SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deels mentaliteit. Maar ik zie wel een winnaarsmentaliteit bij Ajax als ze 1-0 achter staat bij Manchester City. Alleen om 12:30 bij Feyenoord en Vitesse is het er niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Mentaliteit is het gewoon, niet half 1.
Veltman komt uit de eigen jeugd, dus is sowieso een geweldenaar. Niks tegen in te brengen!quote:Op zondag 27 januari 2013 14:34 schreef Miertje88 het volgende:
Tuurlijk is half 1 de schuld, het ligt niet aan de toppers als Poulsen, Veldman, Sana en Boerrigter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eens.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Veltman komt uit de eigen jeugd, dus is sowieso een geweldenaar. Niks tegen in te brengen!
Dat is waar. Maar daar hebben we er helaas waar mee van rondlopen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is geen speler die Ajax beter maakt helaas
Was een fout maar hij speelde verder aardig hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Veltman komt uit de eigen jeugd, dus is sowieso een geweldenaar. Niks tegen in te brengen!
Ik zou babel in de spits zetten, maar de siem fappers lachen me dan uitquote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef S0nic het volgende:
Naja, shit happens. Ik wil Sana nooit meer zien en Derk moet vervangen worden door Babel
Ehh? Veltman > de complete PSV verdedigingquote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Flikker toch op. Dan nemen ze maar brinta. Om 12:30 spelen is geen excuusquote:Op zondag 27 januari 2013 14:32 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
's Ochtends pasta moeten eten is echt niet lekker hoor.
Idd, siem en babel > schone en siem.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is geen speler die Ajax beter maakt helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |