En dit jaar dus weer....Alleen Fischer potentieel, de rest echt niet. Weer door selecteren?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:38 schreef tammepiet het volgende:
[..]
10 11: Sulejmani, Ebezilio.
11 12: Aissati, Ozbiliz
Zegt genoeg. Structureel probleem.
Oke dan. Maar zoals ik al zei, elke speler uit de eigen jeugd is een geweldenaarquote:Op zondag 27 januari 2013 14:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Prima aan de bal. Stuk beter dan Marcelo, Derijck en Zanka in ieder geval.
Wel grappig dat jullie die 12:30 reden nonsense vinden maar zelf geen eigen verklaring hebben anders dan die opportunistische opmerkingen als: "Spelers X, Y en Z kunnen er helemaal niets van, terwijl ik ze vorige week nog de hemel in prees"quote:
Noem namen en quote ze dan!?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wel grappig dat jullie die 12:30 reden nonsense vinden maar zelf geen eigen verklaring hebben anders dan die opportunistische opmerkingen als: "Spelers X, Y en Z kunnen er helemaal niets van, terwijl ik ze vorige week nog de hemel in prees"
Dat mag jij vinden ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oke dan. Maar zoals ik al zei, elke speler uit de eigen jeugd is een geweldenaar
Het zou geen reden moeten zijn , maar het is het blijkbaar wel altijd.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wel grappig dat jullie die 12:30 reden nonsense vinden maar zelf geen eigen verklaring hebben anders dan die opportunistische opmerkingen als: "Spelers X, Y en Z kunnen er helemaal niets van, terwijl ik ze vorige week nog de hemel in prees"
Ajax is gewoon slecht.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Ik kan me niet vorstellen dat iemand ooit heeft gezegd dat Ebecilio/Ozbiliz een geweldenaar is.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oke dan. Maar zoals ik al zei, elke speler uit de eigen jeugd is een geweldenaar
Gelukkig maar Jordii dat ik jouw toestemming krijg. Anders had ik toch echt geen oog dichtgedaan, dat weet je.quote:
Natuurlijk is 12:30 een mindere tijd om te spelen maar dat kan je toch niet als excuus gebruiken als je om kwart voor 2 met 2-0 voor staatquote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je dan gewoon doorgaat met je als debiel profileren.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gelukkig maar Jordii dat ik jouw toestemming krijg. Anders had ik toch echt geen oog dichtgedaan, dat weet je.
Zo erg als jou kan het nooit worden tochquote:Op zondag 27 januari 2013 14:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je dan gewoon doorgaat met je als debiel profileren.
Gaat niet gebeuren die wil naar Engelandquote:Op zondag 27 januari 2013 14:41 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik weet niet wat Babel wil gaan verdienen, maar die wil ik nog best een jaartje langer onder contract hebben.
Gewoon een totale offday, heb je erbij, maar de manier waarop. Spelers als Boerrigter, Sana (hoe erg het mij ook spijt), Lukoki en Hoesen laten gewoon overduidelijk zien dat ze niet genoeg kwaliteit hebben. Speel je een hele goede pot en doen ze mee praat je uiteraard goed over ze, maar dan praat je meer over de rest van het team. Bij een zwakke prestatie komt hun tegenvallen veel sterker in beeld.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vind het wel jammer had dit liever donderdag gehadquote:Op zondag 27 januari 2013 14:41 schreef Syntix het volgende:
Boys niet zo dramatisch. Volgende week (eerst donderdag) staan we er weer![]()
Shit happens, zolang we maar wat constanter worden vanaf nu.
Dat valt op omdat de bepalende spelers ook niet thuis gavenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gewoon een totale offday, heb je erbij, maar de manier waarop. Spelers als Boerrigter, Sana (hoe erg het mij ook spijt), Lukoki en Hoesen laten gewoon overduidelijk zien dat ze niet genoeg kwaliteit hebben. Speel je een hele goede pot en doen ze mee praat je uiteraard goed over ze, maar dan praat je meer over de rest van het team. Bij een zwakke prestatie komt hun tegenvallen veel sterker in beeld.
Hoesen en Lukoki hebben twee ballen de man gehad. Je kan toch niet van dat soort jongens, in deze fase van hun carričre, verwachten dat ze zo'n wedstrijd even ombuigen?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gewoon een totale offday, heb je erbij, maar de manier waarop. Spelers als Boerrigter, Sana (hoe erg het mij ook spijt), Lukoki en Hoesen laten gewoon overduidelijk zien dat ze niet genoeg kwaliteit hebben. Speel je een hele goede pot en doen ze mee praat je uiteraard goed over ze, maar dan praat je meer over de rest van het team. Bij een zwakke prestatie komt hun tegenvallen veel sterker in beeld.
Uiteraard, maar die spelen volgende week weer top. Nee, hele zwakke buitenspelers hebben we. Volgend jaar wel goed (andersen+fischer) maar nu.....quote:Op zondag 27 januari 2013 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat valt op omdat de bepalende spelers ook niet thuis gaven
Eens al heb ik Hoesen, en Lukoki in mindere mate, niet volledig afgeschreven.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Eens. Daarnaast is het boerrigter die al weken lang gewoon te weinig brengt. Blijkbaar hebben we geen goed alternatief want anders zou hij allang eruit moeten worden gehaald.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:43 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Hoesen en Lukoki hebben twee ballen de man gehad. Je kan toch niet van dat soort jongens, in deze fase van hun carričre, verwachten dat ze zo'n wedstrijd even ombuigen?
Zeg ik ook absoluut niet, maar heb je ze beter zien doen, ze komen NU te kort...Lukoki is leuk om te zien, snel, trukjes, maar rendabel? Absoluut niet. Hoesen is misschien wat te voorbarig om te zeggen, maar hij is geen Pantelic/Bulykin die je nog even erin kon brengen om een doelpunt te maken. Heb je met een korte wisselbeurt weinig aan.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:43 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Hoesen en Lukoki hebben twee ballen de man gehad. Je kan toch niet van dat soort jongens, in deze fase van hun carričre, verwachten dat ze zo'n wedstrijd even ombuigen?
Wat.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:44 schreef Oleeeh het volgende:
Ik heb Sana wel afgeschreven.
Boerrigter bijna.
Frank heeft er anders ook wel een handje van om spelers veeeeeeeel vertrouwen te geven.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens. Daarnaast is het boerrigter die al weken lang gewoon te weinig brengt. Blijkbaar hebben we geen goed alternatief want anders zou hij allang eruit moeten worden gehaald.
Boerrigter bijna? Die komt wat mij betreft niet eens meer trainen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:44 schreef Oleeeh het volgende:
Boerrigter bijna.
Wat zegt dat dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:44 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind Ajax vrij constant speler sinds half November, we zetten steeds een goede reeks neer die alleen om 12:30 wedstrijden gebroken wordt. Dat zegt toch iets?
Het is inderdaad geen toeval meer te noemen. Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:44 schreef Oleeeh het volgende:
Boerrigter bijna.
Fischer was vandaag toch ook niks, die komt er uiteraard wel maar is geen echte buitenspeler, zelfde voor Andersenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Uiteraard, maar die spelen volgende week weer top. Nee, hele zwakke buitenspelers hebben we. Volgend jaar wel goed (andersen+fischer) maar nu.....
Dat Ajax om 12:30 veel moeilijke wedstrijden speelt. Dat er een hele andere ploeg staat. Een ploeg die makkelijker goals tegen krijgt, een ploeg die mentaal veel minder weerbaar is, een ploeg die niet 90 minuten lang scherp en gefocussed kan blijven.quote:
Ik heb het gevoel dat hij nog steeds half geblesseerd speelt ofzo. Met de rem er op iig.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boerrigter bijna? Die komt wat mij betreft niet eens meer trainen.
De kans is 10x groter dan dat we die gewoon op de flanken zetten dan dat er spelers worden gekocht...quote:Op zondag 27 januari 2013 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fischer was vandaag toch ook niks, die komt er uiteraard wel maar is geen echte buitenspeler, zelfde voor Andersen
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:44 schreef Oleeeh het volgende:
Boerrigter bijna.
Dat ligt puur aan de tegenstander op dat moment.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat Ajax om 12:30 veel moeilijke wedstrijden speelt. Dat er een hele andere ploeg staat. Een ploeg die makkelijker goals tegen krijgt, een ploeg die mentaal veel minder weerbaar is, een ploeg die niet 90 minuten lang scherp en gefocussed kan blijven.
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:45 schreef Wessiej het volgende:
Zit ik hier trouwens met mijn Sana-shirt. Manmanman.
Het zijn inderdaad niet de spelers die je op zo'n moment nodig hebt nee, dat klopt.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zeg ik ook absoluut niet, maar heb je ze beter zien doen, ze komen NU te kort...Lukoki is leuk om te zien, snel, trukjes, maar rendabel? Absoluut niet. Hoesen is misschien wat te voorbarig om te zeggen, maar hij is geen Pantelic/Bulykin die je nog even erin kon brengen om een doelpunt te maken. Heb je met een korte wisselbeurt weinig aan.
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]![]()
Boerrigter is een schande voor Ajax
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:46 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hij nog steeds half geblesseerd speelt ofzo. Met de rem er op iig.
Natuurlijk, is gewoon een uitstervend ras, als de bondscoach Schaken selecteert dan weet je genoegquote:Op zondag 27 januari 2013 14:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
De kans is 10x groter dan dat we die gewoon op de flanken zetten dan dat er spelers worden gekocht...
Niet zeuren, ik heb een Suk-shirt.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:45 schreef Wessiej het volgende:
Zit ik hier trouwens met mijn Sana-shirt. Manmanman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |