Is dat niet de prioriteit van elke commerciële organisatie?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Apple verkeerde prioriteiten? Dacht dat die slechts één prioriteit hebben: zelf een goed appeltje voor de dorst aan hun handel overhouden
Beetje goede commercieel ingestelde organisatie wel ja. Zo niet, faillissementswet ftwquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:09 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Is dat niet de prioriteit van elke commerciële organisatie?
Oh? Volgens mij mag mijn buurjongetje van 8 zich ook jurist noemenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:09 schreef Joosie200 het volgende:
En oh: juristen in spé, dus dan doelt de TS op menig hbo-rechten-doorstromer?Want zodra je met je propedeuse begint op de universiteit mag je je al tooien met het label jurist
Dus menigeen in dit topic is allang en breed jurist. Eventueel advocaat/notaris/OvJ/rechter in spé, maar das een ander verhaal
FW is een gedrocht manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Beetje goede commercieel ingestelde organisatie wel ja. Zo niet, faillissementswet ftw
Want hij studeert rechtsgeleerdheid?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh? Volgens mij mag mijn buurjongetje van 8 zich ook jurist noemen
Waar is bepaald dat juristen rechtsgeleerdheid moeten hebben gestudeerd?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:11 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Want hij studeert rechtsgeleerdheid?
Aangezien het geen beschermde titel is mag dat ja. Of ie ook geloofwaardig overkomt is verse tweequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh? Volgens mij mag mijn buurjongetje van 8 zich ook jurist noemen
Wikipediaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waar is bepaald dat juristen rechtsgeleerdheid moeten hebben gestudeerd?
quote:Een jurist of rechtsgeleerde is iemand die de rechtsgeleerdheid bestudeert.
Jurist is niet beschermd, een ieder mag zich jurist noemen. Net zo goed als dat ik me makelaar kan noemen. De titel mr. daarentegen is wel beschermd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:11 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Want hij studeert rechtsgeleerdheid?
Wat wil je, het is bij kans ouder dan Sinterklaasquote:
Mag ik ook patatbakker zijn?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jurist is niet beschermd, een ieder mag zich jurist noemen. De titel mr. daarentegen is wel beschermd. Net zo goed als dat ik me makelaar kan noemen
Een vwo'er die nog niet weet welke richting hij op wil is een jurist in spe. En iemand die dat wel weet maar nog niet doet kan zichzelf ook een jurist noemen, maar daarmee zet je jezelf tamelijk voor schut omdat het juridische kennis impliceert.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:09 schreef Joosie200 het volgende:
En oh: juristen in spé, dus dan doelt de TS op menig hbo-rechten-doorstromer?Want zodra je met je propedeuse begint op de universiteit mag je je al tooien met het label jurist
Dus menigeen in dit topic is allang en breed jurist. Eventueel advocaat/notaris/OvJ/rechter in spé, maar das een ander verhaal
Tja een jurist die Wikipedia aanhaaltquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tja een jurist die Wikipedia aanhaalt
Nee, daarvoor moet je minstens prof. dr. mr. Yreal Bsc voor zijnquote:
Het is niet beschermd maar het heeft wel gewoon een definitie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jurist is niet beschermd, een ieder mag zich jurist noemen. Net zo goed als dat ik me makelaar kan noemen. De titel mr. daarentegen is wel beschermd.
In beginsel wel. Maar je gaat ook voor sustainability van je eigen firma en je draagt ook je verantwoordelijkheden.quote:
Ja lekker bijdehand ditquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jurist is niet beschermd, een ieder mag zich jurist noemen. Net zo goed als dat ik me makelaar kan noemen. De titel mr. daarentegen is wel beschermd.
Helaas.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:16 schreef Tchock het volgende:
Ik wilde Boterbartje nog complimenteren met het feit dat hij een apart topic opende in plaats van hier door te zeveren maar... never mind.
Dat is wel tof als je mr. voor je naam hebt. Maar ik vind het wel gay als mensen dat bij elke gelegenheid ervoor kwakken alsof ze wat te bewijzen hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |