En faifettebekquote:Op zondag 27 januari 2013 11:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze met 1 spits spelen
Dit heb je in de voorbereiding gespeeld:quote:Op zondag 27 januari 2013 11:50 schreef Fuszy het volgende:
Wat zijn mijn stats nu ik bij NEC speel? en hoe heb ik de voorbereiding gedaan?
Nope, 2quote:Op zondag 27 januari 2013 11:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze met 1 spits spelen
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:01 schreef CarlosJacques het volgende:
Kansloos zeg. Zit niet eens op de bank.
Hey Sejt,quote:Op zondag 27 januari 2013 12:02 schreef Sejt het volgende:
Transfernieuws!! Kyle naar Portugal!
[ afbeelding ]
Speel dit op een vaste computer. Niet de snelste in de wereld, maar het gaat primaquote:Op zondag 27 januari 2013 12:02 schreef leoon. het volgende:
[..]
Hey Sejt,
Vraagje speel je dit op je laptop of een vaste computer? Ik wil graag een nieuwe laptop kopen en wil wel 1 waar FM goed op kan spelen, voor de rest zal ik er niks op spelen.
Ik speel zelf FM op een laptop. Draait prima, maar ligt natuurlijk aan je specs.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:02 schreef leoon. het volgende:
[..]
Hey Sejt,
Vraagje speel je dit op je laptop of een vaste computer? Ik wil graag een nieuwe laptop kopen en wil wel 1 waar FM goed op kan spelen, voor de rest zal ik er niks op spelen.
West Brom speelt dit seizoen in de Championshipquote:Op zondag 27 januari 2013 12:03 schreef Typisch het volgende:
Is West Brom eigenlijk gepromoveerd? mijn eigen club wel maar ze hebben mij daar gedumpt.Trouwens ben nu volgens mij Engels home-grown.
Verdomme.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:04 schreef Sejt het volgende:
[..]
West Brom speelt dit seizoen in de Championship
Nee klopt maar mijn laptop is al 4 jaar oud denk ik nu. En FM 12 ging al veel te sloom naar mijn goesting.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:04 schreef Sejt het volgende:
[..]
Speel dit op een vaste computer. Niet de snelste in de wereld, maar het gaat primaVoor FM zal je toch wat processorkracht en minimaal 4GB RAM nodig moeten hebben om het een beetje redelijk te kunnen spelen. Grafisch is het daarentegen niet bijzonder zwaar.
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik speel zelf FM op een laptop. Draait prima, maar ligt natuurlijk aan je specs.
Heb zelf dit
540M 2gb versie (videokaart)
6gb DDR3 ram
7200 rpm harde schijf (ssd is dus nog sneller)
Core i7 2,2ghz
Heb er anderhalf jaar terug 750 euro voor neergeteld
Links:quote:Op zondag 27 januari 2013 12:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verdomme.Zou ik een screentje kunnen krijgen van beide backs van Southampton?
Je zal het vast kunnen draaien maar hoe meer competities je erin zet hoe langzamer het wordt. Had vroeger ook een wat slechtere laptop en toen speelde je nog 2d.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:06 schreef leoon. het volgende:
[..]
Nee klopt maar mijn laptop is al 4 jaar oud denk ik nu. En FM 12 ging al veel te sloom naar mijn goesting.
[..]
[ afbeelding ]
Waar kan ik de rest vinden ?:P
Ah, de linksback wordt al oud.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:10 schreef Sejt het volgende:
[..]
Links:
[ afbeelding ]
Rechts:
[ afbeelding ]
Het is nu 15 augustusquote:Op zondag 27 januari 2013 12:17 schreef Fuszy het volgende:
Begint het seizoen alweer? If so heb je een screentje van mijn stats. Ik wil even kijken of ik nu al wel beter ben geworden. Vorig seizoen 11 doelpunten. Moeten er meer worden bij NEC, ook al is het een faal club
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:19 schreef Sejt het volgende:
[..]
Het is nu 15 augustusPer 1 september zal ik weer updates geven van alle screens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |