Luie donderquote:Op zondag 27 januari 2013 14:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sejt, wil je even laten zien of Garrus gegroeid is als speler? Stats vergelijken van het begin en nu?

Ik heb het over Drizztquote:Op zondag 27 januari 2013 14:13 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ja dáág, als ik de screens lever, mag je de rest zelf doen

Jamaar ik zag net zo'n kinky excel vergelijkingsdingetje en dacht dat dat normaal wasquote:

Dat hou ik voor m'n eigen speler bijquote:Op zondag 27 januari 2013 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jamaar ik zag net zo'n kinky excel vergelijkingsdingetje en dacht dat dat normaal was

Vanavond pas denk ik. Ga zo Feyenoord - Twente kijken en ben daarna ook even weg.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:25 schreef leoon. het volgende:
Wanneer kunnen we de januari update verwachten?

Super, kan ik ook eindelijk me gang gaan ipv dit topic blijven refreshen, hahaquote:Op zondag 27 januari 2013 14:25 schreef Sejt het volgende:
[..]
Vanavond pas denk ik. Ga zo Feyenoord - Twente kijken en ben daarna ook even weg.
Tijdens FEY-TWE ga ik even wat testen voor een nieuwe game

Ik heb niet meegekregen dat ik naar Austria Wien ben gegaan?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:02 schreef Sejt het volgende:
Fokke zal geduld moeten hebben.
[ afbeelding ]

heb je je autorefresh niet aanstaan ofzo?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:26 schreef leoon. het volgende:
[..]
Super, kan ik ook eindelijk me gang gaan ipv dit topic blijven refreshen, haha

Staat in je topic en is hier ook langs geweestquote:Op zondag 27 januari 2013 14:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb niet meegekregen dat ik naar Austria Wien ben gegaan?

Gaat om het, om het ideequote:Op zondag 27 januari 2013 14:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je je autorefresh niet aanstaan ofzo?

Oh ok.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:27 schreef Sejt het volgende:
[..]
Staat in je topic en is hier ook langs geweest

Jou physical ziet er wel héel goed uit voor een begin twintiger.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:29 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
Begint er steeds beter uit te zien. Zo te zien afgelopen jaar in het krachthonk gezeten.

Mentaal en fysiek ben ik goed gegroeit het afgelopen seizoen.

Ik ga ook zo'n tabelletje maken.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:29 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
Begint er steeds beter uit te zien. Zo te zien afgelopen jaar in het krachthonk gezeten.

Ik denk dat Sejt nu aan z'n stream gekluisterd zitquote:Op zondag 27 januari 2013 14:33 schreef dion_v_k het volgende:
Ben ik nu ook basispeler Sejt?

Wel jammer dat m'n composure zo laag is.Verder ziet het er wel mooi uitquote:Op zondag 27 januari 2013 14:30 schreef leoon. het volgende:
[..]
Jou physical ziet er wel héel goed uit voor een begin twintiger.

Weinig gegroeid, bij welke club(s) heb je gespeeld?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:56 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt me tegen

SC Heerenveen, en dit jaar zit ik bij Austria Wien.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:59 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Weinig gegroeid, bij welke club(s) heb je gespeeld?

Ik hoop het ook. Kan je nog veel verbeteren als je ouder wordt?quote:

Ok.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:09 schreef SiebeJ het volgende:
Je kan blijven groeien. Het zal wat minder snel gaan, en het hangt er uiteraard ook van af hoeveel speelminuten je maakt.

Lol, dat is ongeveer de groei van mij in 1 jaar tijdquote:Op zondag 27 januari 2013 15:13 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt vooruit. Fysiek is het wel een beest

Heb het idee dat je bij FM2013 meer kan stijgen op je 23e t/m 25e dan in vorige FM's (12 heb ik niet gespeeld, dus ik vergelijk met 11)quote:Op zondag 27 januari 2013 15:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Kan je nog veel verbeteren als je ouder wordt?
U mirin?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:30 schreef leoon. het volgende:
[..]
Jou physical ziet er wel héel goed uit voor een begin twintiger.

quote:

Waar moeten we dan aan denken? Meer keuzes aan het begin, hogere pa, oid?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:51 schreef Sejt het volgende:
Ik heb daarnaast wat verbeterpunten getest voor als we een nieuwe game starten. Ziet er spannend uit, sowieso met meer potentie voor alle spelers!

Wat een stap.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:20 schreef Sejt het volgende:
Jeboi uitgeleend aan Hertha BSC in de 2. Bundesliga.
[ afbeelding ]

Hoeveel tijd zit er tussen links en rechts?quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:44 schreef Sejt het volgende:
Weer een paar updates voordat ik even weg moet
Park in vorm voor Nantes!
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |