Gellijk mee naar huis genomen tog.quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:15 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ja, maar ik hoef dan geen vrienden te blijven moet die me niet meer lastig vallen
Oke doeiquote:
film kijken ofzo, en slapenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woooop wooooop
Nog plannen voor de avond of uitrusten en bijkomen?
Intouchables al gezien?quote:
GMTA ook nog. Trouwen? ;$ ;$quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde bij jou
Welke film? Je kunt ook hier gezellig posten natuurlijkquote:
aii aiiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gellijk mee naar huis genomen tog.
Alsof ik daar tijd voor had gekquote:
Okequote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
GMTA ook nog. Trouwen? ;$ ;$
Zo, dus je vond het niet gezellig met mij gister?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welke film? Je kunt ook hier gezellig posten natuurlijk
Tevens:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
GMTA ook nog. Trouwen? ;$ ;$
ok gekquote:
ja dat doe ik altijd als ik een film kijk. Kan met niet concentreren op een film of uberhaupt een dingquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welke film? Je kunt ook hier gezellig posten natuurlijk
quote:
Dan mis je toch de halve film?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat doe ik altijd als ik een film kijk. Kan met niet concentreren op een film of uberhaupt een ding
Wie zegt datquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo, dus je vond het niet gezellig met mij gister?
Nee al gezienquote:
Zei je tegen Sofquote:
Ik zou me kapot ergeren als iemand dat zou doen tijdens het film kijkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat doe ik altijd als ik een film kijk. Kan met niet concentreren op een film of uberhaupt een ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |