nu bijna anderhalf weekquote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:38 schreef Stranger het volgende:
[..]
Sucks.. Hoe lang ben je al onderweg?
Nooit mijnenveger gespeeld?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zit me al 5 minuten af te vragen wat ik met dat plaatje moet?
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:40 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat is langer dan ik ooit heb gered, trots op je
wil me weer beter voelen, had liefdesverdrietquote:
o zo. je zal je vast snel beter voelen, vooral als je stopt met rokenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:42 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
wil me weer beter voelen, had liefdesverdriet
dusja soms is het tijd voor iets anders ofzo
Elk veld heeft een x-aantal mijnen, en de cijfertjes geven aan hoeveel mijnen direct aangrenzend aan dat vakje liggen. Alle vlaggetjes zijn vakjes die ik heb aangemerkt als 'hier zit een mijn'. Ik moet nog één mijn ontmaskeren en linksboven zijn er nog twee vakjes ongemerkt. Als leek kan jij vast het best beredeneren welk vakje een mijn bevat en welke niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh man speelde nog op straat.
ja precies dat is ook de bedoeling.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:46 schreef Drug het volgende:
[..]
o zo. je zal je vast snel beter voelen, vooral als je stopt met roken
Deze quote ik even voor laterquote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:47 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met vooruitgang.
wat voor dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:47 schreef Stranger het volgende:
[..]
Meh. Ik ben wel blij met vooruitgang.
Helemaal links in de hoek lijkt me.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:46 schreef Stranger het volgende:
[..]
Elk veld heeft een x-aantal mijnen, en de cijfertjes geven aan hoeveel mijnen direct aangrenzend aan dat vakje liggen. Alle vlaggetjes zijn vakjes die ik heb aangemerkt als 'hier zit een mijn'. Ik moet nog één mijn ontmaskeren en linksboven zijn er nog twee vakjes ongemerkt. Als leek kan jij vast het best beredeneren welk vakje een mijn bevat en welke niet.
ze zeggen toch het leven is een feest, moet alleen zelf de slingers ophangenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:47 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja precies dat is ook de bedoeling.
Volgens mij is het een pure gok. Het zouden allebei de vakjes kunnen zijn. Dus ja... gooi een muntje op, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
Help me eens met mijn mijnenveger!
ja precies...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:50 schreef Drug het volgende:
[..]
ze zeggen toch het leven is een feest, moet alleen zelf de slingers ophangen
Daar kan best een mijn onder zitten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Helemaal links in de hoek lijkt me.
Links in de hoek is een mijn?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Helemaal links in de hoek lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |