quote:Op maandag 28 januari 2013 19:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
[..]
Wat hebben jullie leuke foto's!![]()
Die van mij is niks, ik hoop dat de fotografen langs de kant een betere kans hebben gehad, want dit is ècht niet flatteus!
Hmpf, die camerahoek en belichting klopt van geen kant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de andere foto's sta je vast wel fotogenieker!Anyway you want it, that's the way you need it.
Goed naar je lichaam luisteren!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:01 schreef Brighteyes het volgende:
Rugpijn...![]()
Hopelijk trekt het strakjes nog weer weg want ik moet en ik zal toch verdorie gaan lopen straks...
Vast welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:12 schreef kwoth het volgende:
[..]
Hmpf, die camerahoek en belichting klopt van geen kant!
Op de andere foto's sta je vast wel fotogenieker!
Als jouw (fictieve) doel voor een 5k-wedstrijd 30 minuten is, doe je dat inderdaad primaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik mag zo 10x2min wedstrijdtempo lopen. Nu heb ik geen idee wat mijn wedstrijdtempo zou moeten zijn maar ik maak er wel wat van. Ga gewoon proberen iets sneller te lopen dan op langere stukken, zo rond de 6min/km
nicequote:
Ja dat is ook ongeveer mijn gedachte.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Als jouw (fictieve) doel voor een 5k-wedstrijd 30 minuten is, doe je dat inderdaad prima
Dank voor de tip, ga even kijkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens, tip voor de dames, Kruidvat heeft weer Leontien spul in de aanbieding!
TG met dat soort dingen moet je op basis van je eigen ervaring én datgene dat is onderzocht zelf een afweging maken. Als het voor jou goed gaat:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:23 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb de laatste Runners world ook gekocht (meer voor de meiden van girlslove2run, dat geef ik eerlijke toe) maar er stond ook een artikel in over rennen en astma.....maar ik weet nu alleen niet meer of het nu juist goed of slecht is![]()
Ging er namelijk over dat doktoren aanraden om te gaan rennen/bewegen als je astma hebt...maar uit onderzoek bleek dat het dan ook juist kon verergeren....
Dat is ook weer zo. Qua conditie ben ik er zeker op vooruit gegaan....maar zonder mijn medicijnen zal ik waarschijnlijk nooit kunnen (dat bleek afgelopen week wel) terwijl ik toch wel gehoopt had, dat door mijn betere conditie enzo meer uit zou kunnen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
TG met dat soort dingen moet je op basis van je eigen ervaring én datgene dat is onderzocht zelf een afweging maken. Als het voor jou goed gaat:Onderzoeken zijn vaak gebaseerd op grotere groepen, en iedereen is anders...
Dat, en als je twijfelt gewoon met je (huis)arts overleggenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
TG met dat soort dingen moet je op basis van je eigen ervaring én datgene dat is onderzocht zelf een afweging maken. Als het voor jou goed gaat:Onderzoeken zijn vaak gebaseerd op grotere groepen, en iedereen is anders...
én datquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat, en als je twijfelt gewoon met je (huis)arts overleggen
Nou, ik liep dus veel sneller dan datquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Als jouw (fictieve) doel voor een 5k-wedstrijd 30 minuten is, doe je dat inderdaad prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |