En wie heeft de definitie dan bedacht en ziet toe op de naleving?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:15 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Het is niet beschermd maar het heeft wel gewoon een definitie.
Ik kan mezelf ook wel een rijke student noemen, maar dat ben ik niet
sjokkoboiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:14 schreef Tchock het volgende:
Overigens, lieve mensen, is 'in spe' Latijn en daarom komt er dus NOOIT een accent op.
Ik zou het er bij laten. Die gast kan je niet overtuigenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:14 schreef Yreal het volgende:
KLB / Groupon
Heel veel debieler kon ik het niet uitleggen
Van Dale. En Philip Freriksquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
En wie heeft de definitie dan bedacht en ziet toe op de naleving?
Niemand controleert het omdat het niet beschermd is. Maar Speedy heeft natuurlijk wel een punt dat het gewoon een vaste betekenis in het spraakgebruik heeft en het derhalve enigszins onzinnig is jezelf 'jurist' te noemen als je niet daadwerkelijk voldoet aan de eisen die men stelt aan een 'jurist' in het spraakgebruik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
En wie heeft de definitie dan bedacht en ziet toe op de naleving?
Heb je dat laatste stukje gelezen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zou het er bij laten. Die gast kan je niet overtuigen
Dat was de bedoeling. Maar iemand vroeg erna, en ik heb een beknopte beschrijving van het topique gegeven. Voor verdere informatie en KLB gedrocht verwijs ik u inderdaad naar het topicquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:16 schreef Tchock het volgende:
Ik wilde Boterbartje nog complimenteren met het feit dat hij een apart topic opende in plaats van hier door te zeveren maar... never mind.
Volgens mij denkt ie ook dat er nog een vermogensbelasting is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zou het er bij laten. Die gast kan je niet overtuigen
Heuj, en ik dan?quote:
De AH is een rechtspersoon. Een rechtspersoon is niet de oprichtingsakte met de statuten bij de notaris.quote:
Ga eens weg met die domme akte-teken opleidingquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
De AH is een rechtspersoon. Een rechtspersoon is niet de oprichtingsakte met de statuten bij de notaris.
Ah joh dat is bijzaakquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
De AH is een rechtspersoon. Een rechtspersoon is niet de oprichtingsakte met de statuten bij de notaris.
Als je iemand anders juridisch wilt bashen zorg dan in ieder geval dat je zelf juridisch accuraat formuleert.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ga eens weg met die domme akte-teken opleiding
Dat is helemaal geen bijzaak. Aangezien het feit dat de AH een rechtspersoon is een belangrijk element van jullie argumentatie inzake het kassameisje en de AH vormde.quote:
Achja, brood en spelen voor menigeen hier. Maar bovenal: er is geen beter vermaak dan leedvermaakquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:24 schreef Boterbartje het volgende:
Vind het altijd wel tof als er ergens een topic is met iets over rechten wat verkeerd wordt uitgelegd dat dan het halve WO rechten topic er heen snelt om de dag te redden
Voor al die akte kwesties hebben we toch van die akte-schrijvers in dienst?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Even opgezochtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:15 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Het is niet beschermd maar het heeft wel gewoon een definitie.
Ik kan mezelf ook wel een rijke student noemen, maar dat ben ik niet
quote:Het voeren van een titel
In Nederland mag een buitenlandse titel worden gevoerd zoals die in het land van herkomst volgens de daar geldende voorschriften mag worden gevoerd. Anders is het echter gesteld met het mogen voeren van een Nederlandse titel. Deze titels zijn in Nederland wettelijk beschermd en mogen alleen worden gevoerd wanneer men aan een Nederlandse universiteit of hogeschool is afgestudeerd. Het ten onrechte voeren van een Nederlandse titel is strafbaar. Voor het verkrijgen van het recht op het voeren van een Nederlandse titel op grond van een buitenlandse opleiding, is daarom speciale toestemming vereist. De Dienst Uitvoering Onderwijs kan op grond van artikel 7.23 van de Wet op het hoger onderwijs en wetenschappelijk onderzoek (WHW) die toestemming verlenen.
http://www.ib-groep.nl/pa(...)_titel_aanvragen.asp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |