quote:Op zondag 27 januari 2013 16:48 schreef Moira. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Draaien is gewoon dichtmakenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
je skipt gewoon even het draaigedeelte?
quote:
Netjes gedraaid!quote:Op zondag 27 januari 2013 16:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zoals beloofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het heet Fataal. en fataal is het. Jezus ik ben me een partij stronkenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:51 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ziet er lekker uitWelke soort is het?
Goed bezigquote:Op zondag 27 januari 2013 16:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zoals beloofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou me god niet weten hoe dat moetquote:Op zondag 27 januari 2013 16:53 schreef sinepedraap het volgende:
Ik wil jullie zien oefenen inside out te draaien en dan de pics hier
Die kan ik ook nog wel fixen later vandaagquote:Op zondag 27 januari 2013 16:53 schreef sinepedraap het volgende:
Oeh die ken ik niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Het heet Fataal. en fataal is het. Jezus ik ben me een partij stronken
( Heb namelijk ook bier gelurkt )
Staat in de OPquote:Op zondag 27 januari 2013 16:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zou me god niet weten hoe dat moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
haha ik had het laatst geprobeerd maar tussendoor foto's maken lukt echt niet want ik heb echt beide handen nodigquote:Op zondag 27 januari 2013 16:53 schreef sinepedraap het volgende:
Gast, dat kan ik helemaal nietquote:Op zondag 27 januari 2013 16:53 schreef sinepedraap het volgende:
netjesquote:Op zondag 27 januari 2013 16:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zoals beloofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Miss vanavond, straks eerst filmpje kijken bij iemandquote:Op zondag 27 januari 2013 16:53 schreef sinepedraap het volgende:
Daaromquote:Op zondag 27 januari 2013 16:54 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Gast, dat kan ik helemaal niet
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:53 schreef Unscrewed het volgende:
Gangsta
Ook die PH en de belangrijkste persoon in haar leven is haar psychotherapeute enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Inderdaad, ik las het net. Ik heb medelijden met d'r.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook die PH en de belangrijkste persoon in haar leven is haar psychotherapeute enzo
Ik ook niet maar lijkt wel alsof zij dit forum ziet als een soort facebook ofzoquote:Op zondag 27 januari 2013 16:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Inderdaad, ik las het net. Ik heb medelijden met d'r.
Sorry normaal ben ik niet zo'n roddelaar maarja..
haha nicequote:Op zondag 27 januari 2013 16:55 schreef Studeur het volgende:
Net ontdekt dat de hoorcolleges van mijn studie opgenomen worden en online worden gezet. Dat betekent maar 2 dagen per week naar Leiden toe![]()
![]()
5 dagen weekend
Oehh ik ben jaloers.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:55 schreef Studeur het volgende:
Net ontdekt dat de hoorcolleges van mijn studie opgenomen worden en online worden gezet. Dat betekent maar 2 dagen per week naar Leiden toe![]()
![]()
5 dagen weekend
weekend? Werken zul je!quote:Op zondag 27 januari 2013 16:55 schreef Studeur het volgende:
![]()
5 dagen weekend
Inderdaad, en dan nog kan ze wel sommige dingen weglaten.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ook niet maar lijkt wel alsof zij dit forum ziet als een soort facebook ofzo
quote:
iddquote:Op zondag 27 januari 2013 16:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan nog kan ze wel sommige dingen weglaten.
quote:
HEYquote:
zou wel lachen zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 16:57 schreef Dientje12 het volgende:
Is er ook al een user met de naam KoudZaad?
quote:
Waar is mijn afkorting.quote:
Ik vind het makkelijker dan een normale joint. Normale joint kan ik niet eens meer.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:56 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Misschien dat ik het nog es probeer. Kudos voor je tutorials wel.
moet je dan 2 vloeitjes aan elkaar plakken?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik vind het makkelijker dan een normale joint. Normale joint kan ik niet eens meer.
US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US USquote:
Nee gewoon een lange Smoking Blue of zo omdraaien dus binnenstebuiten met de bovenkant naar beneden en dan de plakrand naar je toe.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
moet je dan 2 vloeitjes aan elkaar plakken?
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:00 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US
sorry, genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |