Oehh ik ben jaloers.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:55 schreef Studeur het volgende:
Net ontdekt dat de hoorcolleges van mijn studie opgenomen worden en online worden gezet. Dat betekent maar 2 dagen per week naar Leiden toe![]()
![]()
5 dagen weekend
weekend? Werken zul je!quote:Op zondag 27 januari 2013 16:55 schreef Studeur het volgende:
Net ontdekt dat de hoorcolleges van mijn studie opgenomen worden en online worden gezet. Dat betekent maar 2 dagen per week naar Leiden toe![]()
![]()
5 dagen weekend
Inderdaad, en dan nog kan ze wel sommige dingen weglaten.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ook niet maar lijkt wel alsof zij dit forum ziet als een soort facebook ofzo
quote:
iddquote:Op zondag 27 januari 2013 16:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan nog kan ze wel sommige dingen weglaten.
quote:
HEYquote:
zou wel lachen zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 16:57 schreef Dientje12 het volgende:
Is er ook al een user met de naam KoudZaad?
quote:
Waar is mijn afkorting.quote:
Ik vind het makkelijker dan een normale joint. Normale joint kan ik niet eens meer.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:56 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Misschien dat ik het nog es probeer. Kudos voor je tutorials wel.
moet je dan 2 vloeitjes aan elkaar plakken?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik vind het makkelijker dan een normale joint. Normale joint kan ik niet eens meer.
US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US USquote:
Nee gewoon een lange Smoking Blue of zo omdraaien dus binnenstebuiten met de bovenkant naar beneden en dan de plakrand naar je toe.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
moet je dan 2 vloeitjes aan elkaar plakken?
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:00 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US US
sorry, genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |