Staat toch kort samengevat de klacht onder? Beperkte geestquote:
daaromquote:Op zondag 27 januari 2013 00:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Staat toch kort samengevat de klacht onder? Beperkte geest
Heeft niets met bejaard te maken.quote:
Ga je toch niet meer naar verjaardagenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Heeft niets met bejaard te maken.
Einstein heeft dit voorspelt
Niet alleen knap maar ook nog een goed 'eensheid' gevoel. Danku voor deze steunquote:
Verandering is niet altijd per definitie goed. Hitler veranderde de manier van behandelen van ongewenste mensen in de maatschappij. Was ook niet helemaal goed nietwaar?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:56 schreef mr.neus het volgende:
bejaarde ts die niet tegen veranderingen kan
Mensen die geen conversatie kunnen voeren zonder een aan internet gekoppeld mediumquote:Op zondag 27 januari 2013 00:56 schreef mr.neus het volgende:
bejaarde ts die niet tegen veranderingen kan
zielige autist gespotquote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef Boterbartje het volgende:
Tegenwoordig is het zover; we leven in een maatschappij van pure idioterie. De menselijke interactie is volledig voorbij gegaan door technologische ontwikkeling. Gezellig praten op verjaardagen kan alleen als de gemiddelde leeftijd 50+ is want alles eronder heeft constant de telefoon in de hand, laptop op schoot of tablet erbij. Verjaardagen waar mensen niet met elkaar praten maar waar ieder voor zich op hun telefoontje kijkt, of zelfs de gastheer met laptop op de bank gaat zitten.
Het toppunt is nog wel dat mensen dan onderling in whatsappgroepen gaan. Dus je zit met z'n allen bij elkaar en dan ga je nog naar elkaar whatsappen. Het is toch van de zotte?
Vroeger had je nog wel eens een gesprekje in de trein ofzo. Nu zit ieder voor zich in z'n laptopje of telefoon verscholen. Afgesloten van de maatschappij. Zelfs op straat zie je ze lopen, helemaal verzonken in hun smartphone.
Klacht: de menselijke interactie is voorbij gegaan door technologische vooruitgang en we leven dus in een maatschappij vol idioten.
klacht voor domme mensen: met zit teveel met telefoont te klooien waardoor niemand meer met elkaar praat
Ik denk dat we uitgaande van de stereotypische kernmerken van een autist (die je eigenlijk niet kan toepassen zij het zo dat elk mens anders is, vandaar dat psychologie ook een armoedige richting is en verbannen moet worden, vies hokjes geplaats maar dat terzijde) kun je stellen dat het openstaan voor gesprekken en je niet afsluiten van je omgeving juist niet als autistime kenmerkend gedrag kan worden bestempeld.quote:
O.oquote:Op zondag 27 januari 2013 01:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik denk dat we uitgaande van de stereotypische kernmerken van een autist (die je eigenlijk niet kan toepassen zij het zo dat elk mens anders is, vandaar dat psychologie ook een armoedige richting is en verbannen moet worden, vies hokjes geplaats maar dat terzijde) kun je stellen dat het openstaan voor gesprekken en je niet afsluiten van je omgeving juist niet als autistime kenmerkend gedrag kan worden bestempeld.
alles is in vakjes te plaatsen, wat mensen ook graag het liefst doen, amsterdammers zijn tegen rotterdam, nederlanders tegen duitsland, bijvoorbeeld mensen uit jou omgeving tegen de randstad, en weer andersom, het is heel natuurlijk als mens om dat te doen omdat de plek waar je bent geboren vaak in je eigen ogen als het best word gezien + het volk wat daar woont, een persoon die gedrag vertoont die autist ook doet, kan dus makkelijk bij deze situatie toegepast wordenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik denk dat we uitgaande van de stereotypische kernmerken van een autist (die je eigenlijk niet kan toepassen zij het zo dat elk mens anders is, vandaar dat psychologie ook een armoedige richting is en verbannen moet worden, vies hokjes geplaats maar dat terzijde) kun je stellen dat het openstaan voor gesprekken en je niet afsluiten van je omgeving juist niet als autistime kenmerkend gedrag kan worden bestempeld.
Dus omdat ik klaag over dat mensen zich in deze maatschappij door technologie afzonder, uitsluiten en in hun eigen wereldje leven maakt mij autist?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:05 schreef Gulmez het volgende:
een persoon die gedrag vertoont die autist ook doet, kan dus makkelijk bij deze situatie toegepast worden
Het niet meegaan met de tijd kan ook iets zien als het vast willen blijven houden aan het oude, dus in dit geval is dat toen er nog geen smartphones tables etc waren, maar voor de rest heb je natuurlijk een punt de hele dag appen is natuurlijk ook niet erg sociaal te noemen. bij sociale activiteitenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dus omdat ik klaag over dat mensen zich in deze maatschappij door technologie afzonder, uitsluiten en in hun eigen wereldje leven maakt mij autist?
een persoon die gedrag vertoont die autist ook doet, kan dus makkelijk bij deze situatie toegepast worden
Jij zegt in feite dus dat gedrag dat autisten vertonen bestaat uit:
- graag gesprekken aan gaan
- open staan voor menselijke interactief
- actief mee doen in menselijke interactie.
Nou ben ik niet van de stereotypen maar god wat zit je er dan naast.
Gast, ik heb een lumia 920, ik heb een surface tablet, ik heb een xps laptop, ik heb een desktop.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:09 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Het niet meegaan met de tijd kan ook iets zien als het vast willen blijven houden aan het oude, dus in dit geval is dat toen er nog geen smartphones tables etc waren, maar voor de rest heb je natuurlijk een punt de hele dag appen is natuurlijk ook niet erg sociaal te noemen. bij sociale activiteiten
Wat?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:14 schreef Kola het volgende:
Je kan geen avonturen meer beleven zoals vroeger. Stap je buiten de grenzen des overheid, word je gesmoord met betutteling!!!! Zie hier de gevolgen jawel!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |