Dat is haast episch.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Deel 124 heeft 2,5 jaar geduurd. Dat is toch wel iets.
En Lamon.quote:
Leeft Lamon nog? Of is ten onder gegaan aan levercirrose?quote:
Van hetzelfde!quote:
uiteraard!quote:
Wat hij zei.quote:
Als ik kon wist ik het wel...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 06:11 schreef sig000 het volgende:
En nu vraag ik me af of ik nog ga slapen?
Ik mis je mooie nachtelijke spycholische filosofie wel een beetje.quote:Op woensdag 15 januari 2014 02:19 schreef keertjekijken het volgende:
Nog een keertje hier ook posten.
De wereld is heel erg veranderd inmiddels, maar even uit nostalgie.
Hersenspinselen en soms filosofische gedachtenuitwisselingen, ik heb er wel wat mee.
Groetjes, Lamon.
Haal je de gewone bikkeltijd niet meer? mietjequote:Op woensdag 15 januari 2014 02:19 schreef keertjekijken het volgende:
Nog een keertje hier ook posten.
De wereld is heel erg veranderd inmiddels, maar even uit nostalgie.
Hersenspinselen en soms filosofische gedachtenuitwisselingen, ik heb er wel wat mee.
Groetjes, Lamon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop