Het is een misvatting dat je een betere samenleving krijgt als iedereen met elkaar communiceert, eerder het omgekeerde. Het publieke leven kan alleen functioneren als iedereen elkaar tot op zekere hoogte negeert. Een elektronisch apparaat kan juist een context creeeren waardoor mensen elkaar kunnen negeren en er geen reden ontstaat om elkaar de hersens in te slaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef Boterbartje het volgende:
Tegenwoordig is het zover; we leven in een maatschappij van pure idioterie. De menselijke interactie is volledig voorbij gegaan door technologische ontwikkeling. Gezellig praten op verjaardagen kan alleen als de gemiddelde leeftijd 50+ is want alles eronder heeft constant de telefoon in de hand, laptop op schoot of tablet erbij. Verjaardagen waar mensen niet met elkaar praten maar waar ieder voor zich op hun telefoontje kijkt, of zelfs de gastheer met laptop op de bank gaat zitten.
Het toppunt is nog wel dat mensen dan onderling in whatsappgroepen gaan. Dus je zit met z'n allen bij elkaar en dan ga je nog naar elkaar whatsappen. Het is toch van de zotte?
Vroeger had je nog wel eens een gesprekje in de trein ofzo. Nu zit ieder voor zich in z'n laptopje of telefoon verscholen. Afgesloten van de maatschappij. Zelfs op straat zie je ze lopen, helemaal verzonken in hun smartphone.
Klacht: de menselijke interactie is voorbij gegaan door technologische vooruitgang en we leven dus in een maatschappij vol idioten.
klacht voor domme mensen: met zit teveel met telefoont te klooien waardoor niemand meer met elkaar praat
Het zijn meer dan 140 letters... Dat is te veel voor de twitterjeugdquote:Op zondag 27 januari 2013 00:54 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
daarom
tl;dr
moes tje maar korter schrijven idioot
Oneens.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:09 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Het is een misvatting dat je een betere samenleving krijgt als iedereen met elkaar communiceert, eerder het omgekeerde. Het publieke leven kan alleen functioneren als iedereen elkaar tot op zekere hoogte negeert. Een elektronisch apparaat kan juist een context creeeren waardoor mensen elkaar kunnen negeren en er geen reden ontstaat om elkaar de hersens in te slaan.
Als je dit al te lang vind stop dan maar met school/werk en blijf thuisquote:
Dat is dan 5 euro de server kan het niet meer aanquote:Op zondag 27 januari 2013 02:20 schreef balkanboy het volgende:
Sorry voor de 2x posts, ben niet zo handig met smartphones.
Mensen moeten niet met elkaar praten. Mensen moeten in het openbaar hun bek houden en op hun scherm kijken. Dat lijkt me een gezond en werkend sociaal contract.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oneens.
Jij leest de klacht niet want jij bent dom.
Er staat zelfs klacht voor domme mensen en dat begrijp je niet eens. Ik leg uit:
klacht voor domme mensen: met zit teveel met telefoont te klooien waardoor niemand meer met elkaar praat
Er staat teveel Dat impliceert dat er TE veel aandacht is voor telefoons. Ik klaag derhalve niet over technologie zoals gulmez mij al heeft laten uitleggen en ik klaag niet over het feit dat mensen niet met elkaar communiceren.
Want dat deel ik met jou; mensen kunnen en moeten niet constant communiceren want dan zit je elkaa
Nee hoor, ik heb namelijk de posts zwart gepostquote:Op zondag 27 januari 2013 02:21 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Dat is dan 5 euro de server kan het niet meer aan
Achterlijke kneus.. openbaar; verjaardagen jij snapt er niets van. Rot op achterlijke autist.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:24 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Mensen moeten niet met elkaar praten. Mensen moeten in het openbaar hun bek houden en op hun scherm kijken. Dat lijkt me een gezond en werkend sociaal contract.
Ik denk dat hij het sarcastisch bedoelde..quote:Op zondag 27 januari 2013 02:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Achterlijke kneus.. openbaar; verjaardagen jij snapt er niets van. Rot op achterlijke autist.
Ga je nou emoties krijgen?quote:Op zondag 27 januari 2013 02:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Achterlijke kneus.. openbaar; verjaardagen jij snapt er niets van. Rot op achterlijke autist.
Laat hem maar hij trollt of is een autist ik herken je probleem zie steeds meer vrienden di soort gedrag vertonen heb bijna de neiging om het contact met ze te verbrekenquote:Op zondag 27 januari 2013 02:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2013 02:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik had al mijn vermoedens, maar nu weet ik echt zeker dat jij gewoon niet in staat bent om na te denken.. De tering hey.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:05 schreef Gulmez het volgende:
[..]
alles is in vakjes te plaatsen, wat mensen ook graag het liefst doen, amsterdammers zijn tegen rotterdam, nederlanders tegen duitsland, bijvoorbeeld mensen uit jou omgeving tegen de randstad, en weer andersom, het is heel natuurlijk als mens om dat te doen omdat de plek waar je bent geboren vaak in je eigen ogen als het best word gezien + het volk wat daar woont, een persoon die gedrag vertoont die autist ook doet, kan dus makkelijk bij deze situatie toegepast worden
als ik je dokter was zou ik je medicatie bij deze verhogen.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:24 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Mensen moeten niet met elkaar praten. Mensen moeten in het openbaar hun bek houden en op hun scherm kijken. Dat lijkt me een gezond en werkend sociaal contract.
Ik sluit mij hier bij aanquote:Op zondag 27 januari 2013 04:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
als ik je dokter was zou ik je medicatie bij deze verhogen.
De mensen in mijn omgeving praten nog genoeg met elkaar hoor. Ik ben het met je eens dat technologie ertoe heeft geleid dat sommige mensen vaker naar hun telefoontje kijken dan dat ze met hun omgeving bezig zijn. Maar in mijn ervaring is dit vooral het geval wanneer mensen de omgeving niet interessant genoeg vinden.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik klaag enkel over het feit dat mensen neit meer met elkaar praten.
dit !!!!quote:Op zondag 27 januari 2013 02:11 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Het zijn meer dan 140 letters... Dat is te veel voor de twitterjeugd
Zegt de paranoide idioot.quote:Op zondag 27 januari 2013 04:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
als ik je dokter was zou ik je medicatie bij deze verhogen.
Mensen als jij zouden nieteens internet mogen hebben.quote:
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 27 januari 2013 04:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
De mensen in mijn omgeving praten nog genoeg met elkaar hoor. Ik ben het met je eens dat technologie ertoe heeft geleid dat sommige mensen vaker naar hun telefoontje kijken dan dat ze met hun omgeving bezig zijn. Maar in mijn ervaring is dit vooral het geval wanneer mensen de omgeving niet interessant genoeg vinden.
wttn pax wat is de problem wat wat watquote:
eindelijk erkenning voor deze ergernissenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:00 schreef Trebo het volgende:
Terechte klacht.
Beetje zelf verzonnen meme plaatjes naar elkaar toe sturen via de Whatsapp terwijl je in dezelfde kamer zit.
WTF
Als mensen fysiek bij elkaar zijn dan communiceren via de appquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wttn pax wat is de problem wat wat wat
Ja dit komt serieus voorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als mensen fysiek bij elkaar zijn dan communiceren via de app
Zoiets noem je verslaafd had ook mafkezen die dat bij mij deden 1 waarschuwing gegeven toch gingen ze door praat niet meer met zequote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja dit komt serieus voor
zie je zo'n rijtje malloten met telefoons en dan om de 4/5 min gaat het ineens 'hahah, goei berend, goeie'
en ik zit daar dan bij methoofd
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja dit komt serieus voor
zie je zo'n rijtje malloten met telefoons en dan om de 4/5 min gaat het ineens 'hahah, goei berend, goeie'
en ik zit daar dan bij methoofd
Maar serieus ook als je een bekende ziet in de trein, naar elkaar whatsappen. Op feestjes ook, discotheken. Echt fucking kansloos.quote:
Ja das wel ergquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar serieus ook als je een bekende ziet in de trein, naar elkaar whatsappen. Op feestjes ook, discotheken. Echt fucking kansloos.
Of dat je uitgaat, sta je in de club. Iedereen 1 hand bier, andere hand telefoon. Gewoon god ganze tijd in je telefoon met je kop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |