quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:13 schreef Norrage het volgende:
Hij is echt grappig, hij gaat iets goeds doen in de single
Als hij gewoon vierde ronde haalt op regelmatige basis zoals Sjeng Schalken dan zou dat al heel mooi zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat geeft ook wel aan dat dat gehaat op hem niet geheel terecht is en dat hij dus echt wel kan tennissen
Wowquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:15 schreef Morthill het volgende:
Wel lekker, Sijsling krijgt in 1 klap 25% van zijn totaal verdiende prijzengeld erbij
Ja echt he, had ik niet van hem verwachtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:14 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
wat een bazen speech van Robin
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Speeches bij de dubbel zijn veel leuker dan bij de singles
De NOS stelt dan ook altijd kutvragenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja echt he, had ik niet van hem verwachtGezien zijn waardeloze interviews....
Ik denk dat het 'gehaat' er juist is omdat hij kan tennissen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat geeft ook wel aan dat dat gehaat op hem niet geheel terecht is en dat hij dus echt wel kan tennissen
Deed ie zn coming out?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:14 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
wat een bazen speech van Robin
Twee keer smash van Roowbin op 1*-0, 30-30 was de beslissing. Eerste slap, tweede uit. BP in plaats van gamepoint, weg break voorsprong, weg vertrouwen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Enige waar je over kan miepen is die bal die Robin wegharkt op breakpoint tweede set waar Igor al klaar stond voor zn backhand. Verder gewoon outplayed
fedje fanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:25 schreef Federer-fan het volgende:
Na Li's Engels is vrij slecht, maar ze is niet op haar achterhoofd gevallen.
Is toch ook zo?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:46 schreef Morthill het volgende:
Het valt me trouwens op dat Haasling totaal geen aandacht kreeg. Als je de website van het Australian Open bijhoudt zou je bijna zeggen dat de Bryans in de finale stonden zonder tegenstander. Beetje vreemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |