Het is ook niet dat hij soms goed is, hij heeft gewoon sinds zijn blessure slecht gespeeld dus waarom hij er telkens in staat? Ik weet het niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:27 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat dit wel de laatste kans voor Boerricher was, die speelt echt te slecht.
Komt goed.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:27 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat dit wel de laatste kans voor Boerricher was, die speelt echt te slecht.
Liever niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:29 schreef Doublepain het volgende:
Castagnios en Fer
Gaat leuk worden als die scoren
Doen er eigenlijk nog blanken mee?quote:
Is al heel lang in HD. Volgens mij heel vorig seizoen al.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:29 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Als dat het geval is neem ik weer een tv abo.
Maakt die 3-0 van vorige week nog zieliger.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
Neuzen onderuit tegen een Bony-loos Vitesse.![]()
Marokko?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Doen er eigenlijk nog blanken mee?vroeger had je natuurlijk Hans Vonk en die keeper van Angola die Portugees was.
Ja bij ZA ene.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Doen er eigenlijk nog blanken mee?vroeger had je natuurlijk Hans Vonk en die keeper van Angola die Portugees was.
En vervolgens roepen dat ze toch wel kampioen worden.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:31 schreef bianconeri het volgende:
Haha prachtig die Ajax jankerds altijd hier
Terechte nederlaag van Ajax maar toch roepen dat Ajax meer verdiende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |