ik proef sarcasme...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:04 schreef minthy het volgende:
De zender is hier weggevallen op m'n crappy draagbare radiogevaldinges.
SlamFM
Liever niets dan Slam FMquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:04 schreef minthy het volgende:
De zender is hier weggevallen op m'n crappy draagbare radiogevaldinges.
SlamFM
Och, lichtelijk. Het is best om aan te horen en beter dan Q. Je schiet er veel meer mee op, want er zit meer tempo in de nummers die ze draaienquote:
Volgens mij gewoon Somebody That I Used To Knowquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:19 schreef 3rdRock het volgende:
pom pom pom!
en daarna een nieuwe plaat van Gotjee ofzo...
ken ik niet. is dat nieuw?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:19 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon Somebody That I Used To Know
Als 'ie nou Learnalilgivinanlovin' had aangevraagd was dat nog een leuke afwisseling geweest.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:19 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon Somebody That I Used To Know
of die plank-plaat van Gotyequote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als 'ie nou Learnalilgivinanlovin' had aangevraagd was dat nog een leuke afwisseling geweest.
kan wel eens een hitje worden ja.quote:
Wat een heldquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hahahaha Pim Fortuyn doodgeschoten![]()
_!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hahahaha Pim Fortuyn doodgeschoten![]()
_!
/liefdagboekquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:05 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben hier op kantoor, PC opnieuw installeren. Duurt best lang dus ik kijk GTST maar terug_
Loop nog drie weken achter.
quote:
Saaie zaterdag is saaiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Verveel me... Bijna klaar met schoolwerk en moet nog tot een uurtje of 21![]()
/dagboek
ga meegamen n00belinaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Verveel me... Bijna klaar met schoolwerk en moet nog tot een uurtje of 21![]()
/dagboek
Geen laptopquote:
Zou kunnen, maar ik denk dat hij het druk heeft met andere zakenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:53 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb ons Duckje al weer ff niet gespot.
Istie het hier zat?
Ja, hij heeft mij dus al ontvriend op FB…quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:53 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb ons Duckje al weer ff niet gespot.
Istie het hier zat?
Griekse schulden aan het aflossen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik denk dat hij het druk heeft met andere zaken
Ik heb hem nogquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft mij dus al ontvriend op FB…
Het begin van het einde
Zoietsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Griekse schulden aan het aflossen?
Mij dus ook trouwensquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft mij dus al ontvriend op FB…
Het begin van het einde
Zo jammer ditquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Griekse schulden aan het aflossen?
Je hebt mij toch nog?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mij dus ook trouwensIk ben een doorzetter en heb een request gestuurd
Neuh ik niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mij dus ook trouwensIk ben een doorzetter en heb een request gestuurd
quote:MTV Music Awards in Amsterdam
De Ziggo Dome in Amsterdam is op 10 november het toneel van de MTV European Music Awards. Het is de tweede keer dat de awardshow in Nederland neerstrijkt.
Het is de 20ste editie van de EMA's en tientallen artiesten zullen ervoor naar Amsterdam komen. In 1997 vond de uitreiking ook in Nederland plaats. Toen presenteerde Ronan Keating, een van de zangers van Boyzone, de show vanuit de Ahoy in Rotterdam.
De show zal in meer dan zestig landen worden uitgezonden en naar verwachting zal er in meer dan 700 miljoen huishoudens naar de optredens worden gekeken. Welke artiesten acte de présence geven, is nog niet bekend.
Bron: nos.nl
Hmm inderdaad. Giel is er dus stilletjes meegekapt. Raar dat dat ook niet is aangekondigd oid.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
luister maar
http://download.omroep.nl(...)9472000&end=40256000
Jensen was er in 1997 bijquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:16 schreef hole1988 het volgende:
De Ziggo Dome in Amsterdam is op 10 november het toneel van de MTV European Music Awards. Het is de tweede keer dat de awardshow in Nederland neerstrijkt.
Het is de 20ste editie van de EMA's en tientallen artiesten zullen ervoor naar Amsterdam komen. In 1997 vond de uitreiking ook in Nederland plaats. Toen presenteerde Ronan Keating, een van de zangers van Boyzone, de show vanuit de Ahoy in Rotterdam.
hij heeft Nachtegiel ook van zijn twitter bio gehaaldquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
luister maar
mmm ja, apart idd dat Giel dan eigenlijk met stille trom is vertrokken. maar iedere week een andere dj als vervanger vind ik eigenlijk wel een goed idee. kunnen ze even kijken wie daar op z'n plek zit en wellicht die als vaste dj op dat tijdstip aanstellenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
luister maar
Ja.quote:
Ik wilde je nog vertellen dat de 3e post die ik ooit in deze reeks plaatste een Foo Fighters adoratie post was.quote:
Ken ik niet. Rock muziek?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was naar Vanderbuyst gister. Fucking vet.
quote:
Okeequote:
Hier een filmpje van gisteravond:quote:
twitter:CarolineVanZijl twitterde op zondag 27-01-2013 om 00:10:43Dus @Domien staat huilend te speechen over de eerste kwart eeuw van z’n leven en ik heb hem een erotische tupperwareparty gegeven. #jarig reageer retweet
ik heber over gedacht ook te gaan, maar Enter Shikari had me al genoeg geld gekost en Timur verving Ekdom...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was naar Vanderbuyst gister. Fucking vet.
ik ben bang dat het nog echt waar is ook...quote:Op zondag 27 januari 2013 00:11 schreef hole1988 het volgende:
twitter:CarolineVanZijl twitterde op zondag 27-01-2013 om 00:10:43Dus @Domien staat huilend te speechen over de eerste kwart eeuw van z’n leven en ik heb hem een erotische tupperwareparty gegeven. #jarig reageer retweet
Wat een weekendquote:Op zondag 27 januari 2013 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben bang dat het nog echt waar is ook...
Laat ze nu haar billen in strakke jeans zien?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
en niet alleen Domientje is jarig, maar onze eigen CindieY ook!
twitter:
twitter:DukeDumont twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 19:29:20in homage, profile pic changed.. reageer retweet
doei.quote:
zijn dat nieuwe 3fm-dj's?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:01 schreef Evertjan het volgende:
word een lange finale tussen Djoko en Murray zo te zien
ik moet dan altijd denken aan een schaap met cape....quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet dan altijd denken aan een schaap met cape....
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet dan altijd denken aan een schaap met cape....
haha, ik dat toevallig Worms-merch?quote:
en wellicht ook een harde L.....quote:
nope, maar de studio heeft wel wat Bruises opgelopen geloof ikquote:Op zondag 27 januari 2013 13:07 schreef Sirolf het volgende:
In The Morning op 3FM... is de studio alweer ontploft?
niet haten op Adelequote:
goedemiddag! 7upkater uitgeslapen?quote:
Neu, hij miauwt nog aardig...quote:Op zondag 27 januari 2013 13:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goedemiddag! 7upkater uitgeslapen?
van A'dam tot aan Hengelo![]()
Ja, al ben ik al een poos wakkerquote:
nja, met veel fantasie hoorde ik em wel. maar tis imho geen appelsap die It's like that voor eeuwig zal verpestenquote:
ik word er vrolijk vanquote:Op zondag 27 januari 2013 14:08 schreef FZN05 het volgende:
Candyyy, ja hoor daaaaar istie weeeeer![]()
![]()
![]()
Hee, hoo!
hoor je een wild dier? roep pang!quote:Op zondag 27 januari 2013 14:45 schreef FZN05 het volgende:
Ik heb het begin niet goed gehoord en nu snap ik het spel niet helemaal
Maar dat meisje hoorde een leeuw en riep "pang" en toen was ze af?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoor je een wild dier? roep pang!
hoor je een artiest? roep WOEHOE!
Ze riep te laat.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:46 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Maar dat meisje hoorde een leeuw en riep "pang" en toen was ze af?
ze was te laat. en toen was ze doodquote:Op zondag 27 januari 2013 14:46 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Maar dat meisje hoorde een leeuw en riep "pang" en toen was ze af?
Nee, niet aan jou. Maar bedankt!quote:Op zondag 27 januari 2013 00:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Laat ze nu haar billen in strakke jeans zien?
gefeliciteerd Cindy
Vrijwillig Claudia terugluisterenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:02 schreef alors het volgende:
Ik luister Claudia terug en dat fragment bij Luisteraar van de week, als Wijnand vraagt 'wat is je favoriete station?', en dat zegt dat mokkel 'Amsterdam Centraal'![]()
![]()
Daar zag ik een of andere carnavalsbattle, ik werd er stil van. En verdrietigquote:Op zondag 27 januari 2013 18:25 schreef wolfrolf het volgende:
De nieuwe single van Zanger Rinus wordt samen op de bakfiets naar Tirol
Volgende week de clip bij Life For You!!
kontebonken!!!!!1 jouw favoriet!!!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar zag ik een of andere carnavalsbattle, ik werd er stil van. En verdrietig
Nagemekkerd, ik ken het nog uit de 90'squote:Op zondag 27 januari 2013 18:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
kontebonken!!!!!1 jouw favoriet!!!
The Lonely Island zijn bazenquote:
Het is de nieuwe rage!!!!!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Nagemekkerd, ik ken het nog uit de 90's![]()
En voor een potje kontebonken zoek je maar iemand anders
Nah, mijn interesses liggen eldersquote:Op zondag 27 januari 2013 20:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is de nieuwe rage!!!!!
Doe het met een knal!!!!!111
Goedquote:Op zondag 27 januari 2013 13:14 schreef wolfrolf het volgende:
Mr Houdoe hoe voelt het om bij TOR on air te zijn geweest!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n nieuwe vriendin kwam langsquote:Op zondag 27 januari 2013 21:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WAAROM WAS JE NIET OP FOK! VANMIDDAG![]()
http://www.3fm.nl/gemist#(...)uitzending/ug/207591 en dan op 32:10quote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef alors het volgende:
[..]
Weet ik niet, wanneer en waarover was het?
ik check het zo wel even.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/gemist#(...)uitzending/ug/207591 en dan op 32:10
lolquote:Op zondag 27 januari 2013 21:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/gemist#(...)uitzending/ug/207591 en dan op 32:10
Pino, nog vogels wezen kijken?quote:
Nee dat zit er niet in als je ziekjens bent.quote:
Oh, nog gefeliciteerd!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:44 schreef CindieY het volgende:
Ik ga niet mobiel iedereen quoten, maar bedankt voor de felicitaties!
dno waarvoor want niet teruggelezenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:44 schreef CindieY het volgende:
Ik ga niet mobiel iedereen quoten, maar bedankt voor de felicitaties!
quote:Nederlanders op 1 in Britse hitlijst
Het Nederlandse danceduo Bingo Players heeft als eerste Nederlandse act sinds Junkie XL in 2002 ('A Little Less Conversation') de eerste plaats van de Britse hitlijst gehaald.
De single 'Get Up (Rattle)', die de Nederlandse Mega Top 50 nog niet heeft weten te halen, is de afgelopen week in Groot-Brittannië het meest verkocht. Dat heeft de Official Charts Company, de organisatie achter de Britse Top 40, vandaag bekendgemaakt.
Het dj- en producersduo Bingo Players komt uit Amsterdam en bestaat uit Paul Bäumer en Maarten Hoogstraten. Voor 'Get Up (Rattle)' gingen de twee een samenwerking aan met de rappers van Far East Movement.
Bron: nos.nl
Doe maar chique, privélesquote:Op zondag 27 januari 2013 21:53 schreef Pino112 het volgende:
Sander is morgen terug![]()
Ik zit alleen in de les
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef Evertjan het volgende:
Welk dier bestaat voor 75 procent uit wol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekker faxen heel de dag echt genot
Ze hadden een volle kaart en hebben daarmee een nummer 1 hit gewonnen lollersquote:
haha oja bingoquote:Op zondag 27 januari 2013 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze hadden een volle kaart en hebben daarmee een nummer 1 hit gewonnen lollers
Nu pas gekeken... pull out all your teethquote:
Altijd hequote:Op zondag 27 januari 2013 23:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nu pas gekeken... pull out all your teeth![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bazentrack. Het gaat nergens over maar het klinkt echt supervet.
Isolate yourself and just roll solo![]()
Live gaan ze ook hardquote:
When I'm in your mother I'll never use a rubberquote:
quote:
Die hebben nu toch hun eigen kapperszaak?quote:
Deed het altijd wel goed in een kansloos feestcafé waar ik wel eens kwam toen ik nog een jonge god wasquote:
ik wil het niet wetenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die hebben nu toch hun eigen kapperszaak?
in mijn tijd vast ook wel, maar ik kwam nooit in feestcafé's...quote:Op zondag 27 januari 2013 23:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Deed het altijd wel goed in een kansloos feestcafé waar ik wel eens kwam toen ik nog een jonge god was
Trustenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wil het niet weten![]()
[..]
in mijn tijd vast ook wel, maar ik kwam nooit in feestcafé's...
ik ga pitten. trusten
Hallo! Welkom!quote:
Zeg, denk aan m'n reputatie...quote:Op zondag 27 januari 2013 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hallo! Welkom!
Koffie is gratis, wel zelfbediening! minthy heeft een cake (aan)gebakken!
Grootmoeders cake is toch van jouw makelij?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, denk aan m'n reputatie...
Ik koop gewoon m'n cakes
Klootzak...quote:Op maandag 28 januari 2013 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Grootmoeders cake is toch van jouw makelij?
ha ha ha
Weet ik, maar het komt gewoon beroerd je toetsenbord uitquote:Op maandag 28 januari 2013 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet zooooooooooooooo![]()
Neuk0n?
uurtje of 4? Jezus godsamme ja dan lig ik keihard te pittenquote:Op maandag 28 januari 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik, maar het komt gewoon beroerd je toetsenbord uit![]()
Nu nog?! Pfoe, is goed. Gun me even de tijd om me aan te kleden en naar je toe te rijden. Ben er over een uurtje of 4, goed?
Stel het dan verdomme wat eerder op de avond voor...quote:Op maandag 28 januari 2013 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
uurtje of 4? Jezus godsamme ja dan lig ik keihard te pitten
Laat maar weer
Hoe gaat het verder schatquote:Op maandag 28 januari 2013 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Stel het dan verdomme wat eerder op de avond voor...
Ja, donders hitsig nuquote:
Piekeren is a bitch. Ik heb een hevige irritatieweek (werkgerelateerd) gehad en dan moest ik zaterdag ook nog es werken. Irritaties zijn wel weg nu overigens.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, donders hitsig nu![]()
Zonder gekheid; best aardig. Moet me niet teveel op de hals halen en wat meer rust proberen te pakken. En kappen met piekeren, maar das makkelijker gedacht dan gedaan![]()
En met jou/jullie? Goed weekend gehad?
quote:
Een tyfusbitch, waarheid. Kost me m'n nachtrust en m'n wallen reiken tot aan m'n enkels. Ik overweeg om er een beha voor aan te schaffen.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Piekeren is a bitch. Ik heb een hevige irritatieweek (werkgerelateerd) gehad en dan moest ik zaterdag ook nog es werken. Irritaties zijn wel weg nu overigens.
Brak weekend dus. Was wel gezwellig met mijn meissie vandaag
[/dagboek]
Mwah nee dat gelukkig niet, ik ben het niet eens met een bepaalde gang van zaken. Maar ik kan er bar weinig aan veranderen.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:21 schreef minthy het volgende:
conflictje gehad? En je meissie is de tofste, dat kan niet anders!
Mjah. Dat is jouw antwoord op 'hoe gaat het ermee'?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval beter dan "kut"
Balen, herkenbaar ook. Mijn werkgever is ook een weg ingeslagen die mij niet aanstaat. Het gaat tegenwoordig meer om geld dan om het welzijn van de mensen die we begeleiden. Tijd voor een eigen woonvorm na het halen van m'n diplomaquote:Op maandag 28 januari 2013 00:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mwah nee dat gelukkig niet, ik ben het niet eens met een bepaalde gang van zaken. Maar ik kan er bar weinig aan veranderen.
Ja mijn lief is de wereld. Mijn lichtbaken.
Mosselenquote:
Neen, matig is iets beter dan kut. Dat bedoelde ikquote:Op maandag 28 januari 2013 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah. Dat is jouw antwoord op 'hoe gaat het ermee'?
Ja ik zit heel de tijd al met mijn vinger in de luchtquote:Op maandag 28 januari 2013 00:27 schreef minthy het volgende:
En ik ben jaloers en lichtelijk in de war... Je vroeg me net nog om een beurt?!
Oh zo, ja oke.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, matig is iets beter dan kut. Dat bedoelde ik
Waarom dat?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja ik zit heel de tijd al met mijn vinger in de lucht
quote:(i) Top 20 in de 3FM-reeks op 27-01-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 033 3rdRock
02. 027 Pino112
03. 018 wolfrolf
04. 012 henkde_j
05. 009 minthy
06. 009 alors
07. 008 Evertjan
08. 006 FZN05
09. 005 Mr.Houdoe
10. 004 Piles
11. 003 Dagoduck
12. 003 Mexicanobakker
13. 003 hole1988
14. 002 CindieY
15. 002 remcoP
16. 001 Roel_Jewel
17. 001 DaMook
18. 001 paultjuhhh
19. 001 Sirolf
20. 001 GoodGawd
Reeks-statistieken!
Vraag dingetje (jeweetwel) mee!!quote:Op maandag 28 januari 2013 00:44 schreef Pino112 het volgende:
Alt-J.
Heb nog steeds niemand voor het concert_
Neem je pan meequote:Op maandag 28 januari 2013 00:44 schreef Pino112 het volgende:
Alt-J.
Heb nog steeds niemand voor het concert_
Nou en?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er nog nooit van gehoord heeft.
Mjah, naja ik weet niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou en?
Zou mij weinig kunnen schelen!
"Ik heb een kaartje over, heb jij zin om mee te gaan?"
quote:
Gewoon doen joh en anders wil ik hem best graag live zien.quote:
"WAT BEN JIJ EEN KUTMONGOOL!!11", of wat stond er in?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon doen joh en anders wil ik hem best graag live zien.
Had ik al lopen pochen dat ik een mail had gekregen van Stenders? Zo niet, bij deze.
Mja, het kan zijn dat de muziek haar niet aanstaat. Dan nog kan je een topavond hebben, misschien vindt ze dat nou juist geweldig? In je buurt zijn?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Veel.
En ik denk dat ze totaal het type er niet voor is..
"sorry je zat in de spambox gr gr Jelmer"quote:Op maandag 28 januari 2013 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Had ik al lopen pochen dat ik een mail had gekregen van Stenders? Zo niet, bij deze.
Loop niet zo op de feiten vooruitquote:Op maandag 28 januari 2013 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Mja, het kan zijn dat de muziek haar niet aanstaat. Dan nog kan je een topavond hebben, misschien vindt ze dat nou juist geweldig? In je buurt zijn?
Loef, baas,quote:Op maandag 28 januari 2013 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom steek je je vinger nou in de lucht?!quote:Op maandag 28 januari 2013 00:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
"sorry je zat in de spambox gr gr Jelmer"
Ik quoteer:quote:Op maandag 28 januari 2013 00:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"WAT BEN JIJ EEN KUTMONGOOL!!11", of wat stond er in?
Zelden zulke handig feedback gehad.quote:Ha ha Hans Boeijen,
Klassiekertje,
Heb naar je demo zitten luisteren en die is wel vermakelijk.
Zijn nog wel paar nadrukkelijke schaaf plekjes.
1) maak er een programma van. Is nu wel erg willekeurig babbel-plaatje zonder al teveel samenhang. Mist elke vorm van urgentie.
2) Zoek daarin ook naar wat origineels. Hoe gaat mijn programma heten? (wat is er eigenlijk mis met [naam] on Air) is wel heel vaak gedaan, die sample is ook wel 100 keer voorbij gekomen in alle programma's. Dat mag allemaal wel natuurlijk maar dan moet er wel iets origineels om heen.
3) Kijk uit met inside dingen (die moet je uitleggen) bv bij Pet Shop Boys zou ik mijn alarm moeten laten horen. Je mag er niet van uit gaan dat iedereen weet dat Ekdom dat altijd doet.
Deze plaat staat in het draaiboek..(hoef ik niet te weten, staat zo statisch), dan zeg je dat je geen zin hebt om te lullen en vervolgens blijf je diezelfde plaat (staygold) 3 keer aankondigen.
4)Bij lezen van dat I phone bericht vond ik het goed dat je je eigen woorden koos ipv gewoon letterlijk voorlezen. Toch werd het halverwege lastig te volgen en verzoop de clou van het verhaal in verwarrende zinnen en het bedje dat daar veel te hard stond. Daarna kwam nog teveel uitleg en dwaalsporen dus dat verhaal verloor zijn kracht en dus betekenis.
Goed weten waar je heen wilt met een verhaal.
5 Kijk uit dat je presentatie niet teveel een toontje gaat worden. Je hebt veel cynisme in je stem zitten, dat mag natuurlijk best maar het is nu teveel een maniertje. Ook cynisme verlangt wat meer autoriteit.
Tot zover wat gerommel uit mijn marge..
Groet,
Rob Stenders
Schattebout, je moet ook weer niet teveel rustig aan doen! Gewoon naar een optreden, je hoeft niet direct te trouwen.quote:
Rob Stenders is zeg maar de eeuwige overlever van 3FM die 28 jaar geleden debuteerde, op 3FM natuurlijk.quote:
Tofheidquote:Op maandag 28 januari 2013 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik quoteer:
[..]
Zelden zulke handig feedback gehad.
'Laat die droom varen' maar dan aardig.quote:
Moet ik hem kennen van gezicht eventueel?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Rob Stenders is zeg maar de eeuwige overlever van 3FM die 28 jaar geleden debuteerde, op 3FM natuurlijk.
Ja ik zocht de weg en toen zag ik heloef posten en toen dacht ik: Daar moet ik gepost hebben.quote:
Fragmentje van Domien nog gehoord vanmiddag bij TOR van 10 jaar geleden?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
'Laat die droom varen' maar dan aardig.
Nee hoor, ik heb nog gewoon een lange, hele lange weg te gaan.
*Aaarrgh*quote:Op maandag 28 januari 2013 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Schattebout, je moet ook weer niet teveel rustig aan doen! Gewoon naar een optreden, je hoeft niet direct te trouwen.
Ik heb je laatst al eens gezegd dat ik over een jaar of drie een uitnodiging verwacht, je hebt nog tijd genoeg
Het is echt een ontzettende goedzak, gaat hij om 12 uur nog naar de demo luisteren van een of andere wijsneus die hem in zijn eigen programma ook nog beetje de grond in boorde.quote:
Zo dacht ik ook een paar jaar terug (behalve dat ik loefje niet volgde) en hang hier nog steeds...quote:Op maandag 28 januari 2013 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
Ja ik zocht de weg en toen zag ik heloef posten en toen dacht ik: Daar moet ik gepost hebben.
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet ik hem kennen van gezicht eventueel?
[..]
Nou nee, hij is van dat ene medium zonder beeld. In principe dan.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet ik hem kennen van gezicht eventueel?
Daarom, tof!quote:Op maandag 28 januari 2013 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is echt een ontzettende goedzak, gaat hij om 12 uur nog naar de demo luisteren van een of andere wijsneus die hem in zijn eigen programma ook nog beetje de grond in boorde.
Wat een schatje.
Nee, moet ik duidelijk eens terugluisteren.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fragmentje van Domien nog gehoord vanmiddag bij TOR van 10 jaar geleden?
Ik heb het toch wat meer met sublime FM de laatste tijd, maar tegenwoordig weet ik nog net de playlist niet uit mijn hoofd iedere ochtend... Jezus wat draaien ze constant dezelfde platen op de radio... En daar betalen ze DJ's voor.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook een paar jaar terug (behalve dat ik loefje niet volgde) en hang hier nog steeds...
Ja maar van 3fm, dat komt constant op TV man...quote:Op maandag 28 januari 2013 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou nee, hij is van dat ene medium zonder beeld. In principe dan.
Neen, iets rustiger doen. Dat uitwonen en volblaffen doe je na je 30e pasquote:Op maandag 28 januari 2013 01:06 schreef wolfrolf het volgende:
Pino niet zo moeilijk doen
gelijk helemaal uitwonen en volblaffen dat het uit haar neus spuit
Ja okee 1 keer per week.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar van 3fm, dat komt constant op TV man...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |