Luie donderquote:Op zondag 27 januari 2013 14:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sejt, wil je even laten zien of Garrus gegroeid is als speler? Stats vergelijken van het begin en nu?
Ik heb het over Drizztquote:Op zondag 27 januari 2013 14:13 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ja dáág, als ik de screens lever, mag je de rest zelf doen
Jamaar ik zag net zo'n kinky excel vergelijkingsdingetje en dacht dat dat normaal wasquote:
Dat hou ik voor m'n eigen speler bijquote:Op zondag 27 januari 2013 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jamaar ik zag net zo'n kinky excel vergelijkingsdingetje en dacht dat dat normaal was
Vanavond pas denk ik. Ga zo Feyenoord - Twente kijken en ben daarna ook even weg.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:25 schreef leoon. het volgende:
Wanneer kunnen we de januari update verwachten?
Super, kan ik ook eindelijk me gang gaan ipv dit topic blijven refreshen, hahaquote:Op zondag 27 januari 2013 14:25 schreef Sejt het volgende:
[..]
Vanavond pas denk ik. Ga zo Feyenoord - Twente kijken en ben daarna ook even weg.
Tijdens FEY-TWE ga ik even wat testen voor een nieuwe game
Ik heb niet meegekregen dat ik naar Austria Wien ben gegaan?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:02 schreef Sejt het volgende:
Fokke zal geduld moeten hebben.
[ afbeelding ]
heb je je autorefresh niet aanstaan ofzo?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:26 schreef leoon. het volgende:
[..]
Super, kan ik ook eindelijk me gang gaan ipv dit topic blijven refreshen, haha
Staat in je topic en is hier ook langs geweestquote:Op zondag 27 januari 2013 14:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb niet meegekregen dat ik naar Austria Wien ben gegaan?
Gaat om het, om het ideequote:Op zondag 27 januari 2013 14:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je je autorefresh niet aanstaan ofzo?
Oh ok.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:27 schreef Sejt het volgende:
[..]
Staat in je topic en is hier ook langs geweest
Jou physical ziet er wel héel goed uit voor een begin twintiger.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:29 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
Begint er steeds beter uit te zien. Zo te zien afgelopen jaar in het krachthonk gezeten.
Ik ga ook zo'n tabelletje maken.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:29 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
Begint er steeds beter uit te zien. Zo te zien afgelopen jaar in het krachthonk gezeten.
Ik denk dat Sejt nu aan z'n stream gekluisterd zitquote:Op zondag 27 januari 2013 14:33 schreef dion_v_k het volgende:
Mentaal en fysiek ben ik goed gegroeit het afgelopen seizoen.
Ben ik nu ook basispeler Sejt?
Wel jammer dat m'n composure zo laag is.Verder ziet het er wel mooi uitquote:Op zondag 27 januari 2013 14:30 schreef leoon. het volgende:
[..]
Jou physical ziet er wel héel goed uit voor een begin twintiger.
Weinig gegroeid, bij welke club(s) heb je gespeeld?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:56 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt me tegen
SC Heerenveen, en dit jaar zit ik bij Austria Wien.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:59 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Weinig gegroeid, bij welke club(s) heb je gespeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |