SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd, gelijk was terecht geweestquote:Op zondag 27 januari 2013 14:20 schreef GGMM het volgende:
Volledig tegen de verhoudingen in ook, dat is nog wel het ergste.![]()
Is Fischer gewisseld?If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Wedstrijd weggeven met belachenlijk slechte wissels
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"![]()
Fischervoer.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met Fred Rutten aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dadelijk ga je ook nog beweren dat de overwinning van Vitesse onverdiend isquote:Op zondag 27 januari 2013 14:20 schreef GGMM het volgende:
Volledig tegen de verhoudingen in ook, dat is nog wel het ergste.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Blind pakt ff het halve veld mee bij de ingooi.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Lyrics van een klassieker jatten om je eigen lied te makenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met Fred Rutten aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer.![]()
![]()
Ik kan helaas niet kijken. Vitesse beter dan Ajax?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
QQ u mad?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax verliest ook eens een keertjeAlle rukkers hier gelijk blij
![]()
PSV verliest dan jullie ook hypocrietquote:Op zondag 27 januari 2013 14:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
![]()
Alsof Ajacieden niet rukken.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Aad de mos gifje van een aantal jaar geleden was wel van toepassing geweest...Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Maak je eens niet zo belachelijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
BOEHOEquote:Op zondag 27 januari 2013 14:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
U MAD?![]()
Nou die klassieker kwam (volledig onterecht) niet voor in de top 2000 en wordt ook nooit gedraaid door Radio NL.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lyrics van een klassieker jatten om je eigen lied te maken![]()
Zeker.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:22 schreef Max-Westerman het volgende:
godverdomme bijna complete 2e helft gemist
Is deze uitslag een beetje terecht?Ok![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
![]()
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH SHITquote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Die schuren tegen elkaars naakte buiken.![]()
![]()
Nou uitslag wel terecht als je naar tweede helft kijkt hoor, ajax kon niks meer. Slechte wissels gewoon.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
user 75020quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
VAK 410 >>> Riverplate supporters.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Die schuren tegen elkaars naakte buiken.![]()
Jezus wat was Reis slecht vandaag. Het is dat Ajax zelf erg slecht was en achter in erg kwetsbaar anders zouden ze met 3-0 winnen.![]()
Niet zo boos joh, tis maar voetbalquote:Op zondag 27 januari 2013 14:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Aan het einde van het seizoen alsnog kampioen, maakt geen ruk uit dus.![]()
Als aan het einde van het seizoen de schaal maar weer in Amsterdam is.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
![]()
AJAX
![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Over de hele wedstrijd gezien was een gelijkspel denk ik een betere uitslag geweest, maar goed uiteindelijk slim gespeeld van Vitesse![]()
Is die bolle aan het huilen![]()
![]()
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
BOEHOEHOEquote:Op zondag 27 januari 2013 14:24 schreef Tarado het volgende:
Over de hele wedstrijd gezien was een gelijkspel denk ik een betere uitslag geweest, maar goed uiteindelijk slim gespeeld van VitesseU MAD?![]()
Vol?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:25 schreef Doublepain het volgende:
Best raar om een volle stadion te zien daarU MAD?![]()
Is niet vol.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:25 schreef Doublepain het volgende:
Best raar om een volle stadion te zien daarIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Genieten ditmaar ja toch tegen alle verhoudingen in he GGMM?
___ Geniet er nog maar van vanmiddag
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Vermeer wordt ook vaak geklopt met een stifje. Zoveelste keer.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Misschien om het voetbal van ajax de tweede helft? of de wissels van de boer?quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Hij zag die Burger King Kingdeals reclame.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij zag die Burger King Kingdeals reclame.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
[..]
Hij zag die Burger King Kingdeals reclame.![]()
![]()
Ik hoop dat dit wel de laatste kans voor Boerricher was, die speelt echt te slecht.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
[..]
Hij zag die Burger King Kingdeals reclame.
U MAD?![]()
Niet met hem meegeweest zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 14:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zegt ie, maar die komt alleen als Ajax er is
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Hele aanval speelde slecht, dan kan je niet alleen Boerrigter de schuld geven. De Jong ook, niet scherp vandaagquote:Op zondag 27 januari 2013 14:27 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat dit wel de laatste kans voor Boerricher was, die speelt echt te slecht.![]()
Het is ook niet dat hij soms goed is, hij heeft gewoon sinds zijn blessure slecht gespeeld dus waarom hij er telkens in staat? Ik weet het niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:27 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat dit wel de laatste kans voor Boerricher was, die speelt echt te slecht.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Niks beters dan leedvermaak om Ajax. Omdat je toch weet wie er uiteindelijk met de meeste prijzen vandoor gaat.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Komt goed.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:27 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat dit wel de laatste kans voor Boerricher was, die speelt echt te slecht."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Liever niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:29 schreef Doublepain het volgende:
Castagnios en Fer
Gaat leuk worden als die scoren![]()
Ojee. Geen Schaken. Aderlatinkje.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Doen er eigenlijk nog blanken mee?quote:vroeger had je natuurlijk Hans Vonk en die keeper van Angola die Portugees was.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Is al heel lang in HD. Volgens mij heel vorig seizoen al.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:29 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Als dat het geval is neem ik weer een tv abo.![]()
Maakt die 3-0 van vorige week nog zieliger.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
Neuzen onderuit tegen een Bony-loos Vitesse.![]()
![]()
Marokko?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Doen er eigenlijk nog blanken mee?vroeger had je natuurlijk Hans Vonk en die keeper van Angola die Portugees was.
Ja bij ZA ene.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Doen er eigenlijk nog blanken mee?vroeger had je natuurlijk Hans Vonk en die keeper van Angola die Portugees was.
U MAD?![]()
Haha prachtig die Ajax jankerds altijd hier
Terechte nederlaag van Ajax maar toch roepen dat Ajax meer verdiende.![]()
En vervolgens roepen dat ze toch wel kampioen worden.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:31 schreef bianconeri het volgende:
Terechte nederlaag van Ajax maar toch roepen dat Ajax meer verdiende.![]()
Als er nu aapgeluiden gemaakt worden is het dan om feyenoord toe te juichen???Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
HIer ga ik niet op in.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakt die 3-0 van vorige week nog zieliger.![]()
Altijd hetzelfde liedje joh.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:31 schreef bianconeri het volgende:
Terechte nederlaag van Ajax maar toch roepen dat Ajax meer verdiende.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
VBL / Live Eredivisieverslagen #170 Zonder Bony stelt Vitesse niks voor.![]()
![]()
VIIIIIIIIIIIIIITEEEEEEEEEEEESSSSSSS![]()
![]()
TT van Ajax topic is ook het bekijken waard.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:32 schreef remlof het volgende:
VBL / Live Eredivisieverslagen #170 Zonder Bony stelt Vitesse niks voor.![]()
![]()
VIIIIIIIIIIIIIITEEEEEEEEEEEESSSSSSS![]()
Treurig jongetjequote:Op zondag 27 januari 2013 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik. Is weinig tegen in te brengen.altijd andere wedstrijden erbij halen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Treurig jongetjealtijd andere wedstrijden erbij halen.
Gedraag je eens beter tegen onze VBL god."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik had liever gehad dat Kapi hapte, maar toch bedankt.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Treurig jongetjealtijd andere wedstrijden erbij halen.
![]()
Wordt het ook wel als Feyenoord onderuit gaat.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:34 schreef ZaZoe het volgende:
Nu Twente nog ff onderuit,... fijn PSV-weekendje danIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Moet je voorstellen hoe mooi t had kunnen zijn als we gewoon tegen PEC hadden gewonnenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:34 schreef ZaZoe het volgende:
Nu Twente nog ff onderuit,... fijn PSV-weekendje dan
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
als alsquote:Op zondag 27 januari 2013 14:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe mooi t had kunnen zijn als we gewoon tegen PEC hadden gewonnen![]()
Mijn PEC doet het goed he.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe mooi t had kunnen zijn als we gewoon tegen PEC hadden gewonnenOk![]()
Wie niet?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:36 schreef FL_Freak het volgende:
pelle pelle pelle PELLE commentator kwam klaar.know'm sayin?
word? word.![]()
Ik kan al niet inloggenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:36 schreef RvLaak het volgende:
Hebben meer mensen last van geen EDL stream?![]()
Ik kan de stream ook niet bekijken iddquote:Op zondag 27 januari 2013 14:36 schreef RvLaak het volgende:
Nu al zin om morgen als Vitessenaar in Amsterdam aan het werk te gaan in een kantoor vol met Ajacieden![]()
![]()
Leuk team ja. Net als RKCquote:
Dan maar illegaal... "Klanten service" neemt ook al niet op...quote:Op zondag 27 januari 2013 14:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik kan de stream ook niet bekijken idd![]()
Jepquote:Op zondag 27 januari 2013 14:36 schreef RvLaak het volgende:
![]()
90+3 hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 14:42 schreef FL_Freak het volgende:
lucky twente maakt wss toch wel 0-1 in 88e minuut.![]()
Conditioneel top zijn heet dat. Doorgaan tot het einde waar andere clubs het laten afweten in de eindfase. Niets geen geluk, geluk is dat je er zelf geen invloed op hebt. Als jij conditioneel top bent om door te gaan tot het einde betekend dat dat je goed bent. Heeft niets met geluk te maken.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:42 schreef FL_Freak het volgende:
lucky twente maakt wss toch wel 0-1 in 88e minuut.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Waarheid.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Conditioneel top zijn heet dat. Doorgaan tot het einde waar andere clubs het laten afweten in de eindfase. Niets geen geluk, geluk is dat je er zelf geen invloed op hebt. Als jij conditioneel top bent om door te gaan tot het einde betekend dat dat je goed bent. Heeft niets met geluk te maken."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Clasie![]()
smerig matennaaier
75020 zie ik ook nergens meer. Bij de 0-1 was hij er snel bij:quote:![]()
![]()
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ik heb ze scherper van je gezien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja Koeman eraf!
Geweldig die scheidsrechters.
Eerst roepen we gaan de regels hanteren, en dan gaat elke scheidsrechter het voor zichzelf bepalen.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Clasie meteen weer zeiken bij de scheids
Dat is dan gewoon roodquote:Op zondag 27 januari 2013 14:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Clasie meteen weer zeiken bij de scheids![]()
Schorsing voor t leven. Naar mannetje.quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ik dacht eerst aan bloedquote:Op zondag 27 januari 2013 14:51 schreef alors het volgende:
Wat heeft Luc nou op zijn hoofd zitten dan?![]()
zo stip uit indiequote:Op zondag 27 januari 2013 14:51 schreef alors het volgende:
Wat heeft Luc nou op zijn hoofd zitten dan?Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ja dacht ik ook, maar aangezien niemand er blijkbaar wat van zegt...quote:know'm sayin?
word? word.![]()
Modder ofzo denk ik. Zal wel een kutveld zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook, maar aangezien niemand er blijkbaar wat van zegt...It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
wondje misschien?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook, maar aangezien niemand er blijkbaar wat van zegt...![]()
Feyenoord speelt weer zoals altijd. De bal keihard naar Pelle rossen.quote:
Twente speelt ook altijd kut.
Tja, dan krijg je dat.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Steven weer undercover bij Feyenoord?![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]
"Druk met werken" zegt hij dan tegen ons. Daar trap ik niet meer in.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hmf?quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
[..]
[ afbeelding ]
Steven weer undercover bij Feyenoord?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Feyenoord weer zielige vuurwerkgeluiden te maken..
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Wat een schoffies.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Feyenoord weer zielige vuurwerkgeluiden te maken..![]()
![]()
Kippenvelsfeertje weer hoor.. heeerrrrrrrrrrlijk![]()
![]()
Een geste van ASR, komende halfjaar op het shirt.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:58 schreef GGMM het volgende:
Waar slaat die sponsor eigenlijk op bij Feyenoord?![]()
Zit bij de journalisten. Kijkend of hij nog wat berichten kan aanpassen.quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
![]()
Lijkt me lastig kijken.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:01 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zit bij de journalisten. Kijkend of hij nog wat berichten kan aanpassen.![]()
![]()
[..]
Zit bij de journalisten. Kijkend of hij nog wat berichten kan aanpassen.
[..]
Zit bij de journalisten. Kijkend of hij nog wat berichten kan aanpassen.![]()
![]()
Volgens mij snappen jullie zijn grap niet.
Gaat het Johannes?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
In het interview op ned 1 zonet braakte hij weer volop cliches uitquote:Dat ze geen boys moesten zijn maar men, en dat de pitch voor iedereen hetzelfde was, etc etc
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen over m'n sponsor-vraag over Feyenoord.
Ik vraag het wel even in het Feyenoord-topic.![]()
![]()
Nerds maken alles kapotquote:Op zondag 27 januari 2013 15:06 schreef mrstylo het volgende:
Volgens mij snappen jullie zijn grap niet.
Gaat het Johannes?![]()
Een prachtige lange balIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Googlen blijft moeilijkquote:Op zondag 27 januari 2013 15:06 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen over m'n sponsor-vraag over Feyenoord.
Ik vraag het wel even in het Feyenoord-topic.
http://nos.nl/artikel/466451-blijdorp-shirtsponsor-feyenoord.htmlknow'm sayin?
word? word.![]()
Idd, geen actie niksquote:Op zondag 27 januari 2013 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
dit is echt de saaiste wedstrijd allertijden.![]()
Dat is NOS.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:07 schreef alors het volgende:
[..]
Googlen blijft moeilijk
http://nos.nl/artikel/466451-blijdorp-shirtsponsor-feyenoord.html"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ook helemaal niet de beloofde sfeer die we altijd zouden moeten krijgen van de Fey supporters.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
altijd met Twentequote:Op zondag 27 januari 2013 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hd is 720.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik zie toch duidelijk HD in het scherm staan.
Full hd 1080It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Wat had je verwacht met Twente?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik val bijna in slaap jaquote:Op zondag 27 januari 2013 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
dit is echt de saaiste wedstrijd allertijden.
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Maar die sfeeer die sfeeeeeeerquote:Op zondag 27 januari 2013 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
![]()
Vilhena.
Zogenaamd de nieuwe Iniesta.
Vilhena
Hij heeft alleen een beetje te veel naar Immers gekeken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik zou mijn geld terugvragen!quote:Op zondag 27 januari 2013 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ben ik omgekocht dat mijn stream slechts HD was ipv Full HD.know'm sayin?
word? word.![]()
De Vrij.
Terry zou hem maken hoor.
quote:
Wanneer gaan je vriendjes dit weer zingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee daarom.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja dus? Bij Eredivisie Live staat ook geen Full HD in beeld.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
NEEEEEEE niet dit dieptrieste filmpje weer.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wanneer gaan je vriendjes dit weer zingen?![]()
Vind ik niet erg.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:13 schreef GGMM het volgende:
Sinds Pelle een contract heeft staat hij echt heel zwak te spelen.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Hij denkt ik zit nu toch gebakken.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:13 schreef GGMM het volgende:
Sinds Pelle een contract heeft staat hij echt heel zwak te spelen.![]()
Klopt, net als Mathijsen een domme beslissing van Van Geel om zo'n lang contract te geven.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:13 schreef GGMM het volgende:
Sinds Pelle een contract heeft staat hij echt heel zwak te spelen.![]()
Eens, ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt, net als Mathijsen een domme beslissing van Van Geel om zo'n lang contract te geven.![]()
Allebei veel salaris en oud.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ze strooien wel met lange contracten daar bij Feyenoord ja. Mathijsen 3 jaar
Ik zie vandaag ook geen Milkshake.
Misschien kan Davy nog even een screenshot maken.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dankje, want het werd niet duidelijk aangegeven op tv.![]()
Wel in full hd dan he anders nog niet duidelijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan Davy nog even een screenshot maken.![]()
Misschien kan hij met paint even het woordje Full HD erbij zetten.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wel in full hd dan he anders nog niet duidelijk.
Dat kan echt en ik kan uit eigen ervaring verzekeren dat het nauwelijks opvalt.![]()
Smerige overtreding.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Pelle ging weer eens jankend naar de grond.![]()
Klopt, hij staat ook in de aanvalquote:Op zondag 27 januari 2013 15:17 schreef Buitendam het volgende:
Boetius is wel een stuk verder dan Vilhena.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, hij staat ook in de aanval
Dit, dus.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: