SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
Niet waar ik op gehoopt had, 100 league appearances is toch wel een behoorlijk aantal trouwens.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:28 schreef Sejt het volgende:
Transfer in de Jupiler League! Abel van Almere naar Rotterdam!
[ afbeelding ]
Clubicoonquote:Op zondag 27 januari 2013 00:57 schreef Sejt het volgende:
Wordt Garrus een legende bij GAE?
[ afbeelding ]
En terecht!quote:Op zondag 27 januari 2013 01:00 schreef Sejt het volgende:
Óscar wil topverdiener worden bij Swindon!
[ afbeelding ]
Je hebt redelijk goed gespeeld in Turkijequote:Op zondag 27 januari 2013 00:59 schreef Jongentje. het volgende:
Heeft Debaas inmiddels al wat gespeeld en gescoord? Vandaag hele dag gemist
En daarnaast geen speelminuten krijgenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:05 schreef ThadCastle het volgende:
Er zijn er toch veel die bij hun clubs blijven en alsmaar verlengen
Het gaat wel vaak om een verlenging van 1 jaar. Maar ben het wel met je eens; denk dat het ook te maken heeft met de ambitie e.d. van je speler. Dat is een persoonlijkheid die je kan instellen. Heb het me voorgenomen om in de volgende game daar iets mee te gaan doen!quote:Op zondag 27 januari 2013 01:05 schreef ThadCastle het volgende:
Wat mee te gaan doen? Leg uit..quote:Op zondag 27 januari 2013 01:07 schreef Sejt het volgende:
[..]
Het gaat wel vaak om een verlenging van 1 jaar. Maar ben het wel met je eens; denk dat het ook te maken heeft met de ambitie e.d. van je speler. Dat is een persoonlijkheid die je kan instellen. Heb het me voorgenomen om in de volgende game daar iets mee te gaan doen!
In de trant van punten verdelen in de opties van je persoonlijkheid. Heb me er nog niet in verdiept, maar er liggen zeker mogelijkheden!quote:
wat een mongool is het toch ookquote:Op zondag 27 januari 2013 00:29 schreef Sejt het volgende:
Heeft Petr te vroeg bijgetekend?
[ afbeelding ]
Mijn speler is daar een goed voorbeeld van. Hij heeft of een verstandige zaakwaarnemer of hij heeft weinig ambitie.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:05 schreef ThadCastle het volgende:
Welterusten Sejt! Bedankt voor de leuke avond weer!quote:
Jezus wat een debiel :/quote:Op zondag 27 januari 2013 00:59 schreef Sejt het volgende:
Maxwell ziet toch speeltijd bij Brighton?
[ afbeelding ]
ik stel voor dat we gewoon tot een bepaald jaar doorgaan, 2022 ofzoquote:Op zondag 27 januari 2013 01:22 schreef ThadCastle het volgende:
We kunnen deze nog wel doorgaan hoor. Ik en sommige hebben gewoon pech, maar andere daarentegen maken nu net carrière. Vind het leuk om te volgen ondanks dat mijn speler een redelijk saaie carrière heeft
Mjaquote:Op zondag 27 januari 2013 01:06 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En daarnaast geen speelminuten krijgen![]()
Oh wat zijn ze toch happy
Ja zuur dat ze talent zo miskennen in Amerikaquote:Op zondag 27 januari 2013 01:22 schreef ThadCastle het volgende:
We kunnen deze nog wel doorgaan hoor. Ik en sommige hebben gewoon pech, maar andere daarentegen maken nu net carrière. Vind het leuk om te volgen ondanks dat mijn speler een redelijk saaie carrière heeft
Ik denk er hetzelfde over.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:22 schreef ThadCastle het volgende:
Iedereen die doneert (Wat dan ook) krijgt -9 potential?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik denk er hetzelfde over.
Wel vind ik dat we bij de volgende keer de potentie wat omhoog moeten schroeven.
De beste onder ons zullen waarschijnlijk een soort van v. Wolfswinkel worden en ik en een paar andere mogen blij zijn als ze het niveau halen van Jurgen Colin![]()
Opzich is het niet verkeerd maar op deze manier zal niemand van ons ooit een v. Persie, Rooney of Iniesta worden..
Maar ik heb alle vertrouwen in Sejt dat hij hier wel raad mee weet
Ja van de ene kant is het wel leuk dat je niet zeker bent of de speler een topper wordt en leuk is dat er uitschieters zijn tov de rest. Maar aan de andere kant is het weer klote als jouw speler totaal faalt.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik denk er hetzelfde over.
Wel vind ik dat we bij de volgende keer de potentie wat omhoog moeten schroeven.
De beste onder ons zullen waarschijnlijk een soort van v. Wolfswinkel worden en ik en een paar andere mogen blij zijn als ze het niveau halen van Jurgen Colin![]()
Opzich is het niet verkeerd maar op deze manier zal niemand van ons ooit een v. Persie, Rooney of Iniesta worden..
Maar ik heb alle vertrouwen in Sejt dat hij hier wel raad mee weet
Ik hoef niet eens de ster te worden. Als ik maar speelquote:Op zondag 27 januari 2013 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, aan de ene kant is het leuk dat je speler z'n hele carriére bij één club doorbrengt, maar aan de andere kant wil je dat hij DE ster wordt
Ja daar hoopt iedereen op dat een van ons in de voetsporen van Ronaldo, Robben of Gerrard zou treden. En dat is juist wat ik bedoel; Niemand van ons zal dat voor elkaar krijgen nu.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, aan de ene kant is het leuk dat je speler z'n hele carriére bij één club doorbrengt, maar aan de andere kant wil je dat hij DE ster wordt
Dit inderdaad + recordinternational worden van Suriname.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:46 schreef The_Groove het volgende:
Ik hoef niet eens de ster te worden. Als ik maar speel
Daarom, we zien wel. Voor de meeste is deze game nog leuk en het is ook maar de 1e keer dat we dit doen, kunnen we altijd van leren en dingen beter maken voor de volgende gamequote:Op zondag 27 januari 2013 01:51 schreef ThadCastle het volgende:
Als we deze game nog een tijd door laten gaan kunnen we onze meningen beter vormen over hoe we het de volgende keer nóg leuker kunnen maken
Ik blijf wel Nederlander maar ik ga zeker voor een club met een hypermoderne jeugdopleiding (waarschijnlijk in het buitenland).quote:Op zondag 27 januari 2013 01:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kies de volgende keer iig een andere nationaliteit, meer kans om interlands te spelen
Ja dit dus. Ik lig ook vast in de Ligue 2 tot 2018 (quote:Op zondag 27 januari 2013 01:51 schreef ThadCastle het volgende:
Als we deze game nog een tijd door laten gaan kunnen we onze meningen beter vormen over hoe we het de volgende keer nóg leuker kunnen maken
Soms snap je de spelers echt niet hè.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:15 schreef The_Groove het volgende:
Jezus wat een debiel :/
Wat verdien ik inmiddels?
Dat kan eventueel wel als we besluiten om een nieuwe te starten. Dat we de 'oude' uploaden voor inzagequote:Op zondag 27 januari 2013 01:35 schreef The_Groove het volgende:
Ik zou het overigens best interessant vinden om naar de database te kijken. Denk je dat je de game ooit upload Sejt?
Kijk eensquote:Op zondag 27 januari 2013 10:06 schreef ado98 het volgende:
Kun je misschien ook screen plaatsen hoe met vitesse in Europa is gegaan? alvast bedankt
Als reactie op Carlos en de rest van de meningen:quote:
Is het niet gewoon zo dat als je -8,-9 of -10 potential ability invoert de speler bij het genereren van de game een random PA krijgt binnen de opgegeven range? Dus bij -8 krijgt de speler een random PA tussen de 130-160, bij -9 150-180 en bij -10 170-200. Dat nummer kun je tijdens je carriere niet meer beinvloeden. Iedereen zit dus wel degelijk vast aan een vaste PA, alleen weten we niet wat dit nummer is. Het kan dus 130 zijn of 160, wat voor FM een behoorlijk groot verschil is.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:57 schreef Sejt het volgende:
Wat betreft de abilities (CA en PA) ben ik er nog niet helemaal uit. Qua leeftijd denk ik dat er nog steeds de mogelijkheid moet zijn om als iets oudere speler te starten. Deze vrijheid lijkt me wel gewenst. Een vaste PA ben ik geen voorstander van, omdat het dan al compleet vastligt. Zo'n range (-8, -9 of -10) is beter, omdat dan je PA beïnvloed wordt door je carriere, dat in lijn ligt met de opzet van dit spel. -8 Blijkt misschien iets te laag.
Je hebt gelijk: "The value of this attribute can also be a value between -10 and 0 (in the pre-game database) which tells the game to assign a random Potential Ability value within a certain range when creating a new game."quote:Op zondag 27 januari 2013 11:08 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zo dat als je -8,-9 of -10 potential ability invoert de speler bij het genereren van de game een random PA krijgt binnen de opgegeven range? Dus bij -8 krijgt de speler een random PA tussen de 130-160, bij -9 150-180 en bij -10 170-200. Dat nummer kun je tijdens je carriere niet meer beinvloeden. Iedereen zit dus wel degelijk vast aan een vaste PA, alleen weten we niet wat dit nummer is. Het kan dus 130 zijn of 160, wat voor FM een behoorlijk groot verschil is.
Precies je spelers toekomst ligt niet compleet vast bij een vaste PA. Potential ability is een nummer wat je maximaal kan bereiken, maar er zullen er zeker een aantal zijn die dat nooit halen vanwege verkeerde keuzes of domme pechquote:Op zondag 27 januari 2013 11:13 schreef Sejt het volgende:
Zelfs als we een vaste PA geven, dan nog zal het compleet afhankelijk zijn van je keuzes óf je wel die PA haalt.
Prima idee, zal het meenemenquote:Op zondag 27 januari 2013 11:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Klinkt allemaal goed tot nu toe inderdaad! Vrijheid in de leeftijd, clubkeuze en nationaliteit ben ik ook wel voor. Misschien ook iets meer vrijheid bij je vaardigheden. Bijvoorbeeld mogelijkheid om tweebenig te zijn, maar dan 5 techniekpunten minder mogen verdelen ofzo.
Ik verbied het mezelf eigenlijk om te zeggen, maar een hoge PA is leuker in deze game - het houdt mensen geïnteresseerd. Pech kan geminimaliseerd worden door de persoonlijkheid waardes, al zullen blessures deel blijven van het spel. Verkeerde keuzes draait het uiteindelijk allemaal omquote:Op zondag 27 januari 2013 11:15 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Precies je spelers toekomst ligt niet compleet vast bij een vaste PA. Potential ability is een nummer wat je maximaal kan bereiken, maar er zullen er zeker een aantal zijn die dat nooit halen vanwege verkeerde keuzes of domme pech.
Opzich was het aantal punten wat je kon verdelen wel prima, misschien wat extra punten bij fysiek aangezien die bij velen een aantal punten lager uitviel tijdens het genereren. Punten verdelen bij je persoonlijkheid is zeker een goed idee.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:15 schreef Sejt het volgende:
[..]
Prima idee, zal het meenemenDaarnaast overweeg ik om het aantal punten te verdelen iets hoger te leggen. Het moet echter wel passen, zodat je niet een lage waarde in móét vullen ergens.
Dit is zeker zo. Spelers met een hoge PA hebben ook een veel actievere carriere. Ze ontwikkelen zich meer, staan vaker in de belangstelling en maken meer transfers. Allemaal punten die deelnemers geïnteresseerd houden.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:17 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik verbied het mezelf eigenlijk om te zeggen, maar een hoge PA is leuker in deze game - het houdt mensen geïnteresseerd. Pech kan geminimaliseerd worden door de persoonlijkheid waardes, al zullen blessures deel blijven van het spel. Verkeerde keuzes draait het uiteindelijk allemaal om
Vaste PA zal het vrijwel zeker worden. Over de waarde zal ik even onderzoek moeten doen in de Editor: kijken welke spelers welke waarde hebben. Bijvoorbeeld een vPersie, of een Zlatan, of een Xavi?quote:Op zondag 27 januari 2013 11:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Qua PA denk ik dat het het leukst is als iedereen hetzelfde heeft. Dus geen range opgeven, maar echt een vast getal. Wat dat zou moeten zijn is dan weer een andere discussie
Supersterren als Messi en Ronaldo zitten op 190+quote:Op zondag 27 januari 2013 11:24 schreef Sejt het volgende:
[..]
Vaste PA zal het vrijwel zeker worden. Over de waarde zal ik even onderzoek moeten doen in de Editor: kijken welke spelers welke waarde hebben. Bijvoorbeeld een vPersie, of een Zlatan, of een Xavi?
gezelligquote:Op zondag 27 januari 2013 11:27 schreef Sejt het volgende:
Bikkel Boss ploeggenoot van Petr Prevc tot einde van het seizoen.
[ afbeelding ]
Persie: 180quote:Op zondag 27 januari 2013 11:25 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Supersterren als Messi en Ronaldo zitten op 190+
Wereldspelers daaronder als Xavi, Persie en Zlatan zitten op 180+
Alweer uitgeleend joh?quote:Op zondag 27 januari 2013 11:27 schreef Sejt het volgende:
Bikkel Boss ploeggenoot van Petr Prevc tot einde van het seizoen.
[ afbeelding ]
Je hebt alweer de status: available for loanquote:Op zondag 27 januari 2013 11:35 schreef leoon. het volgende:
Ben super benieuwd waar ik beland, want als het goed is ben ik nu weer terug bij psv toch?
Ik heb mezelf toch wel verneukt het laatste seizoen bij Frankfurt, daarvoor goede cijfers en veel wesdtrijden. Waarom geeft PSV me niet de kans of verhuur me aan een klein clubje uit de eredivisie. Laat me gewoon spelenquote:Op zondag 27 januari 2013 11:46 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je hebt alweer de status: available for loan
Je hebt op zich prima stats om mee te kunnen komen, maar PSV ziet blijkbaar geen basisspeler in je. Of voor de toekomst en hopen dat je je goed ontwikkelt bij een andere club.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:47 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik heb mezelf toch wel verneukt het laatste seizoen bij Frankfurt, daarvoor goede cijfers en veel wesdtrijden. Waarom geeft PSV me niet de kans of verhuur me aan een klein clubje uit de eredivisie. Laat me gewoon spelen
Ja maar mijn stats worden zo toch echt minder als ik de kans niet krijg van ze. Heb het gewoon verkeerd aangepakt. Ik had mezelf moeten stallen bij een fc eindhoven of fc zwolle en daar speelminuten moeten maken en dán naar het grote PSV. Die als favoriete club moeten doenquote:Op zondag 27 januari 2013 11:48 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je hebt op zich prima stats om mee te kunnen komen, maar PSV ziet blijkbaar geen basisspeler in je. Of voor de toekomst en hopen dat je je goed ontwikkelt bij een andere club.
Een duo met mij voorin zou tof zijn, vrees alleen dat NEC er anders over denkt.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:50 schreef Fuszy het volgende:
Wat zijn mijn stats nu ik bij NEC speel? en hoe heb ik de voorbereiding gedaan?
Ik ben bang dat ze met 1 spits spelenquote:Op zondag 27 januari 2013 11:52 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Een duo met mij voorin zou tof zijn, vrees alleen dat NEC er anders over denkt.
Ik sta al 3 seizoenen niet in de basis daar dus ik neem niet aan dat dat gaat veranderen dit seizoen.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze met 1 spits spelen
En faifettebekquote:Op zondag 27 januari 2013 11:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dit heb je in de voorbereiding gespeeld:quote:Op zondag 27 januari 2013 11:50 schreef Fuszy het volgende:
Wat zijn mijn stats nu ik bij NEC speel? en hoe heb ik de voorbereiding gedaan?
Nope, 2quote:Op zondag 27 januari 2013 11:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:01 schreef CarlosJacques het volgende:
Kansloos zeg. Zit niet eens op de bank.
Hey Sejt,quote:Op zondag 27 januari 2013 12:02 schreef Sejt het volgende:
Transfernieuws!! Kyle naar Portugal!
[ afbeelding ]
Speel dit op een vaste computer. Niet de snelste in de wereld, maar het gaat primaquote:Op zondag 27 januari 2013 12:02 schreef leoon. het volgende:
[..]
Hey Sejt,
Vraagje speel je dit op je laptop of een vaste computer? Ik wil graag een nieuwe laptop kopen en wil wel 1 waar FM goed op kan spelen, voor de rest zal ik er niks op spelen.
Ik speel zelf FM op een laptop. Draait prima, maar ligt natuurlijk aan je specs.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:02 schreef leoon. het volgende:
[..]
Hey Sejt,
Vraagje speel je dit op je laptop of een vaste computer? Ik wil graag een nieuwe laptop kopen en wil wel 1 waar FM goed op kan spelen, voor de rest zal ik er niks op spelen.
West Brom speelt dit seizoen in de Championshipquote:Op zondag 27 januari 2013 12:03 schreef Typisch het volgende:
Is West Brom eigenlijk gepromoveerd? mijn eigen club wel maar ze hebben mij daar gedumpt.Trouwens ben nu volgens mij Engels home-grown.
Verdomme.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:04 schreef Sejt het volgende:
[..]
West Brom speelt dit seizoen in de Championship
Nee klopt maar mijn laptop is al 4 jaar oud denk ik nu. En FM 12 ging al veel te sloom naar mijn goesting.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:04 schreef Sejt het volgende:
[..]
Speel dit op een vaste computer. Niet de snelste in de wereld, maar het gaat primaVoor FM zal je toch wat processorkracht en minimaal 4GB RAM nodig moeten hebben om het een beetje redelijk te kunnen spelen. Grafisch is het daarentegen niet bijzonder zwaar.
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik speel zelf FM op een laptop. Draait prima, maar ligt natuurlijk aan je specs.
Heb zelf dit
540M 2gb versie (videokaart)
6gb DDR3 ram
7200 rpm harde schijf (ssd is dus nog sneller)
Core i7 2,2ghz
Heb er anderhalf jaar terug 750 euro voor neergeteld
Links:quote:Op zondag 27 januari 2013 12:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verdomme.Zou ik een screentje kunnen krijgen van beide backs van Southampton?
Je zal het vast kunnen draaien maar hoe meer competities je erin zet hoe langzamer het wordt. Had vroeger ook een wat slechtere laptop en toen speelde je nog 2d.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:06 schreef leoon. het volgende:
[..]
Nee klopt maar mijn laptop is al 4 jaar oud denk ik nu. En FM 12 ging al veel te sloom naar mijn goesting.
[..]
[ afbeelding ]
Waar kan ik de rest vinden ?:P
Ah, de linksback wordt al oud.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:10 schreef Sejt het volgende:
[..]
Links:
[ afbeelding ]
Rechts:
[ afbeelding ]
Het is nu 15 augustusquote:Op zondag 27 januari 2013 12:17 schreef Fuszy het volgende:
Begint het seizoen alweer? If so heb je een screentje van mijn stats. Ik wil even kijken of ik nu al wel beter ben geworden. Vorig seizoen 11 doelpunten. Moeten er meer worden bij NEC, ook al is het een faal club
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:19 schreef Sejt het volgende:
[..]
Het is nu 15 augustusPer 1 september zal ik weer updates geven van alle screens!
Ik denk dat het iets te laag is om 13 goed te spelen.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:06 schreef leoon. het volgende:
[..]
Nee klopt maar mijn laptop is al 4 jaar oud denk ik nu. En FM 12 ging al veel te sloom naar mijn goesting.
[..]
[ afbeelding ]
Waar kan ik de rest vinden ?:P
Ja moet echt en nieuwe hebben. Ga er werk van maken. Me oude maar eerst is verkopen etc.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets te laag is om 13 goed te spelen.
Dit zijn de gegevens van mijn laptop (1,5 jaar oud) en zelfs die heeft afentoe moeite met FM![]()
[ afbeelding ]
volgens mij niet, ze waren derdequote:Op zondag 27 januari 2013 12:03 schreef Typisch het volgende:
Is West Brom eigenlijk gepromoveerd? mijn eigen club wel maar ze hebben mij daar gedumpt.Trouwens ben nu volgens mij Engels home-grown.
Ik speel het hiermee hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 12:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets te laag is om 13 goed te spelen.
Dit zijn de gegevens van mijn laptop (1,5 jaar oud) en zelfs die heeft afentoe moeite met FM![]()
[ afbeelding ]
Maar wel een quad core!quote:Op zondag 27 januari 2013 12:28 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik speel het hiermee hoorwel desktop pc dan.
[ afbeelding ]
Je komt er welquote:Op zondag 27 januari 2013 12:24 schreef Fargo het volgende:
Ben benieuwd of ik daadwerkelijk wat speeltijd ga krijgen in de Premier League. En of mijn salaris inderdaad is geupgrade
Bla leeft bij de reserves van Heracles.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:27 schreef BlaBla87 het volgende:
Leeft Blaat nog. Want ik niet helemaal:+
Dat word dus niet meer wat ben ik bang.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:31 schreef Sejt het volgende:
[..]
Bla leeft bij de reserves van Heracles.
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:30 schreef Sejt het volgende:
Miguel speelt zich in de basis bij Boca!
[ afbeelding ]
Kun je 'm niet vinden in Steam? Onder 'Library' en dan 'Tools' ipv 'All games':quote:Op zondag 27 januari 2013 12:33 schreef Fuszy het volgende:
Sejt. Ik had die editor zelf ook geinstalleerd, maar ik mis 300 mappen blijkbaar. Dus ik kan hem niet openen. Komt dat misschien omdat ik FM13 op een andere schijf heb gezet?
Jawel ik had hem via tools geinstalleerd. Maar daarna kreeg ik 100 foutmeldingenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:39 schreef Sejt het volgende:
[..]
Kun je 'm niet vinden in Steam? Onder 'Library' en dan 'Tools' ipv 'All games':
[ afbeelding ]
Probeer 'm eraf te gooien en opnieuw te downloaden/installeren via Properties, als je erop klikt met rechtermuis:quote:Op zondag 27 januari 2013 12:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jawel ik had hem via tools geinstalleerd. Maar daarna kreeg ik 100 foutmeldingen
Waar moet ik hem installeren? Zelfde map als FM 13? of maakt het niet zoveel uit?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:41 schreef Sejt het volgende:
[..]
Probeer 'm eraf te gooien en opnieuw te downloaden/installeren via Properties, als je erop klikt met rechtermuis:
[ afbeelding ]
Maakt niks uitquote:Op zondag 27 januari 2013 12:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waar moet ik hem installeren? Zelfde map als FM 13? of maakt het niet zoveel uit?
Het spel is nu aan het spelen tot aan 2 september 2015.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:32 schreef leoon. het volgende:
Leoon is echt opgehouden met voetballen of niet? Als ik al zie dat andere mensen al vele wedstrijden weer gedaan hebben. Heb nog niet eens een transfer langs zien komen of iets dergelijks
Hmm, reinstall FM compleet?quote:
Ja doe ik dat wel. Mijn feyenoord game liep toch nietquote:Op zondag 27 januari 2013 12:44 schreef Sejt het volgende:
[..]
Hmm, reinstall FM compleet?Lijkt wel alsof hij de default database van FM niet kan vinden.
Je game behoud je gewoon hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 12:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja doe ik dat wel. Mijn feyenoord game liep toch niet
Die staat zeker op mijn account? Ik moet nog wennen aan die cloud opslag van savegames etcquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 27 januari 2013 13:04 schreef Sejt het volgende:
Binnenlandse transfer!! Futloos naar Utrecht!
[ afbeelding ]
Is het toch bijna waard geweest om bij te tekenenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:03 schreef Sejt het volgende:
Maxwell eist basisplaats op?
[ afbeelding ]
Blessure is trouwens niks. Je bent alweer speelklaar.
"Supporter spokesperson Glenn Volkers revealing that the deal was considered a coup and that the player really should have commanded a higer transfer fee"quote:Op zondag 27 januari 2013 13:04 schreef Sejt het volgende:
Binnenlandse transfer!! Futloos naar Utrecht!
[ afbeelding ]
misschien kan je nu eindelijk die virtuele BMW betalenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:11 schreef leoon. het volgende:
Heeft Fc Utrecht goede spitsen of amc's of maak ik echt kans op basisplaats?
Hoop dat ik wel meer ben gaan verdienen maar zal wel niet veel zijn
Ik hoop het zo. Krijg er zo'n virtuele bonerrrrrrrrrrrr van!quote:Op zondag 27 januari 2013 13:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien kan je nu eindelijk die virtuele BMW betalen
Ze spelen een platte 4-4-2, dus je zal je als spits moeten profilerenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:11 schreef leoon. het volgende:
Heeft Fc Utrecht goede spitsen of amc's of maak ik echt kans op basisplaats?
Hoop dat ik wel meer ben gaan verdienen maar zal wel niet veel zijn
6.75k per week nu dus. Toch 1k meer
Oke eerst nog wissel dus. Nou hoop dat ik het waar kan makenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:21 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ze spelen een platte 4-4-2, dus je zal je als spits moeten profileren
Je squad status is Rotation.
Je hebt een PM terug!quote:Op zondag 27 januari 2013 08:37 schreef Fargo het volgende:
Djurres, als je dit leest...reageer ff op mijn PM, thnx! :-)
Hahahahaquote:Op zondag 27 januari 2013 13:32 schreef Sejt het volgende:
De datum is 9 september...... Jerry, meen je dit?
[ afbeelding ]
Wie zijn de AMC van t eerste van heracles wel niet?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:33 schreef Sejt het volgende:
Blaat klaar voor een plaats in het eerste!
[ afbeelding ]
Wout Brama bij Heracles.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:33 schreef Sejt het volgende:
Blaat klaar voor een plaats in het eerste!
[ afbeelding ]
Heracles speelt een platte 4-4-2quote:Op zondag 27 januari 2013 13:36 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Wie zijn de AMC van t eerste van heracles wel niet?
Messi ofzo?
en Petr rijdt nog in een virtuele Opel Astraquote:Op zondag 27 januari 2013 13:42 schreef Djurres het volgende:
Dat dacht ik, ik verdien het inderdaad, ik kreeg het alleen nog niet.
Denk dat ik nu wel een dikke 750i en een mooie porsche in t schuurtje heb staan
Nice, 17.5*52 is toch over de 9 ton. hahaquote:Op zondag 27 januari 2013 13:42 schreef Djurres het volgende:
Dat dacht ik, ik verdien het inderdaad, ik kreeg het alleen nog niet.
Denk dat ik nu wel een dikke 750i en een mooie porsche in t schuurtje heb staan
.Ja, maar jij switch van club naar club, en ik zit nog lekker bij NewCastle, ben van 475k naar 2,3m gestegen.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:44 schreef Fargo het volgende:
Ik stop mijn 25000 per week lekker in een oude sok voorlopig...
Had ik een goed cijfer?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:49 schreef Sejt het volgende:
Futloos maakt zijn debuut voor Utrecht.
[ afbeelding ]
Helemaal geen interesse helaas.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:50 schreef ado98 het volgende:
lol gaat niet zo best met de koning xd is er geen interesse in hem van een lager team?
Kijk eensquote:Op zondag 27 januari 2013 13:55 schreef The_Groove het volgende:
Hoeveel wedstrijden / Goals heb ik eigenlijk voor Oranje U19 gespeeld Sejt? (hoef niet persé een screenshot hoor)
Zo te zien nog niet. Geen wedstrijden in ieder geval.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nog niet doorgestroomd daarna naar U20 of U21?
Voor de beker tegen amateurs:(quote:Op zondag 27 januari 2013 14:01 schreef Sejt het volgende:
Blaat maakt na 3 jaar eindelijk zijn debuut!
[ afbeelding ]
Rating van 7,00 in de 3-1 gewonnen wedstrijd
Dat mag je zelf doen met de screens in je topicquote:Op zondag 27 januari 2013 14:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sejt, wil je even laten zien of Garrus gegroeid is als speler? Stats vergelijken van het begin en nu?
Luie donderquote:Op zondag 27 januari 2013 14:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sejt, wil je even laten zien of Garrus gegroeid is als speler? Stats vergelijken van het begin en nu?
Ik heb het over Drizztquote:Op zondag 27 januari 2013 14:13 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ja dáág, als ik de screens lever, mag je de rest zelf doen
Jamaar ik zag net zo'n kinky excel vergelijkingsdingetje en dacht dat dat normaal wasquote:
Dat hou ik voor m'n eigen speler bijquote:Op zondag 27 januari 2013 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jamaar ik zag net zo'n kinky excel vergelijkingsdingetje en dacht dat dat normaal was
Vanavond pas denk ik. Ga zo Feyenoord - Twente kijken en ben daarna ook even weg.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:25 schreef leoon. het volgende:
Wanneer kunnen we de januari update verwachten?
Super, kan ik ook eindelijk me gang gaan ipv dit topic blijven refreshen, hahaquote:Op zondag 27 januari 2013 14:25 schreef Sejt het volgende:
[..]
Vanavond pas denk ik. Ga zo Feyenoord - Twente kijken en ben daarna ook even weg.
Tijdens FEY-TWE ga ik even wat testen voor een nieuwe game
Ik heb niet meegekregen dat ik naar Austria Wien ben gegaan?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:02 schreef Sejt het volgende:
Fokke zal geduld moeten hebben.
[ afbeelding ]
heb je je autorefresh niet aanstaan ofzo?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:26 schreef leoon. het volgende:
[..]
Super, kan ik ook eindelijk me gang gaan ipv dit topic blijven refreshen, haha
Staat in je topic en is hier ook langs geweestquote:Op zondag 27 januari 2013 14:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb niet meegekregen dat ik naar Austria Wien ben gegaan?
Gaat om het, om het ideequote:Op zondag 27 januari 2013 14:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je je autorefresh niet aanstaan ofzo?
Oh ok.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:27 schreef Sejt het volgende:
[..]
Staat in je topic en is hier ook langs geweest
Jou physical ziet er wel héel goed uit voor een begin twintiger.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:29 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
Begint er steeds beter uit te zien. Zo te zien afgelopen jaar in het krachthonk gezeten.
Ik ga ook zo'n tabelletje maken.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:29 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
Begint er steeds beter uit te zien. Zo te zien afgelopen jaar in het krachthonk gezeten.
Ik denk dat Sejt nu aan z'n stream gekluisterd zitquote:Op zondag 27 januari 2013 14:33 schreef dion_v_k het volgende:
Mentaal en fysiek ben ik goed gegroeit het afgelopen seizoen.
Ben ik nu ook basispeler Sejt?
Wel jammer dat m'n composure zo laag is.Verder ziet het er wel mooi uitquote:Op zondag 27 januari 2013 14:30 schreef leoon. het volgende:
[..]
Jou physical ziet er wel héel goed uit voor een begin twintiger.
Weinig gegroeid, bij welke club(s) heb je gespeeld?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:56 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt me tegen
SC Heerenveen, en dit jaar zit ik bij Austria Wien.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:59 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Weinig gegroeid, bij welke club(s) heb je gespeeld?
Ik hoop het ook. Kan je nog veel verbeteren als je ouder wordt?quote:
Ok.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:09 schreef SiebeJ het volgende:
Je kan blijven groeien. Het zal wat minder snel gaan, en het hangt er uiteraard ook van af hoeveel speelminuten je maakt.
Lol, dat is ongeveer de groei van mij in 1 jaar tijdquote:Op zondag 27 januari 2013 15:13 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt vooruit. Fysiek is het wel een beest
Heb het idee dat je bij FM2013 meer kan stijgen op je 23e t/m 25e dan in vorige FM's (12 heb ik niet gespeeld, dus ik vergelijk met 11)quote:Op zondag 27 januari 2013 15:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Kan je nog veel verbeteren als je ouder wordt?
U mirin?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:30 schreef leoon. het volgende:
[..]
Jou physical ziet er wel héel goed uit voor een begin twintiger.
quote:
Waar moeten we dan aan denken? Meer keuzes aan het begin, hogere pa, oid?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:51 schreef Sejt het volgende:
Ik heb daarnaast wat verbeterpunten getest voor als we een nieuwe game starten. Ziet er spannend uit, sowieso met meer potentie voor alle spelers!
Wat een stap.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:20 schreef Sejt het volgende:
Jeboi uitgeleend aan Hertha BSC in de 2. Bundesliga.
[ afbeelding ]
Hoeveel tijd zit er tussen links en rechts?quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:44 schreef Sejt het volgende:
Weer een paar updates voordat ik even weg moet
Park in vorm voor Nantes!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:51 schreef Sejt het volgende:
Ik heb daarnaast wat verbeterpunten getest voor als we een nieuwe game starten. Ziet er spannend uit, sowieso met meer potentie voor alle spelers!
Euhm... 2 jaar denk ikquote:Op zondag 27 januari 2013 17:38 schreef Thas het volgende:
[..]
Hoeveel tijd zit er tussen links en rechts?
[..]![]()
Jordi krijgt boetesquote:Op zondag 27 januari 2013 18:20 schreef Sejt het volgende:
Jordi is het er niet mee eens.
[ afbeelding ]
Hopppakee, het wordt nog wat!!!!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:21 schreef Sejt het volgende:
Leoon laat zien waarom hij gehaald is bij Utrecht,
[ afbeelding ]
Hop, en als het ook nog wat oplevert..quote:Op zondag 27 januari 2013 18:28 schreef Sejt het volgende:
Kees Beton, de tackle koning van het zuiden!
[ afbeelding ]
invalbeurten geloof ikquote:Op zondag 27 januari 2013 18:33 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat betekent dat getal tussen haakjes? Heb 9 goals uit 9 wedstrijden. Supaaaah
Nohhquote:Op zondag 27 januari 2013 18:25 schreef Sejt het volgende:
Fuszy MotM tegen Feyenoord. Jackson scoort ook, maar kan het tij niet keren.
[ afbeelding ]
quote:
Oh dan loop ik dus niet 1 op 1! hahaquote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef SiebeJ het volgende:
9 wedstrijden basis, 8 wedstrijd als invaller
Geen nieuws rondom mijn spelerquote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Sejt het volgende:
Nieuwe update van de Fok! shortlist is te zien hier voor winter 2015/2016: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=39&pid=540#pid540
Dat gaat ook gewoon lukken.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:30 schreef Sejt het volgende:
Jeboi wil nog steeds doorbreken bij Ajax.
[ afbeelding ]
Nou, niet echt. Je hebt 17 wedstrijden gespeeld en 9 keer gescoord.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:35 schreef leoon. het volgende:
[..]
[..]
Oh dan loop ik dus niet 1 op 1! haha
Willem II staat 16e en een nieuwe screen van je attributes vind je hierquote:Op zondag 27 januari 2013 18:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Geen nieuws rondom mijn speler![]()
Ik zie wel dat ik alles heb gespeeld bij Willem II![]()
Op welke plek staat Willem II?
Zou je eens een screentje kunnen posten van mijn attributes?
Op zich prima voor spits die nog niet veel ervaring heeft.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:36 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Nou, niet echt. Je hebt 17 wedstrijden gespeeld en 9 keer gescoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |