Wel lief.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
hey een cd maken voor iemand is toch niet echt romantisch he?
hoezo dan, een teddybeer enzo kan ik begrijpen maar wat is er lief aan muziek op een cd pleuren?quote:
Gewoon zelf een liedje zingenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hoezo dan, een teddybeer enzo kan ik begrijpen maar wat is er lief aan muziek op een cd pleuren?
Bedankt captain obvious.quote:
Dat je haar muzieksmaak weet is toch best lief? Al haar favoriete liedjes op een cd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hoezo dan, een teddybeer enzo kan ik begrijpen maar wat is er lief aan muziek op een cd pleuren?
Sorry, niet boos zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik dacht we hadden allebei andere meningen hadden, maar de sarcasme spat er nu vanaf hoor..
Je hebt nog meer dan twee wekenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, niet boos zijn
Forever alone op valentijnsdag.
De stukjes sarcasme vlogen in me ogen, hoe kan ik je nu ooit vergeven?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, niet boos zijn
Forever alone op valentijnsdag.
Maar je kan niemand hosselen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:11 schreef Dientje12 het volgende:
De chick die ik hossel zal ik behandelen als een parel of diamant, de winst maakt je altijd blij..
Toverkusje op je ogen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De stukjes sarcasme vlogen in me ogen, hoe kan ik je nu ooit vergeven?
Ik blijf maar tranen
Leukquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:11 schreef Taexon het volgende:
Gesprek 2 ook gehad, lijkt me een betere tent want die hebben meer werk voor me en de mensen daar leken me 10x chiller
Binnenkort even proefdagje meedraaien in de keuken en catering
Hoe moet ik in 2 weken iemand zoeken danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je hebt nog meer dan twee weken
Pure waarheid.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij moet altijd mijn momenten verpesten he..
Ja, een beetje op het oogwit..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Toverkusje op je ogen?
[..]
Hoe moet ik in 2 weken iemand zoeken dan
Weet ik niet, zoiets gebeurt gewoon een keer. Kan best binnen die twee weken gebeuren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Toverkusje op je ogen?
[..]
Leuk
Ga je dan ook nog op andere gesprekken?
[..]
Hoe moet ik in 2 weken iemand zoeken dan
Nah, ik blijf wel single.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weet ik niet, zoiets gebeurt gewoon een keer. Kan best binnen die twee weken gebeuren.
Klinkt geil. Nou komt ie:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, een beetje op het oogwit..
Gewoon een aanvraag op FOK! doen
Je hebt toch geen liptyfus he?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nah, ik blijf wel single.
[..]
Klinkt geil. Nou komt ie:
Ja, tuurlijk, een FOK! meet op valentijnsdag, dat klinkt absoluut niet wanhopig en forever alone
Tuurlijk niet, wat denk je wel niet van mequote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je hebt toch geen liptyfus he?
Geen zorgen, ik heb ook nog nooit wat gehad op valentijnsdag
Komt wel goed zeggen zequote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wat denk je wel niet van me
Ikke wel, maar ben bang dat het dit jaar niks wordt.
Alles goed?quote:
Ja hoorquote:
wat een liefdequote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar dat liegen ze, bedoel, kijk maar naar jou.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar dat liegen ze, bedoel, kijk maar naar jou.
Mwah, beetje te laat mijn bed uitgekomen vandaagquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja hoormet jou?
[..]
wat een liefde
Ben je echt op zoek?quote:
Zwartquote:
Ik zelf heb wit, is wel handig als je fapt op publieke toiletten als je er een beetje op morst en vergeet weg te vegenquote:
Waarom?quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zelf heb wit, is wel handig als je fapt op publieke toiletten als je er een beetje op morst en vergeet weg te vegen
Ik denk dat ik voor zwart ga jaquote:
Verdien ik geen liefde ofzo?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom?
Je bent 16. het is geen schande een valentijnsdag niks te krijgen of single te zijn
Sowiesoquote:
Bullshit, liefde is een bitch.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zoeken naar liefde helpt niet, liefde vindt jou
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SowiesoMaar ik denk dat het voor jou wel even goed is zo
Omdat je je beter kan focussen op andere dingen.quote:
Nee, bedoel meer dat ik iets serieus wil, en de meeste van mijn leeftijd willen dat nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Stap dan gewoon op een jongen af en geef hem je telefoonnummer
Bemoei jij er niet mee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je je beter kan focussen op andere dingen.
HET WAS SUPER VET!quote:
Vraag me nu wel af op welk nummer van The Script je kan dansen maar okequote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:33 schreef supersof het volgende:
twee uur slapen, negen uur werkenEn gister heel de dag gelopen en gestaan en gedanst. omg
Mijn voeten zijn dood.
Maar toch goedendag![]()
want mijn humeur is goed
![]()
![]()
Als een meisje mij haar nummer zou geven en er leuk uit ziet zou ik er iets serieus van proberen te maken hoor, je moet ook wel op normale leuk-uitziende jongens afstappen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, bedoel meer dat ik iets serieus wil, en de meeste van mijn leeftijd willen dat niet
Heyquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:33 schreef supersof het volgende:
twee uur slapen, negen uur werkenEn gister heel de dag gelopen en gestaan en gedanst. omg
Mijn voeten zijn dood.
Maar toch goedendag![]()
want mijn humeur is goed
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bemoei jij er niet mee.
Ga zelf maar eens daten eerst
Nah we gingen gewoon raar doen met heel die zaal, niet te beschrijvenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me nu wel af op welk nummer van The Script je kan dansen maar oke![]()
Hoi
JAAAAquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey
Hoorde van mijn nicht dat the script leuk was, vond je het ook?
Ik zoek altijd weirdo's uitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als een meisje mij haar nummer zou geven en er leuk uit ziet zou ik er iets serieus van proberen te maken hoor, je moet ook wel op normale leuk-uitziende jongens afstappen.
know that feelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zoek altijd weirdo's uit
Gisteravond met een jongen gezoend bijvoorbeeld, gaat hij verzinnen dat ik hem had afgetrokken
Voor herhaling vatbaar dusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah we gingen gewoon raar doen met heel die zaal, niet te beschrijven
Jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor herhaling vatbaar dusGing werken nog wel beetje dan?
Smakelijk.quote:
Daar moet je vooral aan denken inderdaad. dan komt het wel goedquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja![]()
Vanochtend kon ik echt niet opstaanMaar toen ik op werk was, was ik weer blij, want ik vind het gewoon leuk
![]()
En weer lekker geld verdient
Wat voor werk deed je ook alweer?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja![]()
Vanochtend kon ik echt niet opstaanMaar toen ik op werk was, was ik weer blij, want ik vind het gewoon leuk
![]()
En weer lekker geld verdient
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar moet je vooral aan denken inderdaad. dan komt het wel goed
Bij de broodafdeling van de ahquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat voor werk deed je ook alweer?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat dat leuk zou zijn
Nou ik kwam pas om 3 uur uit men nest ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij van deze heerlijke dag genoten?
Heel leukquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:41 schreef Hypocriet het volgende:
Schatjes.Ik zit in de trein en er zit iemand tegenover me enorm hard te zingen
__!_!
Dit zeg je alleen maar omdat ik een witte heb..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bullshit, liefde is een bitch.
Oh en neem zwart, wit is voor meisjes.
Zing mee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:41 schreef Hypocriet het volgende:
__!_!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:41 schreef Hypocriet het volgende:
__!_!
welk nummer? Kan hij goed zingen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:41 schreef Hypocriet het volgende:
__!_!
quote:
GMTAquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
welk nummer? Kan hij goed zingen?
Ga dan eerder slapenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik kwam pas om 3 uur uit men nest ofzoDus mijn ritme is beetje verneukt. Maar het gaat wel aardig hoor
NEEM HET OPquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:41 schreef Hypocriet het volgende:
__!_!
Ga ik vanaf maandag ook doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga dan eerder slapenOf zet je wekken gewoon.
Geen idee. Het is valsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
welk nummer? Kan hij goed zingen?
goedzoquote:
Hou een bordje met een cijfer voor zijn neus.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Geen idee. Het is vals![]()
Zoiets: 'meeeeeeeeeeheeeEEEEEEEEEEH'
Ze willen gewoon beetje beef hebben..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:44 schreef Angel-Joy het volgende:
R&P / Hoe voel je je nu? #799
Kunnen een van jullie me uitleggen wat ik verkeerd heb gepost?
Ik `denk'' dat ik het wel weet majaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:44 schreef Angel-Joy het volgende:
R&P / Hoe voel je je nu? #799
Kunnen een van jullie me uitleggen wat ik verkeerd heb gepost?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou een bordje met een cijfer voor zijn neus.
Whatsapp?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik `denk'' dat ik het wel weet maja
Met je vingersquote:
Ik zet alles om in nog meer spierenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zo, en nu ga je er poep van maken?
Dat ken ookquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zet alles om in nog meer spieren
Noodles met kipfilet en baby sweetcorn in oyster saucequote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
enlighten us, wat heb je gehad?
Wat is baby sweetcorn?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Noodles met kipfilet en baby sweetcorn in oyster sauce
maiskolfenquote:
Tfoe, post vanavond dan of straks ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gemaakt![]()
![]()
maar wifi is langzaam hier
Lekker als je die in de stir fry gooitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ohh, die zijn toch zacht, die heb je hier ook bij de wok
En wat is een stir fry dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker als je die in de stir fry gooit
jaloeziequote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Noodles met kipfilet en baby sweetcorn in oyster sauce
DM 'm je als ik thuis benquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tfoe, post vanavond dan of straks ofzo
Wat je in een wok smijt, groente, vlees en saus erbijquote:
Ik schaam me er niet voor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jaloezie is een slechte eigenschap..
Heerlijk, dat moet ik ook straks nog halen voor morgenquote:
Ik ben ook wel eens jaloers op mensen. Is alleen maar normaal denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik schaam me er niet voor.
Lekkahquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat je in een wok smijt, groente, vlees en saus erbij
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
DM 'm je als ik thuis benhet is een FOK!ster denk ik
ah..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
DM 'm je als ik thuis benhet is een FOK!ster denk ik
Weet je ook wie dan?quote:
Wie is het FOK!editiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ah..
Een FOK! raadsel altijd leuk!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze qua uiterlijk en sociaal gedrag op een FOK!ker lijkt
IK BEN ENORM SOCIAAL BEZIG. EN IK HEB GEEN FOK!-UITERLIJK.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat denkt ze waarschijnlijk ook van jou
Ik had het ook niet over je uiterlijk schatquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
IK BEN ENORM SOCIAAL BEZIG. EN IK HEB GEEN FOK!-UITERLIJK.
Wat is nou weer een Fok! uiterlijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
IK BEN ENORM SOCIAAL BEZIG. EN IK HEB GEEN FOK!-UITERLIJK.
Soms wel lekker hoorquote:
Missed you! Je hebt het overleefd zonder je ziek te melden. Respectquote:
Echt nieeet. Ik kom uit de stad hoor. Dat ik nu in een dorp woon vind ik ook vervelendquote:
Voel je je gelijk aangesproken?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt nieeet. Ik kom uit de stad hoor. Dat ik nu in een dorp woon vind ik ook vervelend
Ik ben ook met de jongen tegenover me over zijn studie aan het pratenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over je uiterlijk schatMaar geniepig zitten te lachen achter je mobieltje komt toch wel beetje FOK!-kerig over
Was het saai jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Missed you! Je hebt het overleefd zonder je ziek te melden. Respect![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben ook met de jongen tegenover me over zijn studie aan het praten![]()
Haa, studiebolquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Omdat je geen andere onderwerpen wist?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is nou weer een Fok! uiterlijk![]()
Ja, omdat ik tussen de boeren woon hier : (quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Voel je je gelijk aangesproken?
WP's hood!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:03 schreef Hypocriet het volgende:
Kutttttrein heeft vertraging
sta zo 40 minuten in Utrecht vrees ik
Je bent wel een beetje apart.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]Vind je me een beetje aardig dan?
Ik begrijp jequote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, omdat ik tussen de boeren woon hier : (
Aparte mensen zijn leukquote:
Ja, kindaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Was het saai ja
Jaa, ik was er en ik had gelijk een goed humeur
Wat fijnquote:
Oh dearquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:03 schreef Hypocriet het volgende:
Kutttttrein heeft vertraging
sta zo 40 minuten in Utrecht vrees ik
Omdat hij daarover begonquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Omdat je geen andere onderwerpen wist?
Is niks mis met dat gespreksonderwerpquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Omdat je geen andere onderwerpen wist?
Kan niet teveel zeggen natuurlijk want dan beledig ik anderenquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik Heppie leuk vind?
Jij ziet er nog slechter uit?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers, ik wil ook een echte FOK!er zijn
Ik vind Utrecht CS sowieso een naar stationquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zo koud daarik wil naar huissss
Daar is het inderdaad altijd fucking koudquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nu kan je coban ragboer of wietparkiet gaan meetenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Doe dat dan maar nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan niet teveel zeggen natuurlijk want dan beledig ik anderen![]()
Ja of naar hoog catharijnequote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar is het inderdaad altijd fucking koudGa in de Starbucks zitten dan
Nee, doe ik ook nietquote:
Alleen. Als meisje. In het donker. 's Avonds laat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind Utrecht CS sowieso een naar station
Ik leef me je meequote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Alleen. Als meisje. In het donker. 's Avonds laat.
Uitstappen kusje.
Starbucksquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar is het inderdaad altijd fucking koudGa in de Starbucks zitten dan
Drukste station van Nederlandquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Uitstappen kusje.
Er zijn ook historische gebeurtenissen daar gebeurt op Utrecht CS.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Uitstappen kusje.
Nurdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:09 schreef LittleBrownie het volgende:
thinkgeek.com is zo'n vette site
Ja tochquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook niet
Je leeft nog na zo'n lange dag werken en bijna zonder slapen
ja kloptquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoi, je ''i'' bleef haken geloof ik
Hoi Stuartquote:
hatenquote:
Woooop wooooopquote:
Kijk mijn PIquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja klopt
[..]
Hoi Stuart
[..]
haten
Wat dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:11 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
no niet met die ene van toen kut sukkel hij
zit er geen interpunctie op je toetsenbord?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:11 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
waarom?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:11 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
OH SAWRYYYYquote:
Ik eet heul niet zoveel achter mn laptopquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoveel eten achter je laptop, word die plakkerig van
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
PATS BOEM KLAPPERDEKLAP!!![]()
HUP HUP STU xD
quote:
sowiesoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:09 schreef LittleBrownie het volgende:
thinkgeek.com is zo'n vette site
hij wil niks met mij zegt die allen vrienden wil blijvenquote:
Ik zag een look-a-like van jou in de supermarktquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OH SAWRYYYY
[..]
Ik eet heul niet zoveel achter mn laptop
ohquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:13 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hij wil niks met mij zegt die allen vrienden wil blijven![]()
als ik dan niet meer met hem praat gaat die zielig doen en de hele tijd berichtjes sturen
![]()
Daar heeft hij toch recht op als hij je niet leuk vindt maar gewoon vrienden wil blijvenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:13 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
als ik dan niet meer met hem praat gaat die zielig doen en de hele tijd berichtjes sturen
![]()
hij is onzekerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:13 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
![]()
Helemaal niet bedoel ik dan he, dus ook niet soms etenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik eet heul niet zoveel achter mn laptop
ik ookquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
sowiesoik koop er nooit wat maar als ik niets te doen heb ga ik gewoon kijken wat ze allemaal hebben
ja, maar ik hoef dan geen vrienden te blijven moet die me niet meer lastig vallenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch recht op als hij je niet leuk vindt maar gewoon vrienden wil blijven
gehosseld?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag een look-a-like van jou in de supermarkt
Ik dacht hetzelfde bij jouquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik ookjij bent tof, Nirvana en thinkgeek
Gellijk mee naar huis genomen tog.quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:15 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ja, maar ik hoef dan geen vrienden te blijven moet die me niet meer lastig vallen
Oke doeiquote:
film kijken ofzo, en slapenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woooop wooooop
Nog plannen voor de avond of uitrusten en bijkomen?
Intouchables al gezien?quote:
GMTA ook nog. Trouwen? ;$ ;$quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde bij jou
Welke film? Je kunt ook hier gezellig posten natuurlijkquote:
aii aiiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gellijk mee naar huis genomen tog.
Alsof ik daar tijd voor had gekquote:
Okequote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
GMTA ook nog. Trouwen? ;$ ;$
Zo, dus je vond het niet gezellig met mij gister?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welke film? Je kunt ook hier gezellig posten natuurlijk
Tevens:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
GMTA ook nog. Trouwen? ;$ ;$
ok gekquote:
ja dat doe ik altijd als ik een film kijk. Kan met niet concentreren op een film of uberhaupt een dingquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welke film? Je kunt ook hier gezellig posten natuurlijk
quote:
Dan mis je toch de halve film?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat doe ik altijd als ik een film kijk. Kan met niet concentreren op een film of uberhaupt een ding
Wie zegt datquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo, dus je vond het niet gezellig met mij gister?
Nee al gezienquote:
Zei je tegen Sofquote:
Ik zou me kapot ergeren als iemand dat zou doen tijdens het film kijkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat doe ik altijd als ik een film kijk. Kan met niet concentreren op een film of uberhaupt een ding
Nee, dan luister ik gewoonquote:
op m'n xbox toch jwzquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oke![]()
![]()
behalve als je geen skyrim speelt
Ja, maar ik ben in mn eentjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou me kapot ergeren als iemand dat zou doen tijdens het film kijken
Het had toch nóg leuker geweest met haar erbij? Tochquote:
Jaja. Lul je er maar onderuitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het had toch nóg leuker geweest met haar erbij? Toch
Nee, alleen op mn kamerquote:
Neequote:
Maar ik alle eerlijkheid vond ik het wel gezelligquote:
Als ze Shutter Island al eng vind lijkt me dat niet verstandigquote:
Nou ja, als je je maar vermaakt toch?quote:
vindtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze Shutter Island al eng vind lijkt me dat niet verstandig
jaaa daaromquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, als je je maar vermaakt toch?
zo moe ben je dus nietquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
wow je hebt zelfs een xbox
Nee valt best mee, maar ben lichamelijk moequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
We zijn blij dat je er weer bentquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Dan ga je high school musical kijken!Nee ik moet Intouchables zien van fokit. En daarna kijk ik muurbloemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Jwzquote:
Ik heb een macbookquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]!
Skyrim op pc is trouwens wel leuker, want mods
da's zondequote:
Waarom? Voor spelletjes juist ideaalquote:
meh bootcamp werkt niet super maar heb een progje waarmee ik wel exe files kan afspelen. Geen windows nodigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom? Voor spelletjes juist ideaal
Wat is er dan precies zonde?
http://www.apple.com/uk/support/bootcamp/
Bootcamp werkt juist primaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
meh bootcamp werkt niet super maar heb een progje waarmee ik wel exe files kan afspelen. Geen windows nodig
quote:
quote:
Je bent wel meer volgens mij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben ook hipster volgens fok-it
Heb je een typmachine?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:30 schreef LittleBrownie het volgende:
hipsters zeggen nooit zelf dat ze hipster zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Jawel, want dat niet zeggen was toch te mainstreamquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hipsters zeggen nooit zelf dat ze hipster zijn
quote:
quote:
Nee vind het maar niksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |