Ja dit dus. Ik lig ook vast in de Ligue 2 tot 2018 (quote:Op zondag 27 januari 2013 01:51 schreef ThadCastle het volgende:
Als we deze game nog een tijd door laten gaan kunnen we onze meningen beter vormen over hoe we het de volgende keer nóg leuker kunnen maken
Soms snap je de spelers echt niet hè.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:15 schreef The_Groove het volgende:
Jezus wat een debiel :/
Wat verdien ik inmiddels?
Dat kan eventueel wel als we besluiten om een nieuwe te starten. Dat we de 'oude' uploaden voor inzagequote:Op zondag 27 januari 2013 01:35 schreef The_Groove het volgende:
Ik zou het overigens best interessant vinden om naar de database te kijken. Denk je dat je de game ooit upload Sejt?
Kijk eensquote:Op zondag 27 januari 2013 10:06 schreef ado98 het volgende:
Kun je misschien ook screen plaatsen hoe met vitesse in Europa is gegaan? alvast bedankt
Als reactie op Carlos en de rest van de meningen:quote:
Is het niet gewoon zo dat als je -8,-9 of -10 potential ability invoert de speler bij het genereren van de game een random PA krijgt binnen de opgegeven range? Dus bij -8 krijgt de speler een random PA tussen de 130-160, bij -9 150-180 en bij -10 170-200. Dat nummer kun je tijdens je carriere niet meer beinvloeden. Iedereen zit dus wel degelijk vast aan een vaste PA, alleen weten we niet wat dit nummer is. Het kan dus 130 zijn of 160, wat voor FM een behoorlijk groot verschil is.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:57 schreef Sejt het volgende:
Wat betreft de abilities (CA en PA) ben ik er nog niet helemaal uit. Qua leeftijd denk ik dat er nog steeds de mogelijkheid moet zijn om als iets oudere speler te starten. Deze vrijheid lijkt me wel gewenst. Een vaste PA ben ik geen voorstander van, omdat het dan al compleet vastligt. Zo'n range (-8, -9 of -10) is beter, omdat dan je PA beïnvloed wordt door je carriere, dat in lijn ligt met de opzet van dit spel. -8 Blijkt misschien iets te laag.
Je hebt gelijk: "The value of this attribute can also be a value between -10 and 0 (in the pre-game database) which tells the game to assign a random Potential Ability value within a certain range when creating a new game."quote:Op zondag 27 januari 2013 11:08 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zo dat als je -8,-9 of -10 potential ability invoert de speler bij het genereren van de game een random PA krijgt binnen de opgegeven range? Dus bij -8 krijgt de speler een random PA tussen de 130-160, bij -9 150-180 en bij -10 170-200. Dat nummer kun je tijdens je carriere niet meer beinvloeden. Iedereen zit dus wel degelijk vast aan een vaste PA, alleen weten we niet wat dit nummer is. Het kan dus 130 zijn of 160, wat voor FM een behoorlijk groot verschil is.
Precies je spelers toekomst ligt niet compleet vast bij een vaste PA. Potential ability is een nummer wat je maximaal kan bereiken, maar er zullen er zeker een aantal zijn die dat nooit halen vanwege verkeerde keuzes of domme pechquote:Op zondag 27 januari 2013 11:13 schreef Sejt het volgende:
Zelfs als we een vaste PA geven, dan nog zal het compleet afhankelijk zijn van je keuzes óf je wel die PA haalt.
Prima idee, zal het meenemenquote:Op zondag 27 januari 2013 11:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Klinkt allemaal goed tot nu toe inderdaad! Vrijheid in de leeftijd, clubkeuze en nationaliteit ben ik ook wel voor. Misschien ook iets meer vrijheid bij je vaardigheden. Bijvoorbeeld mogelijkheid om tweebenig te zijn, maar dan 5 techniekpunten minder mogen verdelen ofzo.
Ik verbied het mezelf eigenlijk om te zeggen, maar een hoge PA is leuker in deze game - het houdt mensen geïnteresseerd. Pech kan geminimaliseerd worden door de persoonlijkheid waardes, al zullen blessures deel blijven van het spel. Verkeerde keuzes draait het uiteindelijk allemaal omquote:Op zondag 27 januari 2013 11:15 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Precies je spelers toekomst ligt niet compleet vast bij een vaste PA. Potential ability is een nummer wat je maximaal kan bereiken, maar er zullen er zeker een aantal zijn die dat nooit halen vanwege verkeerde keuzes of domme pech.
Opzich was het aantal punten wat je kon verdelen wel prima, misschien wat extra punten bij fysiek aangezien die bij velen een aantal punten lager uitviel tijdens het genereren. Punten verdelen bij je persoonlijkheid is zeker een goed idee.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:15 schreef Sejt het volgende:
[..]
Prima idee, zal het meenemenDaarnaast overweeg ik om het aantal punten te verdelen iets hoger te leggen. Het moet echter wel passen, zodat je niet een lage waarde in móét vullen ergens.
Dit is zeker zo. Spelers met een hoge PA hebben ook een veel actievere carriere. Ze ontwikkelen zich meer, staan vaker in de belangstelling en maken meer transfers. Allemaal punten die deelnemers geïnteresseerd houden.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:17 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik verbied het mezelf eigenlijk om te zeggen, maar een hoge PA is leuker in deze game - het houdt mensen geïnteresseerd. Pech kan geminimaliseerd worden door de persoonlijkheid waardes, al zullen blessures deel blijven van het spel. Verkeerde keuzes draait het uiteindelijk allemaal om
Vaste PA zal het vrijwel zeker worden. Over de waarde zal ik even onderzoek moeten doen in de Editor: kijken welke spelers welke waarde hebben. Bijvoorbeeld een vPersie, of een Zlatan, of een Xavi?quote:Op zondag 27 januari 2013 11:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Qua PA denk ik dat het het leukst is als iedereen hetzelfde heeft. Dus geen range opgeven, maar echt een vast getal. Wat dat zou moeten zijn is dan weer een andere discussie
Supersterren als Messi en Ronaldo zitten op 190+quote:Op zondag 27 januari 2013 11:24 schreef Sejt het volgende:
[..]
Vaste PA zal het vrijwel zeker worden. Over de waarde zal ik even onderzoek moeten doen in de Editor: kijken welke spelers welke waarde hebben. Bijvoorbeeld een vPersie, of een Zlatan, of een Xavi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |