ingesteld
Woord.![]()
US / Userfoto's #294
Kaugummi is wel een lekkerdingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ja idd, hoewel ik 'm eigenlijk heel graag wil spreken. Maar over iets serieus, dus ik ga straks ff vragen of hij me vanavond ff wil bellenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:34 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Irritant die irl shit die je in je stoned zijn komen storen
Fuck the EBU.![]()
nicequote:Op zondag 27 januari 2013 16:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik wil met jou wel een pizza delen
Fuck the EBU.![]()
En met mij?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik wil met jou wel een pizza delen
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:36 schreef Unscrewed het volgende:
US / Userfoto's #294
Kaugummi is wel een lekkerdingNou fapze heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woord.![]()
US / Userfoto's #294
Kaugummi is wel een lekkerdingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.![]()
quote:Beteken ik zo weinig voor je?
Ja bedankt!quote:
US / Userfoto's #294
Kaugummi is wel een lekkerdingIk lach niet om foto's van anderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij sommige is de sfeer ook wat grimmig en denk je van, ik zal hier zwaar ge emogift worden als ik maar iets post..quote:Op zondag 27 januari 2013 16:40 schreef Midnight_snack het volgende:
Dit topic is gelukkig wel wat chiller![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik lach niet om foto's van anderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet die klaagbaak SC eens lezen dan pas krijg je gelijk aids en steken in je hartquote:Op zondag 27 januari 2013 16:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bij sommige is de sfeer ook wat grimmig en denk je van, ik zal hier zwaar ge emogift worden als ik maar iets post..Mijn nieuwe ondertitel![]()
Ja, weleens gedaanquote:Op zondag 27 januari 2013 16:42 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je moet die klaagbaak SC eens lezen dan pas krijg je gelijk aids en steken in je hart![]()
![]()
Dat is wel zo, vandaar dat ik meestal niet sc's poste.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bij sommige is de sfeer ook wat grimmig en denk je van, ik zal hier zwaar ge emogift worden als ik maar iets post..Woord.![]()
![]()
Aanschouw de vlieg die de tyfus mag krijgen
Wat is die onduidelijk, zit die ergens achter?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:44 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Aanschouw de vlieg die de tyfus mag krijgenMijn nieuwe ondertitel![]()
En nu de "after"picquote:Op zondag 27 januari 2013 16:44 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Aanschouw de vlieg die de tyfus mag krijgen
Woord.![]()
Nee, was te donker voor auto-focus. De foto is zo licht omdat ik flits heb.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:44 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wat is die onduidelijk, zit die ergens achter?
Da's de rookquote:Op zondag 27 januari 2013 16:44 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wat is die onduidelijk, zit die ergens achter?![]()
![]()
Hij vloog weg door de flits.quote:
Dat ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:48 schreef Moira. het volgende:
Ehm ja. Ik wil graag vriendelijk blijven doen okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woord.![]()
geen idee, ik denk het wel. en anders ontslaan ze me maar, ben het langzamerhand toch zat dat baantjequote:
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Daarom zeg ik ook niksquote:Op zondag 27 januari 2013 16:50 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ehm ja. Ik wil graag vriendelijk blijven doen ok
Fuck the EBU.![]()
Freshquote:Op zondag 27 januari 2013 16:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zoals beloofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
je skipt gewoon even het draaigedeelte?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zoals beloofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zondag 27 januari 2013 16:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zoals beloofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe ondertitel![]()
Ziet er lekker uitquote:Op zondag 27 januari 2013 16:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zoals beloofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Welke soort is het?
Woord.![]()
Ditquote:Op zondag 27 januari 2013 16:50 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ehm ja. Ik wil graag vriendelijk blijven doen ok![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:48 schreef Moira. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf
Draaien is gewoon dichtmakenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
je skipt gewoon even het draaigedeelte?hahaha
![]()
quote:Netjes gedraaid!quote:Op zondag 27 januari 2013 16:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zoals beloofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Dit -- Parkiet is mijn papa
Het heet Fataal. en fataal is het. Jezus ik ben me een partij stronkenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:51 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ziet er lekker uitWelke soort is het?
( Heb namelijk ook bier gelurkt )![]()
Goed bezigquote:Op zondag 27 januari 2013 16:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zoals beloofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik zou me god niet weten hoe dat moetquote:Op zondag 27 januari 2013 16:53 schreef sinepedraap het volgende:
Ik wil jullie zien oefenen inside out te draaien en dan de pics hier![]()
![]()
Die kan ik ook nog wel fixen later vandaagquote:Op zondag 27 januari 2013 16:53 schreef sinepedraap het volgende:
Ik wil jullie zien oefenen inside out te draaien en dan de pics hier
Inside-out ben ik namelijk pro in![]()
![]()
Oeh die ken ik niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Het heet Fataal. en fataal is het. Jezus ik ben me een partij stronken
( Heb namelijk ook bier gelurkt )Woord.![]()
Staat in de OPquote:Op zondag 27 januari 2013 16:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zou me god niet weten hoe dat moetMijn nieuwe ondertitel![]()
![]()
Gangsta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
haha ik had het laatst geprobeerd maar tussendoor foto's maken lukt echt niet want ik heb echt beide handen nodigquote:Op zondag 27 januari 2013 16:53 schreef sinepedraap het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Gast, dat kan ik helemaal nietquote:Op zondag 27 januari 2013 16:53 schreef sinepedraap het volgende:
Woord.![]()
netjesquote:Op zondag 27 januari 2013 16:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zoals beloofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
Miss vanavond, straks eerst filmpje kijken bij iemandquote:Op zondag 27 januari 2013 16:53 schreef sinepedraap het volgende:
Ik wil jullie zien oefenen inside out te draaien en dan de pics hier![]()
![]()
"m'n psychotherapeute, de Frasier en m'n petekindje zijn de 3 belangrijkste dingen in m'n leven."
WTFDit -- Parkiet is mijn papa
Daaromquote:Op zondag 27 januari 2013 16:54 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Gast, dat kan ik helemaal nietMijn nieuwe ondertitel![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:53 schreef Unscrewed het volgende:
Gangsta
Ook die PH en de belangrijkste persoon in haar leven is haar psychotherapeute enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.![]()
Net ontdekt dat de hoorcolleges van mijn studie opgenomen worden en online worden gezet. Dat betekent maar 2 dagen per week naar Leiden toe![]()
![]()
5 dagen weekend
Inderdaad, ik las het net. Ik heb medelijden met d'r.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook die PH en de belangrijkste persoon in haar leven is haar psychotherapeute enzo
Sorry normaal ben ik niet zo'n roddelaar maarja..Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik ook niet maar lijkt wel alsof zij dit forum ziet als een soort facebook ofzoquote:Op zondag 27 januari 2013 16:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Inderdaad, ik las het net. Ik heb medelijden met d'r.
Sorry normaal ben ik niet zo'n roddelaar maarja..
Fuck the EBU.![]()
haha nicequote:Op zondag 27 januari 2013 16:55 schreef Studeur het volgende:
Net ontdekt dat de hoorcolleges van mijn studie opgenomen worden en online worden gezet. Dat betekent maar 2 dagen per week naar Leiden toe![]()
![]()
5 dagen weekend
Fuck the EBU.![]()
Oehh ik ben jaloers.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:55 schreef Studeur het volgende:
![]()
5 dagen weekend
weekend? Werken zul je!quote:Op zondag 27 januari 2013 16:55 schreef Studeur het volgende:
![]()
5 dagen weekend
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Inderdaad, en dan nog kan ze wel sommige dingen weglaten.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ook niet maar lijkt wel alsof zij dit forum ziet als een soort facebook ofzo
quote:WZ
iddquote:Op zondag 27 januari 2013 16:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan nog kan ze wel sommige dingen weglaten.
Fuck the EBU.![]()
quote:
HEYquote:
zou wel lachen zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 16:57 schreef Dientje12 het volgende:
Is er ook al een user met de naam KoudZaad?https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
quote:
Waar is mijn afkorting.quote:
Ik vind het makkelijker dan een normale joint. Normale joint kan ik niet eens meer.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:56 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Misschien dat ik het nog es probeer. Kudos voor je tutorials wel.Mijn nieuwe ondertitel![]()
moet je dan 2 vloeitjes aan elkaar plakken?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik vind het makkelijker dan een normale joint. Normale joint kan ik niet eens meer.![]()
US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US USquote:
sorry, genoeg?
Nee gewoon een lange Smoking Blue of zo omdraaien dus binnenstebuiten met de bovenkant naar beneden en dan de plakrand naar je toe.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
moet je dan 2 vloeitjes aan elkaar plakken?
Dat je zeg maar door de vloei heen gelijk de plakrand kan likken. Dus je hoeft hem maar 1 keer strak in te draaien. Veel beter joh
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:00 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US
sorry, genoeg?ja
quote:
Als mijn vriendin een scheet laat in publiek zeg ik altijd dat ik het was.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:NT
Niet dat het ook maar 1x is voorgekomen.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:00 schreef Unscrewed het volgende:
Als mijn vriendin een scheet laat in publiek zeg ik altijd dat ik het was.
wat lieffffquote:Op zondag 27 januari 2013 17:00 schreef Unscrewed het volgende:
Als mijn vriendin een scheet laat in publiek zeg ik altijd dat ik het was.https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Niet dat ik op dit moment een vriendin heb.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Niet dat het ook maar 1x is voorgekomen.
Dat is ware liefdequote:Op zondag 27 januari 2013 17:00 schreef Unscrewed het volgende:
Als mijn vriendin een scheet laat in publiek zeg ik altijd dat ik het was.
Fuck the EBU.![]()
Ik heb echt plaatjes uitleg nodig, ik volg het opeens niet meer al 3 keer gelezenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:00 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee gewoon een lange Smoking Blue of zo omdraaien dus binnenstebuiten met de bovenkant naar beneden en dan de plakrand naar je toe.
Dat je zeg maar door de vloei heen gelijk de plakrand kan likken. Dus je hoeft hem maar 1 keer strak in te draaien. Veel beter joh![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Niet dat ik op dit moment een vriendin heb.
Ja, hè? Ik vind mezelf ook heel lief.quote:
kijk in de op die tutorial van sinepedraap danquote:Op zondag 27 januari 2013 17:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb echt plaatjes uitleg nodig, ik volg het opeens niet meer al 3 keer gelezen
Fuck the EBU.![]()
Ja net gedaan ookquote:Op zondag 27 januari 2013 17:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
kijk in de op die tutorial van sinepedraap dan![]()
![]()
ok miss laat ik nog wel een keer precies zien hoe het moet maar toch die tut is al vrij duidelijk en je hebt deze nog http://jointjedraaien.nl/jointdraaien/inside_out.php Maar dan gewoon met 1 lang vloeitjequote:Op zondag 27 januari 2013 17:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb echt plaatjes uitleg nodig, ik volg het opeens niet meer al 3 keer gelezen
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Niet dat ik op dit moment een vriendin heb.![]()
![]()
Ik vermoed dat ik er een tikkeltje te onhandig voor benquote:Op zondag 27 januari 2013 16:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik vind het makkelijker dan een normale joint. Normale joint kan ik niet eens meer.
Woord.![]()
Niet leuk.quote:
[b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b]Dit -- Parkiet is mijn papa
Wajo diep deze. Dan hadden we denks paarten of zoquote:Op zondag 27 januari 2013 17:04 schreef Nestalgie het volgende:
wat als er een wereld was zonder wielenMijn nieuwe ondertitel![]()
Dan hadden we ovalen.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:04 schreef Nestalgie het volgende:
wat als er een wereld was zonder wielenDit -- Parkiet is mijn papa
Zal ik even naar geposte stonersplaatjes zoeken voor in de OP van vorige topics ja ok goed idee doe ik momentMijn nieuwe ondertitel![]()
yooquote:Op zondag 27 januari 2013 17:07 schreef sinepedraap het volgende:
Zal ik even naar geposte stonersplaatjes zoeken voor in de OP van vorige topics ja ok goed idee doe ik moment![]()
Noordenaarquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
maar dan hadden we ook geen.mechanische dingen. Helewereld kapot mangquote:Op zondag 27 januari 2013 17:04 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wajo diep deze. Dan hadden we denks paarten of zo![]()
Godverdomme heb ik net alles netjes neergezet in code tags ben ik het opeens kwijtMijn nieuwe ondertitel![]()
Da's kutquote:Op zondag 27 januari 2013 17:10 schreef sinepedraap het volgende:
Godverdomme heb ik net alles netjes neergezet in code tags ben ik het opeens kwijt![]()
![]()
haha donutquote:Op zondag 27 januari 2013 17:10 schreef sinepedraap het volgende:
Godverdomme heb ik net alles netjes neergezet in code tags ben ik het opeens kwijtFuck the EBU.![]()
Weg economiequote:Op zondag 27 januari 2013 17:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
maar dan hadden we ook geen.mechanische dingen. Helewereld kapot mang![]()
Weg de kankerquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Stonerplaatjes voor de OP
1
2
3
4
5[spoiler]
[img]http://i.imgur.com/3Jcm4Vt.jpg[/img]
[img]http://i.imgur.com/IU9lJ3u.jpg[/img]
[/spoiler]
En natuurlijk de skills van Gibson
1
2
3
4
5
6
7[spoiler=Skills van GibsonLesPaul88]
[img]http://i45.tinypic.com/9uz1hj.jpg[/img]
[img]http://i45.tinypic.com/2zp5g9f.jpg[/img]
[img]http://i49.tinypic.com/15qxe79.jpg[/img]
[/spoiler]
Als er meer bij moeten svp ff snel zeggen
Spoilers in code tag zettenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:13 schreef sinepedraap het volgende:
Stonerplaatjes voor de OP
[ code verwijderd ]
En natuurlijk de skills van Gibson
[ code verwijderd ]
Ohquote:Op zondag 27 januari 2013 17:14 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Is toch om te kopiëren naar de OP lullosorry
Geef hem een jonkolquote:Op zondag 27 januari 2013 17:15 schreef Dientje12 het volgende:
Vader aan whisky en hij vertelt saaie verhalen
Gewoon stiekemquote:Op zondag 27 januari 2013 17:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha, doet hij niet aan, alleen tabak
Gewoon zeggen: gewoon doen, pap. YOLOquote:Op zondag 27 januari 2013 17:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha, doet hij niet aan, alleen tabakDit -- Parkiet is mijn papa
Damn ik zit echt te twijfelen of ik naar werk zal gaan. Muntje tossen it is.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Wacht, getal tussen de 10. Je mag 3x raden, als je hem hebt geraden moet je naar je werk.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:18 schreef Studeur het volgende:
Damn ik zit echt te twijfelen of ik naar werk zal gaan. Muntje tossen it is.
tussen de 10?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wacht, getal tussen de 10. Je mag 3x raden, als je hem hebt geraden moet je naar je werk.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:18 schreef Studeur het volgende:
Damn ik zit echt te twijfelen of ik naar werk zal gaan. Muntje tossen it is.Op z'n kant=werkenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:18 schreef Studeur het volgende:
Damn ik zit echt te twijfelen of ik naar werk zal gaan. Muntje tossen it is.
Woord.![]()
sorry, tussen de 1 & 10quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik wel, laat mij maar.quote:
secret agentsquote:Op zondag 27 januari 2013 17:20 schreef sinepedraap het volgende:
Sjekkies, jointjes, secret agents ik knutsel ze allemaal in elkaar![]()
quote:
Sigaret filters met wiet erinquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Discoquote:Op zondag 27 januari 2013 17:21 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Vroeger waren die handig in de disco![]()
Woord.![]()
Heb ik al gepostquote:Op zondag 27 januari 2013 17:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
moest een vraagteken achterwat zijn dat sinep
kan je beter gewoon doen met lege hulzen en dan volschieten met tabak+wiet (wel eerst filter vervangen)quote:Op zondag 27 januari 2013 17:22 schreef sinepedraap het volgende:
http://www.jointjedraaien.nl/jointdraaien/secret_joint.php
Heb dat een keer op school gerookt, iedereen vroeg zich af waar die wietlucht vandaan kwam
Iemand op de achtergrond hebben praten tegen je terwijl je heel de tijd hmm hmm zegt en hij niet door heeft dat het je niet interesseert![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
kan je beter gewoon doen met lege hulzen en dan volschieten met tabak+wiet (wel eerst filter vervangen)
Heb dat een keer op school gerookt, iedereen vroeg zich af waar die wietlucht vandaan kwamDit -- Parkiet is mijn papa
en hij helemaal denken, volgens mij ben. ik wel stonedquote:Op zondag 27 januari 2013 17:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
aha ok, of een joint met alleen tabak erin aan een beginner geven![]()
Zelfde als met alcoholvrij bierquote:Op zondag 27 januari 2013 17:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
en hij helemaal denken, volgens mij ben. ik wel stoned
Als je niks zegt gedragen mensne zich wel eens hetzelfde zonder te weten dat ze een placebo op hebben
Kijken of ie stoned-zijn gaat faken.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
aha ok, of een joint met alleen tabak erin aan een beginner geven
eerste x wist ik niet echt of ik stoned was, was meer melig.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kijken of ie stoned-zijn gaat faken.![]()
Bij Moira thuisquote:Op zondag 27 januari 2013 17:26 schreef Moira. het volgende:
deze ook alweer bijna voldie meet is overmorgen al
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:26 schreef Moira. het volgende:
waar gaat de meet plaats vinden?
![]()
jaquote:Op zondag 27 januari 2013 17:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
en hij helemaal denken, volgens mij ben. ik wel stoned![]()
![]()
ik denk ergens openbaarquote:Op zondag 27 januari 2013 17:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]waar gaat de meet plaats vinden?
Fuck the EBU.![]()
Waar dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:26 schreef Moira. het volgende:
speeltuintje lmaoquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
hey jij mag nog helemaal geen penis duwen in een kut die ouder is dan 18.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:28 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
maar openbaar mag je heul geen seks hebbenDit -- Parkiet is mijn papa
Dan ga je dood, maar wel makkelijk met het OV. Maar OVquote:
Een vriend van mij was een keer knockout gegaan voor de Dampkring, had hem naar een bankje getild erna iedereen kijken en wij waren fucking naar de klote was echt kutMijn nieuwe ondertitel![]()
welquote:Op zondag 27 januari 2013 17:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
hey jij mag nog helemaal geen penis duwen in een kut die ouder is dan 18.![]()
![]()
Okay, moira?quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
SlotjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: