Tsja linksonder stond het ook zoquote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:54 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kom ik nooit aan de 21%
In principe een prima redenatiequote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja linksonder stond het ook zo
Toedels.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
In principe een prima redenatie
Anyways, ik ben naar bed, wil niet stiekem de bikkeltijd insluimeren aangezien die user persona non grata is geloof ik.
Games played: 7986quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:54 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kom ik nooit aan de 21%
Weet je wat het is PP? Ik heb altijd op woensdag een vrije dag, dus ik kan dinsdag semi-bikkelen. Eigenlijk is dat een soort van valsspelen he? Dus niet doorvertellenquote:
Ach er komen toch maar 3 man en een paardenkop in dit topic nog.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:03 schreef Stranger het volgende:
[..]
Weet je wat het is PP? Ik heb altijd op woensdag een vrije dag, dus ik kan dinsdag semi-bikkelen. Eigenlijk is dat een soort van valsspelen he? Dus niet doorvertellen
Mwah, qua views doet zo'n eeuwenoud topic het wel aardigquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach er komen toch maar 3 man en een paardenkop in dit topic nog.
Ik gok de 2 naast elkaar naast de 3 drieën.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:10 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Een iets moeilijkere vanavond.
Ja dat kan ook niet want dan heeft de onderste rij er 1 te veel en mist de bovenste rij er 1. Er moet er nog één aan de bovenste 3 grenzen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja denk ik maar zit er meestal naast.
Ah, een expert.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:22 schreef Kaashapje het volgende:
Die sws niet samen. Bovenste 3 moet ook wat raken
Dit zijn de enige twee opties. Ivm de 'linker' 3quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:24 schreef Kaashapje het volgende:
Of linksboven/rechtsonder
Of rechtsboven/linksonder
ohhhhhhhhquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 02:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Valt mee, de klok gaat terug.
Wat geweldig!!!quote:
Draai al uur langer dwaze muziek nu .quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 02:49 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Wat geweldig!!!
dan moet ik wat gaan doen eigenlijk, optimaal profiteren ervan
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 03:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Draai al uur langer dwaze muziek nu .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |