Ik zit hier goddomme hardop te lachenquote:
Meer Den Helder dan West-Friesland. Bij Berkhout is het nog -1,5.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:29 schreef thesiren.nl het volgende:
Texel en West Friesland zit al in de dooi nu de rest nog.
Hier anders nog vet in de min hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:29 schreef thesiren.nl het volgende:
Texel en West Friesland zit al in de dooi nu de rest nog.
Er ligt in Dokkum dan ook genoeg snil om die lage temperatuur te bewerkstelligenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier anders nog vet in de min hoor
[ afbeelding ]
Snil is alles wat je wil?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
En het sneeuwt nog altijd goed door, helaas einde is in zicht
Zo te zien welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:38 schreef thesiren.nl het volgende:
SpeedyGJ zit nu officiel op het koudste punt van Nederland?
Dat klopt. Maar dat moet je niet doorvertellen, dat is slecht voor mijn reputatiequote:
Voor deze laatste dag had van mij nog wel 50cm bij mogen vallenquote:
Ik zeg niks meer..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat moet je niet doorvertellen, dat is slecht voor mijn reputatie
Ik doe er niet aan mee, straks moet ik mijn hont in de snil gaan laten poepenquote:
+1quote:
Motsnil meer eigenlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Twente. Ik lees dat artikel van de Telegraaf en nog geen seconde later: sms van vriendin dat het erg sneeuwt in Almelo. Telegraafquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, want Limburg hoort natuurlijk niet bij het land
de krant van randstad en pvv-stemmend Nederlandquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of Twente. Ik lees dat artikel van de Telegraaf en nog geen seconde later: sms van vriendin dat het erg sneeuwt in Almelo. Telegraaf
Nog steeds hier (Nijverdal) en dus waarschijnlijk Almelo ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of Twente. Ik lees dat artikel van de Telegraaf en nog geen seconde later: sms van vriendin dat het erg sneeuwt in Almelo. Telegraaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |