Kijk mijn PIquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja klopt
[..]
Hoi Stuart
[..]
haten
Wat dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:11 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
no niet met die ene van toen kut sukkel hij
zit er geen interpunctie op je toetsenbord?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:11 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
waarom?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:11 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
OH SAWRYYYYquote:
Ik eet heul niet zoveel achter mn laptopquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoveel eten achter je laptop, word die plakkerig van
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
PATS BOEM KLAPPERDEKLAP!!![]()
HUP HUP STU xD
quote:
sowiesoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:09 schreef LittleBrownie het volgende:
thinkgeek.com is zo'n vette site
hij wil niks met mij zegt die allen vrienden wil blijvenquote:
Ik zag een look-a-like van jou in de supermarktquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OH SAWRYYYY
[..]
Ik eet heul niet zoveel achter mn laptop
ohquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:13 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hij wil niks met mij zegt die allen vrienden wil blijven![]()
als ik dan niet meer met hem praat gaat die zielig doen en de hele tijd berichtjes sturen
![]()
Daar heeft hij toch recht op als hij je niet leuk vindt maar gewoon vrienden wil blijvenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:13 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
als ik dan niet meer met hem praat gaat die zielig doen en de hele tijd berichtjes sturen
![]()
hij is onzekerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:13 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
![]()
Helemaal niet bedoel ik dan he, dus ook niet soms etenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik eet heul niet zoveel achter mn laptop
ik ookquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
sowiesoik koop er nooit wat maar als ik niets te doen heb ga ik gewoon kijken wat ze allemaal hebben
ja, maar ik hoef dan geen vrienden te blijven moet die me niet meer lastig vallenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch recht op als hij je niet leuk vindt maar gewoon vrienden wil blijven
gehosseld?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag een look-a-like van jou in de supermarkt
Ik dacht hetzelfde bij jouquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik ookjij bent tof, Nirvana en thinkgeek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |