Haten op kinderseriesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:12 schreef Plums het volgende:
Vrolijkmn zoontje zingt heel vrolijk "stomme bob de bouwer, stomme pieter post, stomme poes, alles is stom
"
Nou nou, het moet niet veel gekker worden...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Geïrriteerd, gisteren met een jongen gezoend, en nu verzint hij dat ik hem had afgetrokken.
Nou nou
Nah, boeit me alweer niet meerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:16 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Nou nou, het moet niet veel gekker worden...
Ga je nou echt terugvallen in de reacties die je voor je ban al uitte?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Geïrriteerd, gisteren met een jongen gezoend, en nu verzint hij dat ik hem had afgetrokken.
Nou nou
Mag ik alleen nog maar vrolijk zijn dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ga je nou echt terugvallen in de reacties die je voor je ban al uitte?
Het leek even alsof je echt was veranderd...
Je had beter een lesje begrijpend lezen kunnen volgen in die tijd van je ban.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mag ik alleen nog maar vrolijk zijn dan?
Mensen moeten gewoon niet liegen
Ik snap idd niet wat je bedoelt, maar oke, je hebt vast gelijk, einde discussie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je had beter een lesje begrijpend lezen kunnen volgen in die tijd van je ban.
/sc
Alsof jij altijd positief bent..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je had beter een lesje begrijpend lezen kunnen volgen in die tijd van je ban.
/sc
Stiekem vindt hij alles heel leukquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Haten op kinderseriesverder heeft hij uiteraard wel gelijk
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |