Irritant die irl shit die je in je stoned zijn komen storenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee m'n 'mattie' stuurde na anderhalve dag ineens weer een appje, waardoor ik weer een beetje in de realiteit ben teruggetrokken en weer moet geloven aan m'n gedachtes
Inzicht van andere mensen is denk ik anders ingesteldquote:Op zondag 27 januari 2013 16:33 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n foto van jezelf posten
Pizza Fungi?quote:
Aww jammerquote:Op zondag 27 januari 2013 16:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ooit een poging gedaan, maar nooit verder gekomen dan de intro van One
Drummen heb ik wel wat langer volgehouden, maar ook geen ster in haha
Zo te zien wel jaquote:Op zondag 27 januari 2013 16:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Inzicht van andere mensen is denk ik anders ingesteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Ja idd, hoewel ik 'm eigenlijk heel graag wil spreken. Maar over iets serieus, dus ik ga straks ff vragen of hij me vanavond ff wil bellenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:34 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Irritant die irl shit die je in je stoned zijn komen storen
nicequote:Op zondag 27 januari 2013 16:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik wil met jou wel een pizza delen
En met mij?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik wil met jou wel een pizza delen
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:36 schreef Unscrewed het volgende:
US / Userfoto's #294
Kaugummi is wel een lekkerdingNou fapze heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woord.
US / Userfoto's #294
Kaugummi is wel een lekkerdingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
quote:
Ja bedankt!quote:
US / Userfoto's #294
Kaugummi is wel een lekkerdingIk lach niet om foto's van anderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij sommige is de sfeer ook wat grimmig en denk je van, ik zal hier zwaar ge emogift worden als ik maar iets post..quote:Op zondag 27 januari 2013 16:40 schreef Midnight_snack het volgende:
Dit topic is gelukkig wel wat chiller
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik lach niet om foto's van anderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Je moet die klaagbaak SC eens lezen dan pas krijg je gelijk aids en steken in je hartquote:Op zondag 27 januari 2013 16:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bij sommige is de sfeer ook wat grimmig en denk je van, ik zal hier zwaar ge emogift worden als ik maar iets post..
Ja, weleens gedaanquote:Op zondag 27 januari 2013 16:42 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je moet die klaagbaak SC eens lezen dan pas krijg je gelijk aids en steken in je hart
Dat is wel zo, vandaar dat ik meestal niet sc's poste.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bij sommige is de sfeer ook wat grimmig en denk je van, ik zal hier zwaar ge emogift worden als ik maar iets post..
Wat is die onduidelijk, zit die ergens achter?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:44 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Aanschouw de vlieg die de tyfus mag krijgen
En nu de "after"picquote:Op zondag 27 januari 2013 16:44 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Aanschouw de vlieg die de tyfus mag krijgen
Nee, was te donker voor auto-focus. De foto is zo licht omdat ik flits heb.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:44 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wat is die onduidelijk, zit die ergens achter?
Da's de rookquote:Op zondag 27 januari 2013 16:44 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wat is die onduidelijk, zit die ergens achter?
Hij vloog weg door de flits.quote:
Dat ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:48 schreef Moira. het volgende:
Ehm ja. Ik wil graag vriendelijk blijven doen okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woord.
geen idee, ik denk het wel. en anders ontslaan ze me maar, ben het langzamerhand toch zat dat baantjequote:
Daarom zeg ik ook niksquote:Op zondag 27 januari 2013 16:50 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ehm ja. Ik wil graag vriendelijk blijven doen ok
Freshquote:Op zondag 27 januari 2013 16:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zoals beloofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je skipt gewoon even het draaigedeelte?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zoals beloofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zondag 27 januari 2013 16:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zoals beloofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uitquote:Op zondag 27 januari 2013 16:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zoals beloofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ditquote:Op zondag 27 januari 2013 16:50 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ehm ja. Ik wil graag vriendelijk blijven doen ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |