quote:Ok dan voor alle die niet kunnen slapen en hun gedachtenkronkels hier neerzetten.
het dagelijkse forumgeneuzel, de veilige haven, het topic van nachtelijke overpeinzingen, de zachte heelmeester die open wonden daadwerkelijk kan helen, het ultieme herderstopic voor de verdwaalde internetschapen, ik weet het eigenlijk ook niet.
Doordeweeks vanaf 01.00 uur, in het weekeinde (dat wil zeggen: vrijdag- en zaterdagnacht) vanaf 02.00 uur.
Die is niet gereekst dan, en zit ergens verstopt.. En tevensquote:Op zondag 27 januari 2013 03:06 schreef ElizabethR het volgende:
Whut? Is deze nieuw leven ingeroepen? Volgens mij was er nog een lopend topic ook.
Nee duh, dat tpico was al een zachte dood gestorven zo'n drie jaar geleden denk ik, als het niet langer geleden is. Dat was wel voor de reeksen werden geintroduceerd, Dus da's logisch. En tevens eenquote:Op zondag 27 januari 2013 03:10 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Die is niet gereekst dan, en zit ergens verstopt.. En tevens
2010 zo te zien.. Toen was ik nog niet zo actiefquote:Op zondag 27 januari 2013 03:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee duh, dat tpico was al een zachte dood gestorven zo'n drie jaar geleden denk ik, als het niet langer geleden is. Dat was wel voor de reeksen werden geintroduceerd, Dus da's logisch. En tevens eenback
Nee, iemand heeft ergens de afgelopen dagen de lapo gemaakt in het vorige topic. Die liep nog, en stond onderaan in de centrale topics.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee duh, dat tpico was al een zachte dood gestorven zo'n drie jaar geleden denk ik, als het niet langer geleden is. Dat was wel voor de reeksen werden geintroduceerd, Dus da's logisch. En tevens eenback
Dat was Lamons bikkeltijd, ER.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:12 schreef ElizabethR het volgende:
Ik hoor bijna de omfloerste stem van Jan Veen.quote:Op zondag 24 februari 2013 02:56 schreef µ het volgende:
Fijne nacht. Klein laagje witte problemen op staat, maar dat overleven we wel.
quote:
Bikkeltijd is nog wat later.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:57 schreef GekkePoes het volgende:
Bikkeltopic is dat niet het verkeerde forum ?
Dat is haast episch.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Deel 124 heeft 2,5 jaar geduurd. Dat is toch wel iets.
uiteraard!quote:
Als ik kon wist ik het wel...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 06:11 schreef sig000 het volgende:
En nu vraag ik me af of ik nog ga slapen?
Ik mis je mooie nachtelijke spycholische filosofie wel een beetje.quote:Op woensdag 15 januari 2014 02:19 schreef keertjekijken het volgende:
Nog een keertje hier ook posten.
De wereld is heel erg veranderd inmiddels, maar even uit nostalgie.
Hersenspinselen en soms filosofische gedachtenuitwisselingen, ik heb er wel wat mee.
Groetjes, Lamon.
Haal je de gewone bikkeltijd niet meer? mietjequote:Op woensdag 15 januari 2014 02:19 schreef keertjekijken het volgende:
Hersenspinselen en soms filosofische gedachtenuitwisselingen, ik heb er wel wat mee.
Groetjes, Lamon.
Gunst!! Hij doet het nogquote:Op woensdag 15 januari 2014 02:19 schreef keertjekijken het volgende:
Groetjes, Lamon.
We zitten waarschijnlijk al in bikkeltijd, maar ik doe even met je mee!quote:Op woensdag 21 januari 2015 01:51 schreef Stranger het volgende:
Nieuwjaarspost
Voor broer, kielef en alle andere vergeten semi-bikkelaars.
Proost, op IR.
Ah, Kielef...quote:Op woensdag 21 januari 2015 01:51 schreef Stranger het volgende:
Nieuwjaarspost
Voor broer, kielef en alle andere vergeten semi-bikkelaars.
Proost, op IR.
Of een DMmetje of wat mee wisselen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 03:45 schreef MacBright het volgende:
Ah, Kielef...
Daar zou ik graag nog eens een soepie mee eten.
Beter dan te laat.quote:
Nieuwe kans, Mike!quote:Op woensdag 21 januari 2015 03:16 schreef Mike het volgende:
[..]
We zitten waarschijnlijk al in bikkeltijd, maar ik doe even met je mee!
jammer jaquote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het nachtelijk vermaak is tegenwoordig wat minder helaas.
Sucks.. Hoe lang ben je al onderweg?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:37 schreef LLgetikt het volgende:
ik heb slaapgebrek door stoppen met roken en ben depri
nu bijna anderhalf weekquote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:38 schreef Stranger het volgende:
[..]
Sucks.. Hoe lang ben je al onderweg?
Nooit mijnenveger gespeeld?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zit me al 5 minuten af te vragen wat ik met dat plaatje moet?
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:40 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat is langer dan ik ooit heb gered, trots op je
wil me weer beter voelen, had liefdesverdrietquote:
o zo. je zal je vast snel beter voelen, vooral als je stopt met rokenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:42 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
wil me weer beter voelen, had liefdesverdriet
dusja soms is het tijd voor iets anders ofzo
Elk veld heeft een x-aantal mijnen, en de cijfertjes geven aan hoeveel mijnen direct aangrenzend aan dat vakje liggen. Alle vlaggetjes zijn vakjes die ik heb aangemerkt als 'hier zit een mijn'. Ik moet nog één mijn ontmaskeren en linksboven zijn er nog twee vakjes ongemerkt. Als leek kan jij vast het best beredeneren welk vakje een mijn bevat en welke niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh man speelde nog op straat.
ja precies dat is ook de bedoeling.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:46 schreef Drug het volgende:
[..]
o zo. je zal je vast snel beter voelen, vooral als je stopt met roken
Deze quote ik even voor laterquote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:47 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met vooruitgang.
wat voor dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:47 schreef Stranger het volgende:
[..]
Meh. Ik ben wel blij met vooruitgang.
Helemaal links in de hoek lijkt me.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:46 schreef Stranger het volgende:
[..]
Elk veld heeft een x-aantal mijnen, en de cijfertjes geven aan hoeveel mijnen direct aangrenzend aan dat vakje liggen. Alle vlaggetjes zijn vakjes die ik heb aangemerkt als 'hier zit een mijn'. Ik moet nog één mijn ontmaskeren en linksboven zijn er nog twee vakjes ongemerkt. Als leek kan jij vast het best beredeneren welk vakje een mijn bevat en welke niet.
ze zeggen toch het leven is een feest, moet alleen zelf de slingers ophangenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:47 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja precies dat is ook de bedoeling.
Volgens mij is het een pure gok. Het zouden allebei de vakjes kunnen zijn. Dus ja... gooi een muntje op, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
Help me eens met mijn mijnenveger!
ja precies...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:50 schreef Drug het volgende:
[..]
ze zeggen toch het leven is een feest, moet alleen zelf de slingers ophangen
Daar kan best een mijn onder zitten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Helemaal links in de hoek lijkt me.
Links in de hoek is een mijn?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Helemaal links in de hoek lijkt me.
Tsja linksonder stond het ook zoquote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:54 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kom ik nooit aan de 21%
In principe een prima redenatiequote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja linksonder stond het ook zo
Toedels.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
In principe een prima redenatie
Anyways, ik ben naar bed, wil niet stiekem de bikkeltijd insluimeren aangezien die user persona non grata is geloof ik.
Games played: 7986quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:54 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kom ik nooit aan de 21%
Weet je wat het is PP? Ik heb altijd op woensdag een vrije dag, dus ik kan dinsdag semi-bikkelen. Eigenlijk is dat een soort van valsspelen he? Dus niet doorvertellenquote:
Ach er komen toch maar 3 man en een paardenkop in dit topic nog.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:03 schreef Stranger het volgende:
[..]
Weet je wat het is PP? Ik heb altijd op woensdag een vrije dag, dus ik kan dinsdag semi-bikkelen. Eigenlijk is dat een soort van valsspelen he? Dus niet doorvertellen
Mwah, qua views doet zo'n eeuwenoud topic het wel aardigquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach er komen toch maar 3 man en een paardenkop in dit topic nog.
Ik gok de 2 naast elkaar naast de 3 drieėn.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:10 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Een iets moeilijkere vanavond.
Ja dat kan ook niet want dan heeft de onderste rij er 1 te veel en mist de bovenste rij er 1. Er moet er nog één aan de bovenste 3 grenzen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja denk ik maar zit er meestal naast.
Ah, een expert.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:22 schreef Kaashapje het volgende:
Die sws niet samen. Bovenste 3 moet ook wat raken
Dit zijn de enige twee opties. Ivm de 'linker' 3quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:24 schreef Kaashapje het volgende:
Of linksboven/rechtsonder
Of rechtsboven/linksonder
ohhhhhhhhquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 02:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Valt mee, de klok gaat terug.
Wat geweldig!!!quote:
Draai al uur langer dwaze muziek nu .quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 02:49 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Wat geweldig!!!
dan moet ik wat gaan doen eigenlijk, optimaal profiteren ervan
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 03:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Draai al uur langer dwaze muziek nu .
Het is ook wat verwarrend allemaal. Ik doe zelf ook maar wat.quote:Op zondag 6 november 2016 01:46 schreef Mike het volgende:
Ik weet nooit precies wanneer het semi-bikkeltijd is en wanneer het bikkeltijd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |