JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 27 januari 2013 13:04 schreef Sejt het volgende:
Binnenlandse transfer!! Futloos naar Utrecht!
[ afbeelding ]
Is het toch bijna waard geweest om bij te tekenenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:03 schreef Sejt het volgende:
Maxwell eist basisplaats op?
[ afbeelding ]
Blessure is trouwens niks. Je bent alweer speelklaar.
"Supporter spokesperson Glenn Volkers revealing that the deal was considered a coup and that the player really should have commanded a higer transfer fee"quote:Op zondag 27 januari 2013 13:04 schreef Sejt het volgende:
Binnenlandse transfer!! Futloos naar Utrecht!
[ afbeelding ]
misschien kan je nu eindelijk die virtuele BMW betalenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:11 schreef leoon. het volgende:
Heeft Fc Utrecht goede spitsen of amc's of maak ik echt kans op basisplaats?
Hoop dat ik wel meer ben gaan verdienen maar zal wel niet veel zijn
Ik hoop het zo. Krijg er zo'n virtuele bonerrrrrrrrrrrr van!quote:Op zondag 27 januari 2013 13:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien kan je nu eindelijk die virtuele BMW betalen
Ze spelen een platte 4-4-2, dus je zal je als spits moeten profilerenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:11 schreef leoon. het volgende:
Heeft Fc Utrecht goede spitsen of amc's of maak ik echt kans op basisplaats?
Hoop dat ik wel meer ben gaan verdienen maar zal wel niet veel zijn
6.75k per week nu dus. Toch 1k meer
Oke eerst nog wissel dus. Nou hoop dat ik het waar kan makenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:21 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ze spelen een platte 4-4-2, dus je zal je als spits moeten profileren
Je squad status is Rotation.
Je hebt een PM terug!quote:Op zondag 27 januari 2013 08:37 schreef Fargo het volgende:
Djurres, als je dit leest...reageer ff op mijn PM, thnx! :-)
Hahahahaquote:Op zondag 27 januari 2013 13:32 schreef Sejt het volgende:
De datum is 9 september...... Jerry, meen je dit?
[ afbeelding ]
Wie zijn de AMC van t eerste van heracles wel niet?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:33 schreef Sejt het volgende:
Blaat klaar voor een plaats in het eerste!
[ afbeelding ]
Wout Brama bij Heracles.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:33 schreef Sejt het volgende:
Blaat klaar voor een plaats in het eerste!
[ afbeelding ]
Heracles speelt een platte 4-4-2quote:Op zondag 27 januari 2013 13:36 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Wie zijn de AMC van t eerste van heracles wel niet?
Messi ofzo?
en Petr rijdt nog in een virtuele Opel Astraquote:Op zondag 27 januari 2013 13:42 schreef Djurres het volgende:
Dat dacht ik, ik verdien het inderdaad, ik kreeg het alleen nog niet.
Denk dat ik nu wel een dikke 750i en een mooie porsche in t schuurtje heb staan
Nice, 17.5*52 is toch over de 9 ton. hahaquote:Op zondag 27 januari 2013 13:42 schreef Djurres het volgende:
Dat dacht ik, ik verdien het inderdaad, ik kreeg het alleen nog niet.
Denk dat ik nu wel een dikke 750i en een mooie porsche in t schuurtje heb staan
.Ja, maar jij switch van club naar club, en ik zit nog lekker bij NewCastle, ben van 475k naar 2,3m gestegen.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:44 schreef Fargo het volgende:
Ik stop mijn 25000 per week lekker in een oude sok voorlopig...
Had ik een goed cijfer?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:49 schreef Sejt het volgende:
Futloos maakt zijn debuut voor Utrecht.
[ afbeelding ]
Helemaal geen interesse helaas.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:50 schreef ado98 het volgende:
lol gaat niet zo best met de koning xd is er geen interesse in hem van een lager team?
Kijk eensquote:Op zondag 27 januari 2013 13:55 schreef The_Groove het volgende:
Hoeveel wedstrijden / Goals heb ik eigenlijk voor Oranje U19 gespeeld Sejt? (hoef niet persé een screenshot hoor)
Zo te zien nog niet. Geen wedstrijden in ieder geval.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nog niet doorgestroomd daarna naar U20 of U21?
Voor de beker tegen amateurs:(quote:Op zondag 27 januari 2013 14:01 schreef Sejt het volgende:
Blaat maakt na 3 jaar eindelijk zijn debuut!
[ afbeelding ]
Rating van 7,00 in de 3-1 gewonnen wedstrijd
Dat mag je zelf doen met de screens in je topicquote:Op zondag 27 januari 2013 14:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sejt, wil je even laten zien of Garrus gegroeid is als speler? Stats vergelijken van het begin en nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |