quote:
Wat een schoffies.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Feyenoord weer zielige vuurwerkgeluiden te maken..
Een geste van ASR, komende halfjaar op het shirt.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:58 schreef GGMM het volgende:
Waar slaat die sponsor eigenlijk op bij Feyenoord?
Zit bij de journalisten. Kijkend of hij nog wat berichten kan aanpassen.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:01 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zit bij de journalisten. Kijkend of hij nog wat berichten kan aanpassen.
[..]
[..]
In het interview op ned 1 zonet braakte hij weer volop cliches uitquote:
Nerds maken alles kapotquote:Op zondag 27 januari 2013 15:06 schreef mrstylo het volgende:
Volgens mij snappen jullie zijn grap niet.
Gaat het Johannes?
Googlen blijft moeilijkquote:Op zondag 27 januari 2013 15:06 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen over m'n sponsor-vraag over Feyenoord.
Ik vraag het wel even in het Feyenoord-topic.
Idd, geen actie niksquote:Op zondag 27 januari 2013 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
dit is echt de saaiste wedstrijd allertijden.
Dat is NOS.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:07 schreef alors het volgende:
[..]
Googlen blijft moeilijk
http://nos.nl/artikel/466451-blijdorp-shirtsponsor-feyenoord.html
Ook helemaal niet de beloofde sfeer die we altijd zouden moeten krijgen van de Fey supporters.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
altijd met Twentequote:Op zondag 27 januari 2013 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hd is 720.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik zie toch duidelijk HD in het scherm staan.
Wat had je verwacht met Twente?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik val bijna in slaap jaquote:Op zondag 27 januari 2013 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar die sfeeer die sfeeeeeeerquote:Op zondag 27 januari 2013 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij heeft alleen een beetje te veel naar Immers gekeken.quote:
Ik zou mijn geld terugvragen!quote:Op zondag 27 januari 2013 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ben ik omgekocht dat mijn stream slechts HD was ipv Full HD.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee daarom.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja dus? Bij Eredivisie Live staat ook geen Full HD in beeld.
NEEEEEEE niet dit dieptrieste filmpje weer.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wanneer gaan je vriendjes dit weer zingen?
Vind ik niet erg.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:13 schreef GGMM het volgende:
Sinds Pelle een contract heeft staat hij echt heel zwak te spelen.
Hij denkt ik zit nu toch gebakken.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:13 schreef GGMM het volgende:
Klopt, net als Mathijsen een domme beslissing van Van Geel om zo'n lang contract te geven.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:13 schreef GGMM het volgende:
Eens, ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt, net als Mathijsen een domme beslissing van Van Geel om zo'n lang contract te geven.
Allebei veel salaris en oud.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ze strooien wel met lange contracten daar bij Feyenoord ja. Mathijsen 3 jaar
Misschien kan Davy nog even een screenshot maken.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dankje, want het werd niet duidelijk aangegeven op tv.
Wel in full hd dan he anders nog niet duidelijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan Davy nog even een screenshot maken.
Misschien kan hij met paint even het woordje Full HD erbij zetten.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wel in full hd dan he anders nog niet duidelijk.
Smerige overtreding.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Pelle ging weer eens jankend naar de grond.
Klopt, hij staat ook in de aanvalquote:Op zondag 27 januari 2013 15:17 schreef Buitendam het volgende:
Boetius is wel een stuk verder dan Vilhena.
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, hij staat ook in de aanval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |