Hier is toch weer een centimeter of 3 bijgekomen hoor, en droog is het nog niet.quote:
Heb je je sneeuwruimschep al vast?quote:
met de de regen die er na komt ben zelfs ik niet zo gek om sneeuw te gaan schuivenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Heb je je sneeuwruimschep al vast?![]()
Hier begint het ook net een beetje (30m ten oosten van Ehv).
Ja maar als er nou net een oud vrouwtje voorbij komt tussen de sneeuw- en regenbui?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
met de de regen die er na komt ben zelfs ik niet zo gek om sneeuw te gaan schuiven
Jemig, hoe oud is dat kind? 6? 5?quote:
Het zijn net piepkleine hagelsteentjes want ze stuiteren allemaal van het dak afquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jemig, hoe oud is dat kind? 6? 5?
Edit: Ik zie het al. De term YOLO vliegt voorbij. Stuk nageboorte dus.
'k zou het niet weten makkerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:02 schreef k0fferbak het volgende:
Zeiden ze eerst niet dat het noordoosten de minste snil zou krijgen? Ze lijken nu het meest te krijgen.
Sneeuw?? Wat is dat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:11 schreef beantherio het volgende:
Hmm. Hier hebben we alleen maar sneeuw.
Hendig sjieke slip??quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:13 schreef Straatcommando. het volgende:
eisel? eisel en snil ik haat het. ik moet zo op de skoeter
Sorry.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:15 schreef Drassss het volgende:
1 post en het topic is helemaal ondergesnild door die onzin.
Snilramp 2013quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:18 schreef Achtentachtig het volgende:
Hoe zit 't eigenlijk met de wateroverlast als het morgen gaat dooien en regenen? In GB wordt er al flink gewaarschuwd (nu is daar ook wel wat meer sneeuw gevallen, maar toch).
Blijkbaar zijn we daar als Nederland niet goed op voorbereidquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:18 schreef Achtentachtig het volgende:
Hoe zit 't eigenlijk met de wateroverlast als het morgen gaat dooien en regenen? In GB wordt er al flink gewaarschuwd (nu is daar ook wel wat meer sneeuw gevallen, maar toch).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |