ik proef sarcasme...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:04 schreef minthy het volgende:
De zender is hier weggevallen op m'n crappy draagbare radiogevaldinges.
SlamFM
Liever niets dan Slam FMquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:04 schreef minthy het volgende:
De zender is hier weggevallen op m'n crappy draagbare radiogevaldinges.
SlamFM
Och, lichtelijk. Het is best om aan te horen en beter dan Q. Je schiet er veel meer mee op, want er zit meer tempo in de nummers die ze draaienquote:
Volgens mij gewoon Somebody That I Used To Knowquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:19 schreef 3rdRock het volgende:
pom pom pom!
en daarna een nieuwe plaat van Gotjee ofzo...
ken ik niet. is dat nieuw?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:19 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon Somebody That I Used To Know
Als 'ie nou Learnalilgivinanlovin' had aangevraagd was dat nog een leuke afwisseling geweest.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:19 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon Somebody That I Used To Know
of die plank-plaat van Gotyequote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als 'ie nou Learnalilgivinanlovin' had aangevraagd was dat nog een leuke afwisseling geweest.
kan wel eens een hitje worden ja.quote:
Wat een heldquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hahahaha Pim Fortuyn doodgeschoten![]()
_!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hahahaha Pim Fortuyn doodgeschoten![]()
_!
/liefdagboekquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:05 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben hier op kantoor, PC opnieuw installeren. Duurt best lang dus ik kijk GTST maar terug_
Loop nog drie weken achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |