SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
Ik had hem ook al klaar staan, met een NIEUWE TTquote:
volgens mij zou ie er beter aan doen zich voortaan gewoon op t dubbelspel te concentrerenquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:19 schreef Tom4Ajax het volgende:
Match odds:
Bryans 1.11
Baassling 7.00
lawlquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:19 schreef Tom4Ajax het volgende:
Match odds:
Bryans 1.11
Baassling 7.00
Maar niet met baas Igor dan. Haase zoekt maar een andere faler, Donald Young ofzo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
volgens mij zou ie er beter aan doen zich voortaan gewoon op t dubbelspel te concentreren
Bij de profs niet. Veel kortere punten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee.
Maar ala ik dubbel duurt het langer dan enkel
Weet iedereen toch wel?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:22 schreef Szura het volgende:
Valt nog mee dat de vraag best of 3/best of 5 nog niet voorbij is gekomen
jawelquote:
http://sports.williamhill(...)Player&ev_id=3990893quote:
Meh, gewoon zoals het hoort in dubbels. Je mag op het lichaam spelen maar zegt wel gewoon sorry, leek me gewoon normaal.quote:
Nooit zullen we weten hoe geweldig ze die punten binnen haaldenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:32 schreef luckass het volgende:
Eurosport komt er weer lekker in op 30-0
Gaat over het volgende punt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:32 schreef Szura het volgende:
Ik snap nooit dat ze na ieder punt iets tegen elkaar moeten zeggen. Ace is ace toch
En drie punten van Nadalquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:35 schreef JimboSlice het volgende:
een setje dubbels is net zo snel als 2 games murray-federer
dat is de waarheid als een koequote:
Wel delen door 2 hequote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:37 schreef El_jefe07 het volgende:
Terwijl ze van de baan geslagen worden cashen ze nog wel even $237,500 AUD na dit partijtje.. toch lekker
Jij speelt wel precies een beetje zoals slice of niet?quote:
Eurosport 2quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:41 schreef marcodej het volgende:
Zo ik ben ook thuis. Nergens op tv te zien?
Wat een complimentquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij speelt wel precies een beetje zoals slice of niet?
Minder.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:40 schreef franklop het volgende:
Gemiddeld duren de punten 4,3 slagen ofzo
ES2.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:41 schreef marcodej het volgende:
ES2quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:41 schreef marcodej het volgende:
Eurosport2, anders niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:41 schreef marcodej het volgende:
Ik speel ook als Murray vind ik, maar ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:41 schreef luckass het volgende:
[..]
Wat een compliment. Ik doe m'n best
.
Welk kanaal?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:44 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet. Echter Ziggo heeft 5 verrassingszenders en een daarvan is ES2.
Tsja, op zich ziet elke dubbelcombi er zo uit vergeleken met de Bryans. Maar Haasling wel heel erg.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tja, het ziet er gewoon amateuristisch uit vergeleken de Bryans.
Ik krijg langzamerhand het idee dat jij in die finale hoorde te staan...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:44 schreef Norrage het volgende:
Deze volley, en de backhand die eraan voorafging
"Dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement." Terwijl ik ook Ziggo heb.quote:
Ti's Haase, je kunt er niet meer van verwachten dan dat t isquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:44 schreef luckass het volgende:
Haase sla eens een eerste service man
Maar geen Alles-in-één blijkbaar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement." Terwijl ik ook Ziggo heb.
Nop. Kut.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar geen Alles-in-één blijkbaar.
Ja alsof dat van belang isquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:45 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik krijg langzamerhand het idee dat jij in die finale hoorde te staan...
Mwah, vorig jaar werden ze nog op kwaliteit geklopt door Stepanek-Paes.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja, op zich ziet elke dubbelcombi er zo uit vergeleken met de Bryans. Maar Haasling wel heel erg.
En toch zijn ze redelijk gemakkelijk tot de finale doorgedrongen.. Hoe moet het dan wel niet gesteld zijn met de rest?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:47 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mwah, vorig jaar werden ze nog op kwaliteit geklopt door Stepanek-Paes.
Haase en Sijsling missen eigenlijk gewoon alles behalve een eerste service: de volley's, de finesse en het tactisch inzicht lopen allemaal 2 klassen achter.
Dit toernooi had ik het vooral over. Gelukkig zijn er andere goede dubbelcombisquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:47 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mwah, vorig jaar werden ze nog op kwaliteit geklopt door Stepanek-Paes.
Haase en Sijsling missen eigenlijk gewoon alles behalve een eerste service: de volley's, de finesse en het tactisch inzicht lopen allemaal 2 klassen achter.
Ze zijn ook niet echt erg sterke koppels tegen gekomen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En toch zijn ze redelijk gemakkelijk tot de finale doorgedrongen.. Hoe moet het dan wel niet gesteld zijn met de rest?
Dat is ook zo'n "baseline-dubbel"...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:49 schreef luckass het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet echt erg sterke koppels tegen gekomen.
Oke, Granollers/Lopez, maar Lopez vind ik echt pure middelmaat.
Probleem is gewoon dat Bryan/Bryan echt vele niveau's beter zijn dan zo ongeveer alle andere dubbels, dan lijkt het al gauw amateuristisch wat Haasling doetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:49 schreef luckass het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet echt erg sterke koppels tegen gekomen.
Oke, Granollers/Lopez, maar Lopez vind ik echt pure middelmaat.
Nou dat is flink overdreven, want dan zouden ze alles winnen en dat doen ze absoluut niet. Ze zijn wel niveau's beter op elkaar ingespeeld en daar pakken ze hun voordeel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Probleem is gewoon dat Bryan/Bryan echt vele niveau's beter zijn dan zo ongeveer alle andere dubbels, dan lijkt het al gauw amateuristisch wat Haasling doet
quote:
Je moet sowieso altijd de backhand van Sijs proberen te vermijdenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Die bal is inderdaad voor de forehand speler, maar die moet er wel meer mee doen ja.
Het is pas zaterdagquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:00 schreef Ambrosius het volgende:
Ze hebben toch de laatste dag op een Grand Slam gehaald, niet verkeerd.
Zeker, runner-up is ook echt knapquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:00 schreef Ambrosius het volgende:
touchéquote:
Daar is het voorbij middenacht tochquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:00 schreef Ambrosius het volgende:
Daarom natuurlijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daar is het voorbij middenacht toch
Haase is het baasje, Sijs mag niksquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:00 schreef TheGeneral het volgende:
Maar ja, roept Sijsling dan niks ofzo. Als je hard genoeg schreeuwt doet hij echt niks hoor.
Wanneer begint dat? Ik moet boodschappen doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:01 schreef Eppie_NL het volgende:
Dan maar hopen op Nederlands succes bij WK sprint (schaatsen).
vanavond pasquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wanneer begint dat? Ik moet boodschappen doen
20.50uquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wanneer begint dat? Ik moet boodschappen doen
Topquote:
Maar Slice was ook heel slechtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:01 schreef luckass het volgende:
In alle "clutch" punten heeft Haase het verneukt hoor, ongelooflijk.
Daarom dat Haase hoger staatquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:04 schreef luckass het volgende:
Sijsling, zoek een partner die wel iets kan.
Alle reden dus voor een grachtenrondvaart ergens midden komende weekquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:05 schreef ado98 het volgende:
Alle mensen die weer lopen te zeiken dat ze finale niet hebben gewonnen . Ze hebben de finale wel gehaalt
Gastquote:
Vind het nog best meevallen hoeveel mensen er weer lopen te zeiken, ja dat Haase slecht speelde maar verder wordt bijna alleen maar gezegd dat het knap is dat ze de finale hebben gehaald.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:05 schreef ado98 het volgende:
Alle mensen die weer lopen te zeiken dat ze finale niet hebben gewonnen . Ze hebben de finale wel gehaalt
Wat is je doel als tenniser?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:08 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Sijsling is idd minder in vorm dan de Monte Carlo en Kitzbühelkoning.
Ze hadden zelf ook niet helemaal door hoe ze moesten beginnenquote:
Haasequote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat is je doel als tenniser?
Presterenbop grote toernooien en zo hoog mogelijk eindigen op de wereldranglijst. Daarvoor moet je ook op de kleine toernooien presteren.
Dat geeft ook wel aan dat dat gehaat op hem niet geheel terecht is en dat hij dus echt wel kan tennissenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Haase
Career Prize Money: $1,800,517 USD
Prima toch? Beetje tennissen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:13 schreef Norrage het volgende:
Hij is echt grappig, hij gaat iets goeds doen in de single
Als hij gewoon vierde ronde haalt op regelmatige basis zoals Sjeng Schalken dan zou dat al heel mooi zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat geeft ook wel aan dat dat gehaat op hem niet geheel terecht is en dat hij dus echt wel kan tennissen
Wowquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:15 schreef Morthill het volgende:
Wel lekker, Sijsling krijgt in 1 klap 25% van zijn totaal verdiende prijzengeld erbij
Ja echt he, had ik niet van hem verwachtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:14 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
wat een bazen speech van Robin
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Speeches bij de dubbel zijn veel leuker dan bij de singles
De NOS stelt dan ook altijd kutvragenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja echt he, had ik niet van hem verwachtGezien zijn waardeloze interviews....
Ik denk dat het 'gehaat' er juist is omdat hij kan tennissen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat geeft ook wel aan dat dat gehaat op hem niet geheel terecht is en dat hij dus echt wel kan tennissen
Deed ie zn coming out?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:14 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
wat een bazen speech van Robin
Twee keer smash van Roowbin op 1*-0, 30-30 was de beslissing. Eerste slap, tweede uit. BP in plaats van gamepoint, weg break voorsprong, weg vertrouwen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Enige waar je over kan miepen is die bal die Robin wegharkt op breakpoint tweede set waar Igor al klaar stond voor zn backhand. Verder gewoon outplayed
fedje fanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:25 schreef Federer-fan het volgende:
Na Li's Engels is vrij slecht, maar ze is niet op haar achterhoofd gevallen.
Is toch ook zo?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:46 schreef Morthill het volgende:
Het valt me trouwens op dat Haasling totaal geen aandacht kreeg. Als je de website van het Australian Open bijhoudt zou je bijna zeggen dat de Bryans in de finale stonden zonder tegenstander. Beetje vreemd
9.30..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:33 schreef plesner het volgende:
Hoe laat is de mannen finale morgen (Nederlandse tijd)?
Normaliter slaap ik zondag's wel tot 11.00-12.00 uit jah. Echter deze pot wil ik gewoon vanaf het begin zien.quote:
Bedankt. Ben benieuwd of Mats net zo op dreef is als gister, met zijn voorspelling: "I Think Li Na will win comfortably."quote:Op zondag 27 januari 2013 08:58 schreef Ambrosius het volgende:
De voorbeschouwing op de BBC en Eurosport begint over een kwartier.
"I think there will be long rallies"quote:Op zondag 27 januari 2013 09:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt. Ben benieuwd of Mats net zo op dreef is als gister, met zijn voorspelling: "I Think Li Na will win comfortably."
Ik neem aan dat je Del Potro bedoelt.quote:Op zondag 27 januari 2013 09:17 schreef plesner het volgende:
Lol @ Del Piero op Eurosport, wat een held
? Del Piero zit bij de voorbeschouwingquote:Op zondag 27 januari 2013 09:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Del Potro bedoelt.
viel mij net ook pas opquote:Op zondag 27 januari 2013 10:11 schreef Federer-fan het volgende:
Deden ze dat altijd al, kreunen bij elke bal die ze slaan?
Dat glijden kunnen ze uren, niks aan de hand.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:13 schreef Federer-fan het volgende:
Niet weer enkelproblemen hopelijk...
mag hopen dat je naar de finale meer dan een paar schoenen meeneemt.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:26 schreef Szura het volgende:
Zou hij weer nieuwe schoenen in z'n tas hebben?
Alweerquote:
Ja, rackets, water, handdoeken, een banaan, etc.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:30 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
mag hopen dat je naar de finale meer dan een paar schoenen meeneemt.
quote:Op zondag 27 januari 2013 10:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, rackets, water, handdoeken, een banaan, etc.
quote:Op zondag 27 januari 2013 10:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, rackets, water, handdoeken, een banaan, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |