SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deels mentaliteit. Maar ik zie wel een winnaarsmentaliteit bij Ajax als ze 1-0 achter staat bij Manchester City. Alleen om 12:30 bij Feyenoord en Vitesse is het er niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Mentaliteit is het gewoon, niet half 1.
Veltman komt uit de eigen jeugd, dus is sowieso een geweldenaar. Niks tegen in te brengen!quote:Op zondag 27 januari 2013 14:34 schreef Miertje88 het volgende:
Tuurlijk is half 1 de schuld, het ligt niet aan de toppers als Poulsen, Veldman, Sana en Boerrigter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eens.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Veltman komt uit de eigen jeugd, dus is sowieso een geweldenaar. Niks tegen in te brengen!
Dat is waar. Maar daar hebben we er helaas waar mee van rondlopen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is geen speler die Ajax beter maakt helaas
Was een fout maar hij speelde verder aardig hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Veltman komt uit de eigen jeugd, dus is sowieso een geweldenaar. Niks tegen in te brengen!
Ik zou babel in de spits zetten, maar de siem fappers lachen me dan uitquote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef S0nic het volgende:
Naja, shit happens. Ik wil Sana nooit meer zien en Derk moet vervangen worden door Babel
Ehh? Veltman > de complete PSV verdedigingquote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Flikker toch op. Dan nemen ze maar brinta. Om 12:30 spelen is geen excuusquote:Op zondag 27 januari 2013 14:32 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
's Ochtends pasta moeten eten is echt niet lekker hoor.
Idd, siem en babel > schone en siem.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is geen speler die Ajax beter maakt helaas
Ajax heeft Bazoer gelukkig nog in de jeugd rondlopen. Ajax leidt zoveel spelers op dat er altijd wel een alternatief rondloopt.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe je speelt maar vandaag had dat misschien beter geweestquote:Op zondag 27 januari 2013 14:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zou babel in de spits zetten, maar de siem fappers lachen me dan uit.
Maar wie moet er dan op rechts?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zou babel in de spits zetten, maar de siem fappers lachen me dan uit.
Volgens deze droeftoeter wel:quote:Op zondag 27 januari 2013 14:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Flikker toch op. Dan nemen ze maar brinta. Om 12:30 spelen is geen excuus
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef Shreyas het volgende:
Toch triest dat het tijdstip van bepaalde wedstrijden bepalend kan zijn voor het kampioenschap.
Splinter, balk enzoquote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daarom heeft PSV minder tegendoelpunten jaquote:Op zondag 27 januari 2013 14:36 schreef Class het volgende:
[..]
Ehh? Veltman > de complete PSV verdediging
Lukoki is zelfs beter dan Boerrigter, alleen lukoki gaat nooit duels aanquote:
Die Bazoer zit bij Ajax A1 amper bij de wedstrijdselectie manquote:Op zondag 27 januari 2013 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax heeft Bazoer gelukkig nog in de jeugd rondlopen. Ajax leidt zoveel spelers op dat er altijd wel een alternatief rondloopt.
Aan de bal is het ook niet veel hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was een fout maar hij speelde verder aardig hoor
Ja hoe zou dat nou komenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:37 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Die Bazoer zit bij Ajax A1 amper bij de wedstrijdselectie man
Hij komt van Psv... zo moeilijk was het niet hoor...quote:Op zondag 27 januari 2013 14:37 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:37 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
10 11: Sulejmani, Ebezilio.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:36 schreef CaasS het volgende:
Het zou prettig zijn als we volgend seizoen functionerende buitenspelers hebben.
Aan de bal was ie prima. Verdedigend ook, op die 2? fouten na.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Aan de bal is het ook niet veel hoor
En een geweldige opbouwquote:Op zondag 27 januari 2013 14:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daarom heeft PSV minder tegendoelpunten ja
Matige troll, 3/10
Step 1: Apply cold water to the burned areaquote:Op zondag 27 januari 2013 14:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daarom heeft PSV minder tegendoelpunten ja
Matige troll, 3/10
Prima aan de bal. Stuk beter dan Marcelo, Derijck en Zanka in ieder geval.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Aan de bal is het ook niet veel hoor
Perfect voorbeeld.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Real begon 12:00 en wonnen met 4-0.
Faalquote:Op zondag 27 januari 2013 14:37 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
quote:
Jong Ajax en hij mag pas in de zomer spelen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:37 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
En dit jaar dus weer....Alleen Fischer potentieel, de rest echt niet. Weer door selecteren?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:38 schreef tammepiet het volgende:
[..]
10 11: Sulejmani, Ebezilio.
11 12: Aissati, Ozbiliz
Zegt genoeg. Structureel probleem.
Oke dan. Maar zoals ik al zei, elke speler uit de eigen jeugd is een geweldenaarquote:Op zondag 27 januari 2013 14:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Prima aan de bal. Stuk beter dan Marcelo, Derijck en Zanka in ieder geval.
Wel grappig dat jullie die 12:30 reden nonsense vinden maar zelf geen eigen verklaring hebben anders dan die opportunistische opmerkingen als: "Spelers X, Y en Z kunnen er helemaal niets van, terwijl ik ze vorige week nog de hemel in prees"quote:
Noem namen en quote ze dan!?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wel grappig dat jullie die 12:30 reden nonsense vinden maar zelf geen eigen verklaring hebben anders dan die opportunistische opmerkingen als: "Spelers X, Y en Z kunnen er helemaal niets van, terwijl ik ze vorige week nog de hemel in prees"
Dat mag jij vinden ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oke dan. Maar zoals ik al zei, elke speler uit de eigen jeugd is een geweldenaar
Het zou geen reden moeten zijn , maar het is het blijkbaar wel altijd.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wel grappig dat jullie die 12:30 reden nonsense vinden maar zelf geen eigen verklaring hebben anders dan die opportunistische opmerkingen als: "Spelers X, Y en Z kunnen er helemaal niets van, terwijl ik ze vorige week nog de hemel in prees"
Ajax is gewoon slecht.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Ik kan me niet vorstellen dat iemand ooit heeft gezegd dat Ebecilio/Ozbiliz een geweldenaar is.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oke dan. Maar zoals ik al zei, elke speler uit de eigen jeugd is een geweldenaar
Gelukkig maar Jordii dat ik jouw toestemming krijg. Anders had ik toch echt geen oog dichtgedaan, dat weet je.quote:
Natuurlijk is 12:30 een mindere tijd om te spelen maar dat kan je toch niet als excuus gebruiken als je om kwart voor 2 met 2-0 voor staatquote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je dan gewoon doorgaat met je als debiel profileren.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gelukkig maar Jordii dat ik jouw toestemming krijg. Anders had ik toch echt geen oog dichtgedaan, dat weet je.
Zo erg als jou kan het nooit worden tochquote:Op zondag 27 januari 2013 14:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je dan gewoon doorgaat met je als debiel profileren.
Gaat niet gebeuren die wil naar Engelandquote:Op zondag 27 januari 2013 14:41 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik weet niet wat Babel wil gaan verdienen, maar die wil ik nog best een jaartje langer onder contract hebben.
Gewoon een totale offday, heb je erbij, maar de manier waarop. Spelers als Boerrigter, Sana (hoe erg het mij ook spijt), Lukoki en Hoesen laten gewoon overduidelijk zien dat ze niet genoeg kwaliteit hebben. Speel je een hele goede pot en doen ze mee praat je uiteraard goed over ze, maar dan praat je meer over de rest van het team. Bij een zwakke prestatie komt hun tegenvallen veel sterker in beeld.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vind het wel jammer had dit liever donderdag gehadquote:Op zondag 27 januari 2013 14:41 schreef Syntix het volgende:
Boys niet zo dramatisch. Volgende week (eerst donderdag) staan we er weer![]()
Shit happens, zolang we maar wat constanter worden vanaf nu.
Dat valt op omdat de bepalende spelers ook niet thuis gavenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gewoon een totale offday, heb je erbij, maar de manier waarop. Spelers als Boerrigter, Sana (hoe erg het mij ook spijt), Lukoki en Hoesen laten gewoon overduidelijk zien dat ze niet genoeg kwaliteit hebben. Speel je een hele goede pot en doen ze mee praat je uiteraard goed over ze, maar dan praat je meer over de rest van het team. Bij een zwakke prestatie komt hun tegenvallen veel sterker in beeld.
Hoesen en Lukoki hebben twee ballen de man gehad. Je kan toch niet van dat soort jongens, in deze fase van hun carrière, verwachten dat ze zo'n wedstrijd even ombuigen?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gewoon een totale offday, heb je erbij, maar de manier waarop. Spelers als Boerrigter, Sana (hoe erg het mij ook spijt), Lukoki en Hoesen laten gewoon overduidelijk zien dat ze niet genoeg kwaliteit hebben. Speel je een hele goede pot en doen ze mee praat je uiteraard goed over ze, maar dan praat je meer over de rest van het team. Bij een zwakke prestatie komt hun tegenvallen veel sterker in beeld.
Uiteraard, maar die spelen volgende week weer top. Nee, hele zwakke buitenspelers hebben we. Volgend jaar wel goed (andersen+fischer) maar nu.....quote:Op zondag 27 januari 2013 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat valt op omdat de bepalende spelers ook niet thuis gaven
Eens al heb ik Hoesen, en Lukoki in mindere mate, niet volledig afgeschreven.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |