Misschien om het voetbal van ajax de tweede helft? of de wissels van de boer?quote:
Hij zag die Burger King Kingdeals reclame.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij zag die Burger King Kingdeals reclame.
[..]
[..]
Niet met hem meegeweest zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 14:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zegt ie, maar die komt alleen als Ajax er is
Hele aanval speelde slecht, dan kan je niet alleen Boerrigter de schuld geven. De Jong ook, niet scherp vandaagquote:Op zondag 27 januari 2013 14:27 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat dit wel de laatste kans voor Boerricher was, die speelt echt te slecht.
Het is ook niet dat hij soms goed is, hij heeft gewoon sinds zijn blessure slecht gespeeld dus waarom hij er telkens in staat? Ik weet het niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:27 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat dit wel de laatste kans voor Boerricher was, die speelt echt te slecht.
Komt goed.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:27 schreef AFCNiels het volgende:
Liever niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:29 schreef Doublepain het volgende:
Castagnios en Fer
Gaat leuk worden als die scoren
Doen er eigenlijk nog blanken mee?quote:
Is al heel lang in HD. Volgens mij heel vorig seizoen al.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:29 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Als dat het geval is neem ik weer een tv abo.
Maakt die 3-0 van vorige week nog zieliger.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
Neuzen onderuit tegen een Bony-loos Vitesse.![]()
Marokko?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Doen er eigenlijk nog blanken mee?vroeger had je natuurlijk Hans Vonk en die keeper van Angola die Portugees was.
Ja bij ZA ene.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Doen er eigenlijk nog blanken mee?vroeger had je natuurlijk Hans Vonk en die keeper van Angola die Portugees was.
En vervolgens roepen dat ze toch wel kampioen worden.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:31 schreef bianconeri het volgende:
Haha prachtig die Ajax jankerds altijd hier
Terechte nederlaag van Ajax maar toch roepen dat Ajax meer verdiende.
HIer ga ik niet op in.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakt die 3-0 van vorige week nog zieliger.
Altijd hetzelfde liedje joh.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:31 schreef bianconeri het volgende:
Haha prachtig die Ajax jankerds altijd hier
Terechte nederlaag van Ajax maar toch roepen dat Ajax meer verdiende.
TT van Ajax topic is ook het bekijken waard.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:32 schreef remlof het volgende:
VBL / Live Eredivisieverslagen #170 Zonder Bony stelt Vitesse niks voor.![]()
![]()
VIIIIIIIIIIIIIITEEEEEEEEEEEESSSSSSS
Treurig jongetjequote:Op zondag 27 januari 2013 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik. Is weinig tegen in te brengen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Treurig jongetjealtijd andere wedstrijden erbij halen.
Ik had liever gehad dat Kapi hapte, maar toch bedankt.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Treurig jongetjealtijd andere wedstrijden erbij halen.
Wordt het ook wel als Feyenoord onderuit gaat.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:34 schreef ZaZoe het volgende:
Nu Twente nog ff onderuit,... fijn PSV-weekendje dan
Moet je voorstellen hoe mooi t had kunnen zijn als we gewoon tegen PEC hadden gewonnenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:34 schreef ZaZoe het volgende:
Nu Twente nog ff onderuit,... fijn PSV-weekendje dan
als alsquote:Op zondag 27 januari 2013 14:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe mooi t had kunnen zijn als we gewoon tegen PEC hadden gewonnen
Mijn PEC doet het goed he.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe mooi t had kunnen zijn als we gewoon tegen PEC hadden gewonnen
Wie niet?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:36 schreef FL_Freak het volgende:
pelle pelle pelle PELLE commentator kwam klaar.
Ik kan al niet inloggenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:36 schreef RvLaak het volgende:
Hebben meer mensen last van geen EDL stream?
Ik kan de stream ook niet bekijken iddquote:Op zondag 27 januari 2013 14:36 schreef RvLaak het volgende:
Hebben meer mensen last van geen EDL stream?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |