ik proef sarcasme...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:04 schreef minthy het volgende:
De zender is hier weggevallen op m'n crappy draagbare radiogevaldinges.
SlamFM
Liever niets dan Slam FMquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:04 schreef minthy het volgende:
De zender is hier weggevallen op m'n crappy draagbare radiogevaldinges.
SlamFM
Och, lichtelijk. Het is best om aan te horen en beter dan Q. Je schiet er veel meer mee op, want er zit meer tempo in de nummers die ze draaienquote:
Volgens mij gewoon Somebody That I Used To Knowquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:19 schreef 3rdRock het volgende:
pom pom pom!
en daarna een nieuwe plaat van Gotjee ofzo...
ken ik niet. is dat nieuw?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:19 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon Somebody That I Used To Know
Als 'ie nou Learnalilgivinanlovin' had aangevraagd was dat nog een leuke afwisseling geweest.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:19 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon Somebody That I Used To Know
of die plank-plaat van Gotyequote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als 'ie nou Learnalilgivinanlovin' had aangevraagd was dat nog een leuke afwisseling geweest.
kan wel eens een hitje worden ja.quote:
Wat een heldquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hahahaha Pim Fortuyn doodgeschoten![]()
_!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hahahaha Pim Fortuyn doodgeschoten![]()
_!
/liefdagboekquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:05 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben hier op kantoor, PC opnieuw installeren. Duurt best lang dus ik kijk GTST maar terug_
Loop nog drie weken achter.
quote:
Saaie zaterdag is saaiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Verveel me... Bijna klaar met schoolwerk en moet nog tot een uurtje of 21![]()
/dagboek
ga meegamen n00belinaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Verveel me... Bijna klaar met schoolwerk en moet nog tot een uurtje of 21![]()
/dagboek
Geen laptopquote:
Zou kunnen, maar ik denk dat hij het druk heeft met andere zakenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:53 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb ons Duckje al weer ff niet gespot.
Istie het hier zat?
Ja, hij heeft mij dus al ontvriend op FB…quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:53 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb ons Duckje al weer ff niet gespot.
Istie het hier zat?
Griekse schulden aan het aflossen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik denk dat hij het druk heeft met andere zaken
Ik heb hem nogquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft mij dus al ontvriend op FB…
Het begin van het einde
Zoietsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Griekse schulden aan het aflossen?
Mij dus ook trouwensquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft mij dus al ontvriend op FB…
Het begin van het einde
Zo jammer ditquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Griekse schulden aan het aflossen?
Je hebt mij toch nog?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mij dus ook trouwensIk ben een doorzetter en heb een request gestuurd
Neuh ik niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mij dus ook trouwensIk ben een doorzetter en heb een request gestuurd
quote:MTV Music Awards in Amsterdam
De Ziggo Dome in Amsterdam is op 10 november het toneel van de MTV European Music Awards. Het is de tweede keer dat de awardshow in Nederland neerstrijkt.
Het is de 20ste editie van de EMA's en tientallen artiesten zullen ervoor naar Amsterdam komen. In 1997 vond de uitreiking ook in Nederland plaats. Toen presenteerde Ronan Keating, een van de zangers van Boyzone, de show vanuit de Ahoy in Rotterdam.
De show zal in meer dan zestig landen worden uitgezonden en naar verwachting zal er in meer dan 700 miljoen huishoudens naar de optredens worden gekeken. Welke artiesten acte de présence geven, is nog niet bekend.
Bron: nos.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |