Maar geen Alles-in-één blijkbaar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement." Terwijl ik ook Ziggo heb.
Nop. Kut.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar geen Alles-in-één blijkbaar.
Ja alsof dat van belang isquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:45 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik krijg langzamerhand het idee dat jij in die finale hoorde te staan...
Mwah, vorig jaar werden ze nog op kwaliteit geklopt door Stepanek-Paes.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja, op zich ziet elke dubbelcombi er zo uit vergeleken met de Bryans. Maar Haasling wel heel erg.
En toch zijn ze redelijk gemakkelijk tot de finale doorgedrongen.. Hoe moet het dan wel niet gesteld zijn met de rest?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:47 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mwah, vorig jaar werden ze nog op kwaliteit geklopt door Stepanek-Paes.
Haase en Sijsling missen eigenlijk gewoon alles behalve een eerste service: de volley's, de finesse en het tactisch inzicht lopen allemaal 2 klassen achter.
Dit toernooi had ik het vooral over. Gelukkig zijn er andere goede dubbelcombisquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:47 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mwah, vorig jaar werden ze nog op kwaliteit geklopt door Stepanek-Paes.
Haase en Sijsling missen eigenlijk gewoon alles behalve een eerste service: de volley's, de finesse en het tactisch inzicht lopen allemaal 2 klassen achter.
Ze zijn ook niet echt erg sterke koppels tegen gekomen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En toch zijn ze redelijk gemakkelijk tot de finale doorgedrongen.. Hoe moet het dan wel niet gesteld zijn met de rest?
Dat is ook zo'n "baseline-dubbel"...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:49 schreef luckass het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet echt erg sterke koppels tegen gekomen.
Oke, Granollers/Lopez, maar Lopez vind ik echt pure middelmaat.
Probleem is gewoon dat Bryan/Bryan echt vele niveau's beter zijn dan zo ongeveer alle andere dubbels, dan lijkt het al gauw amateuristisch wat Haasling doetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:49 schreef luckass het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet echt erg sterke koppels tegen gekomen.
Oke, Granollers/Lopez, maar Lopez vind ik echt pure middelmaat.
Nou dat is flink overdreven, want dan zouden ze alles winnen en dat doen ze absoluut niet. Ze zijn wel niveau's beter op elkaar ingespeeld en daar pakken ze hun voordeel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Probleem is gewoon dat Bryan/Bryan echt vele niveau's beter zijn dan zo ongeveer alle andere dubbels, dan lijkt het al gauw amateuristisch wat Haasling doet
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |