abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128462712
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ja hoor, dat is prima! Het is en blijft heel erg fascinerend om te doen.
Fijn :)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_128469149
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ja hoor, dat is prima! Het is en blijft heel erg fascinerend om te doen.
De beloofde tweede legging

Waar het om gaat ) Zwaarden 7 omgekeerd
Wat erbij komt kijken) Pentakels koningin omgekeerd
Bewuste gedachten) Bekers 4
Onbewuste gedachten ) Zwaarden koningin omgekeerd
Recent verleden ) Zwaarden 3
Nabije toekomst) Bekers 8
Hoe ik tegen de vraag aan kijk) Staven Ridder
De omgeving / hij ) De zon omgekeerd
Hoop/angst) Bekers Koningin
Resultaat) Bekers 9

Er vielen 2 opvallende kaarten uit de stapel tijdens het schudden - hogepriesteres + pentakels 6
Een maand geleden deed ik al een aanrader en afrader legging mbt mijn vraag. Hierin krijg je advies over wat je het beste wel kan doen, ik trok de kaart Hogepriesteres en wat je het beste niet kunt doen:, ik trok de kaart pentakels 6.
En precies deze kaarten vallen dan uit de stapel.
Mij werd aangeraden om naar mn intuitie te luisteren (Hogepriesteres) en afgeraden om hierbij andere mensen erbij te betrekken voor hulp (pentakels 6). :')

[ Bericht 13% gewijzigd door EilandjeOnline op 01-07-2013 18:48:22 ]
pi_128470688
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:35 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

De beloofde tweede legging

Waar het om gaat ) Zwaarden 7 omgekeerd
Wat erbij komt kijken) Pentakels koningin omgekeerd
Bewuste gedachten) Bekers 4
Onbewuste gedachten ) Zwaarden koningin omgekeerd
Recent verleden ) Zwaarden 3
Nabije toekomst) Bekers 8
Hoe ik tegen de vraag aan kijk) Staven Ridder
De omgeving / hij ) De zon omgekeerd
Hoop/angst) Bekers Koningin
Resultaat) Bekers 9

Er vielen 2 opvallende kaarten uit de stapel tijdens het schudden - hogepriesteres + pentakels 6
Een maand geleden deed ik al een aanrader en afrader legging mbt mijn vraag. Hierin krijg je advies over wat je het beste wel kan doen, ik trok de kaart Hogepriesteres en wat je het beste niet kunt doen:, ik trok de kaart pentakels 6.
En precies deze kaarten vallen dan uit de stapel.
Mij werd aangeraden om naar mn intuitie te luisteren (Hogepriesteres) en afgeraden om hierbij andere mensen erbij te betrekken voor hulp (pentakels 6). :')
Fantastisch! :)
pentakels 6 en de hogepriesteres komen ook voor in deze trekking :P
Wat verder opvallend is, is dat er maar liefst 5 grote arcanakaarten verschenen. In de trekking die je gister plaatste, waren er 6. Meer dan 3 is al redelijk zeldzaam. Dat wijst op zieleroerselen.

Hier is mijn trekking:

0: Arcana 20, het oordeel, omgekeerd
1: arcana 8, Kracht
2: koning van staven
3: de keizerin, omgekeerd
4: bekrs 10
5: staven 3
6: munten 6, omgekeerd
7: arcana 2, de hogepriesteres
8: ridder van zwaarden
10: zwaarden 7

Ik geef aanzienlijk andere betekenissen aan de kaarten trouwens. De hogepriesteres staat in mijn optiek voor geestelijke groei, maar wel op voorwaarde dat je kiest. Pentakels 6 staat voor liefdevol delen... Maar goed, ik ben benieuwd of de interpretaties op elkaar aansluiten.
  maandag 1 juli 2013 @ 19:33:02 #204
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_128471272
Dat is grappig om te zien inderdaad. Het moet uiteindelijk allemaal uit het onderbewuste komen hè, dus iedereen zal het wel anders zien. :)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_128471406
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:33 schreef Atmosphere82 het volgende:
Dat is grappig om te zien inderdaad. Het moet uiteindelijk allemaal uit het onderbewuste komen hè, dus iedereen zal het wel anders zien. :)
Er is is ook geen goed of fout hoor, wat dat betreft :P
  maandag 1 juli 2013 @ 19:37:07 #206
341900 Atmosphere82
pi_128471449
Nee, dat is ook opmerkelijk eigenlijk...! :)
pi_128471484
Zou je het voor mij ook een keer willen doen als je daar tijd voor hebt? :@
pi_128471749
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Fantastisch! :)
pentakels 6 en de hogepriesteres komen ook voor in deze trekking :P
dat kan gewoon geen toeval meer zijn :{
quote:
Wat verder opvallend is, is dat er maar liefst 5 grote arcanakaarten verschenen. In de trekking die je gister plaatste, waren er 6. Meer dan 3 is al redelijk zeldzaam. Dat wijst op zieleroerselen.
dat wist ik niet, interessant, ff googlenen wat dat precies wil zeggen
quote:
Hier is mijn trekking:

0: Arcana 20, het oordeel, omgekeerd
1: arcana 8, Kracht
2: koning van staven
3: de keizerin, omgekeerd
4: bekrs 10
5: staven 3
6: munten 6, omgekeerd
7: arcana 2, de hogepriesteres
8: ridder van zwaarden
10: zwaarden 7
je bent kaart 9 vergeten
quote:
Ik geef aanzienlijk andere betekenissen aan de kaarten trouwens. De hogepriesteres staat in mijn optiek voor geestelijke groei, maar wel op voorwaarde dat je kiest. Pentakels 6 staat voor liefdevol delen... Maar goed, ik ben benieuwd of de interpretaties op elkaar aansluiten.
de betekenissen voor deze twee kaarten heb ik dan ook maar uit een boek gehaald
maar het verschil is verder toch best wel groot, als resultaat ziet het er niet al te rooskleurig uit in jou legging, zwaarden staat voor communicatie en de 7 voor geniepig gedrag terwijl de verwachtingen op onbewust niveau best positief zijn - bekers 10 ...

ach ik pak voortaan gewoon een andere trein _O-
  maandag 1 juli 2013 @ 19:48:10 #209
341900 Atmosphere82
pi_128471955
E_O, kan jij trouwens ook een legging doen over wat er over een paar jaar te gebeuren staat voor iemand (ik noem maar wat, b.v. 2 jaar)? En zo ja, kan jij dan een legging doen voor mij over het jaar 2015? Of is dat te algemeen?

Ik leg nog wel uit waarom ik juist iets over dat jaar wil weten, oké?
pi_128472002
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:43 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

dat kan gewoon geen toeval meer zijn :{

[..]

dat wist ik niet, interessant, ff googlenen wat dat precies wil zeggen

[..]

je bent kaart 9 vergeten

[..]

de betekenissen voor deze twee kaarten heb ik dan ook maar uit een boek gehaald
maar het verschil is verder toch best wel groot, als resultaat ziet het er niet al te rooskleurig uit in jou legging, zwaarden staat voor communicatie en de 7 voor geniepig gedrag terwijl de verwachtingen op onbewust niveau best positief zijn - bekers 10 ...

ach ik pak voortaan gewoon een andere trein _O-
Kaart 9 was arcana 14, gematigdheid.. Pff, gelukkig lagen de kaarten nog op volgorde :o
pi_128472312
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:37 schreef Laysa het volgende:
Jazeker! Je komt na Myxomatosekonijn.
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:48 schreef Atmosphere82 het volgende:
E_O, kan jij trouwens ook een legging doen over wat er over een paar jaar te gebeuren staat voor iemand (ik noem maar wat, b.v. 2 jaar)? En zo ja, kan jij dan een legging doen voor mij over het jaar 2015? Of is dat te algemeen?

Is goed, je komt na Laysa aan de beurt. :)

Het kan heel even duren, want er staan nu dus nog 2 interpretaties op stapel, en nog 2 legigngen.
pi_128472330
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

[..]

Het kan heel even duren, want er staan nu dus nog 2 interpretaties op stapel, en nog 2 legigngen.
^O^
  maandag 1 juli 2013 @ 19:58:38 #213
341900 Atmosphere82
pi_128472447
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

[..]

Bedankt! :) Maakt niet uit hoor! Dus als ik het goed begrijp kan je inderdaad een legging/(voorspelling) doen over een naderende periode?
pi_128472448
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Kaart 9 was arcana 14, gematigdheid.. Pff, gelukkig lagen de kaarten nog op volgorde :o
dat staat juist weer voor intimiteit als hoop-kaart .. of angst kaart.
in de komende 6 maanden geef ik misschien wel een update mocht er wat gebeuren, maar ik denk het niet met mijn zegenwagen omgekeerd in mijn eerste legging en de zwaarden 7 in jou legging niet veel zal gebeuren...

ik vind net na wat googlen dat zwaarden 7 ook kan staan voor de wens om elkaar beter te leren kennen maar er is een gebrek aan vertrouwen om die stap te zetten.

[ Bericht 5% gewijzigd door EilandjeOnline op 01-07-2013 20:04:10 ]
pi_128472617
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:58 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Bedankt! :) Maakt niet uit hoor! Dus als ik het goed begrijp kan je inderdaad een legging/(voorspelling) doen over een naderende periode?
Nou ja, je kunt het altijd proberen ... :T
  maandag 1 juli 2013 @ 20:07:07 #216
341900 Atmosphere82
pi_128472723
Ja precies. Ik ben benieuwd, ik zie het wel! ;)
pi_128472876
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:58 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

dat staat juist weer voor intimiteit als hoop-kaart .. of angst kaart.
in de komende 6 maanden geef ik misschien wel een update mocht er wat gebeuren, maar ik denk het niet met mijn zegenwagen omgekeerd in mijn eerste legging en de zwaarden 7 in jou legging niet veel zal gebeuren
Misschien is het interessant als we de trekkingen zowel volgens jouw als mijn methode uitleggen.. Ik leg de omgekeerde zegewagen uit als het verlies van controle, zwaarden 7 kan staan voor verantwoordelijk handelen.
Ik zal er van de week eens uitgebreid voor gaan zitten. Ik ben benieuwd of er iets zinnigs uitkomt. :)
pi_128473209
zegenwagen omgekeerd staat bij mij voor stilstand, we hebben nog nooit met elkaar gesproken, er gebeurt dus niks, in de toekomst ook niet, er wordt alleen gekeken naar elkaar ... ik zal ook een poging wagen om mijn legging zelf te analyseren, goede oefening iig. :)
pi_128548899
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 20:21 schreef EilandjeOnline het volgende:
zegenwagen omgekeerd staat bij mij voor stilstand, we hebben nog nooit met elkaar gesproken, er gebeurt dus niks, in de toekomst ook niet, er wordt alleen gekeken naar elkaar ... ik zal ook een poging wagen om mijn legging zelf te analyseren, goede oefening iig. :)
Zo, hier zijn beide interpretaties, zoals beloofd. Het heeft even geduurd, maar ja, ik ben een druk baasje, soms. :P
Hier is die van je eigen legging:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die van de mijne:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze tussen spoilers gezet, voor het geval je eerst nog de kaarten zelf wilde interpreteren.. En nu maar hopen dat er iets van klopt. :@
pi_128590949
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:40 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Mag ik ook weer eens in de rij aansluiten? :)
Hier is de legging:

0: koning van zwaarden
1: page van zwaarden
2: aracan 11, rechtvaardigheid
3: arcana 14, gematigdheid, omgekeerd
4: munten 4, omgekeerd
5: arcana 17, de ster
6: arcan 10, het rad van fortuin, omgekeerd
7: bekers 2, omgekeerd
8: bekers 5, omgekeerd
9: arcana 1, de magier, omgekeerd
10: de koningin van pentagrammen
pi_128591290
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 19:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hier is de legging:

0: koning van zwaarden
1: page van zwaarden
2: aracan 11, rechtvaardigheid
4: munten 4, omgekeerd
5: arcana 17, de ster
6: arcan 10, het rad van fortuin, omgekeerd
7: bekers 2, omgekeerd
8: bekers 5, omgekeerd
9: arcana 1, de magier, omgekeerd
10: de koningin van pentagrammen
Ok! Ben benieuwd... :)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_128609346
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Zo, hier zijn beide interpretaties, zoals beloofd. Het heeft even geduurd, maar ja, ik ben een druk baasje, soms. :P
Hier is die van je eigen legging:
SPOILER
En die van de mijne:
SPOILER
Ik heb ze tussen spoilers gezet, voor het geval je eerst nog de kaarten zelf wilde interpreteren.. En nu maar hopen dat er iets van klopt. :@
hardstikke bedankt!! ik weet het , ik reageer veel te laat, ik had je post eergister al gelezen maar moest het ff tot me door laten dringen, ik denk dat ik er in het weekend ff goed voor ga zitten.
pi_128632038
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 19:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Ok! Ben benieuwd... :)
Dit is een hele mooie en ook duidelijke legging:

Je bent een perfectionist en zeer leergierig. Je wilt graag begrijpen hoe alle in elkaar zit. Je krijgt dan ook wat je toekomt: verstandelijk inzicht, maar je bent nog wel een speelbal van je emoties. Door die discrepantie kan je omgeving misschien soms moeilijk een peil op je trekken. Het is zaak om je niet langer te spiegelen aan kwaliteiten van een ander. Je krijgt dan ook opnieuw te maken met een oud probleem in een nieuwe gedaante.
Het eea. lijkt te maken te hebben met verdrongen angst. Als je dat onderkent zul je veel minder last hebben van emotionele onevenwichtigheid. Je bent wat gevoelig voor kritiek omdat je andermans prestatie als maatstaf hebt willen nemen. Je scherpe verstand heb je dan ook nog weleens willen gebruiken om anderen de loef af te steken. Als je deze obstakels weet te overwinnen, met name als je gevoelens en impulsen van het moment minder makkelijk met je op de loop gaan, dan kom je beslist beter uit de verf. Je zult gebruik kunnen maken kunnen maken van je gevoeligheid, wat iets anders is dan overgevoeligheid voor kritiek of hebben wat anderen hebben als voorwaarde om gelukkig te kunnen zijn.

Goed, als er iets van klopt, zou het nog mooier zijn. :P
pi_128633045
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:37 schreef Laysa het volgende:
Hier is de trekking alvast:

0: zwaarden 5
1: munten 4, omgekeerd
2: ridder van staven
4: bekers 3
5: arcana 5, de hierofant, omgekeerd
6: het aas van pentagrammen
7: munten 7
8: bekers 10, omgekeerd
9: koning van pentagrammen
10 pentagrammen 6, omgekeerd

Wat het betekent, en of het iets voor je betekent, moeten we nog zien. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 05-07-2013 20:39:18 ]
pi_128633414
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 20:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hier is de trekking alvast:

0: zwaarden 5
1: munten 4, omgekeerd
2: ridder van staven
3: arcan 14, gematigdheid, omgekeerd
5: arcana 5, de hierofant, omgekeerd
6: het aas van pentagrammen
8: bekers 10, omgekeerd
9: koning van pentagrammen
10 pentagrammen 6, omgekeerd

Wat het betekent, en of het iets voor je betekent, moeten we nog zien. :)
ik ben benieuwd
pi_128650307
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 20:26 schreef Laysa het volgende:

[..]

ik ben benieuwd
Ok, dit is wat eruit kwam. Op het gevaar af dat er niets van klopt, (tenslotte is het ook maar vermaak) is hier de uitkomst:

Je zou een creatief mens moeten zijn. Doe je iets met beeldende kunst? Je bent goed in het slim toepassen van allerlei technieken, of het vinden van nieuwe mogelijkheden.
Je wilt echter je kwaliteiten (nog) niet delen.
Er komt iets op je pad waar je laaiend enthousiast over wordt. (Dat kan eventueel ook een persoon zijn). Het brengt je hoe dan ook uit evenwicht. Je zult ook weer iemand durven toelaten in je leven. Je doet je wel een beetje anders voor dan je eigenlijk bent.
Je gaat voor het eerst je leven in eigen hand nemen. Spannend! :P
Je neemt zelf de verantwoordelijkheid voor je situatie waarin je leeft. Ga je zelfstandig wonen, oid?
Je voelt je nog niet zo vertrouwd in je nieuwe situatie en je hebt de neiging om wat in je schulp te kruipen. Aan de andere kant weet je dat je het heel leuk gaat vinden en zul je je in je nieuwe leven storten. :)
Het is zaak om je talenten te ontwikkelen (ga je studeren, ofzo?) maar ga jezelf niet 'opblazen' omdat je eigenlijk nog wat weinig zelfvertrouwen hebt.
Je leven in eigen hand nemen betekent natuurlijk niet de ander willen beheersen.
pi_128651428
Goh :D
Nou ik ga niet studeren of op mijn zelf wonen...Dat doe ik nl al jaren.
maar mijn man is 3 maanden geleden overleden, dus ik moet een mijn leven opnieuw uitvinden in deze vreselijke situatie.

Je zegt wel ongeveer dingen die laatst een totaal onbekend iemand ook al tegen me zei, over talenten ontwikkelen en dat ik weer open moet gaan staan voor de buitenwereld. En dat ik creatief ben en niet achter de geraniums moet gaan zitten.

ik vind het een spannende uitslag....Dank je wel :*
pi_128652522
Heel graag gedaan! :@
Ik had echt een totaal ander beeld van je. Lol. En mijn medeleven. Veel sterkte in deze moeilijke periode.
pi_128654272
Dank je!
pi_128654508
Het thema van opnieuw beginnen zit er wel heel duidelijk in. Wie weet vind je idd inspiratie of een nieuwe liefde oid.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 12:38 schreef Laysa het volgende:
Dank je!
pi_128666497
quote:

quote:

Hier is de legging:

0: arcana 5, de hierofant
1: arcana 6, de geliefden
2: arcana 2, de hogepriesteres, omgekeerd
3: bekers 4, omgekeerd
4: arcana 11, redchtvaardigheid, omgekeerd
5: arcana 7, de zegewagen, omgekeerd
6: de koning van pentagrammen, omgekeerd
7: arcana 9, de kluizenaar
8: bekers 5
9: bekers 8
10: de schildknaap van bokalen, omgekeerd

De kaarten trekken is altijd weer een verrassing. 6 grote arcanakaarten waarvan 3 van het zg. eerste levensveld in het kardinale kruis. Ik geloof niet dat ik dat eerder heb gehad. :)
Ik ga volgende week eens kijken wat het mogelijk kan betekenen.
pi_128667338
Kan je eens een lezing doen. :P
Ура для россии
pi_128667459
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 20:53 schreef Woestijnvos het volgende:
Is goed! In de loop van de week ga ik er eens voor zitten :)
pi_128667921
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 12:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het thema van opnieuw beginnen zit er wel heel duidelijk in. Wie weet vind je idd inspiratie of een nieuwe liefde oid.

[..]

aan een nwe liefde moet ik absoluut niet denken ;)
pi_128668153
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 21:14 schreef Laysa het volgende:

[..]

aan een nwe liefde moet ik absoluut niet denken ;)
Hmm... Ok, daar kan ik me wel iets bij voorstellen, idd. :)
  zondag 7 juli 2013 @ 20:47:46 #236
341900 Atmosphere82
pi_128697849
Bedankt E_O! Dat klinkt interessant moet ik zeggen! Ik ben benieuwd wat het allemaal gaat worden... :)
pi_128699867
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je gaat door roeien en ruiten! Je levenssfeer staat in het teken van drift, worsteling om maar gezien te worden. Je geeft ook weleens anderen de schuld.
Je krijgt een gelegendheid om geestelijk te groeien en volwassener te worden, maar als je die kans niet grijpt en je teveel laat afleiden door dingen die je leuk vindt,is het verspilde moeite.
Om verder te komen zul je iets moeten doen aan je basisinstelling. Je overziet niet altijd de consequenties van wat je doet.
Je bent aan het opgroeien en je krijgt daarmee meer te zeggen en verantwoordelijkheid. Er gaat veel afhangen van wat je de komende tijd beslist. Je hebt een zekere verantwoordelijkheid en daarmee een zekere macht om je leven te sturen. Je kunt hiermee je voordeel doen, of jezelf benadelen.
Je koestert een vurige wens. (zou ook verliefdheid kunnen zijn)
Uiteindelijk zul je wel wat meer inzicht krijgen in je mogelijkheden en onmogelijkheden en je wensen aanpassen aan de realiteit en daarmee ook tevreden mee zijn.
Je wilt nog weleeens tegen beter weten dingen doen en dat komt omdat je de consequenties van je daden moet leren overzien. Je kunt daarmee mensen misschien ook kwetsen/op hun hart trappen.
Je zult de consequenties moeten dragen van je eerdere gedrag.
Als je er niet in slaagt om de juiste keuze te maken, consequenties leert overzien en de geboden kans te benutten dan kom je uiteindelijk met lege handen te staan.
Lukt het het je echter, dan kun je, met de talenten die je wel hebt onverwacht goed uit de verf komen.

Ik heb gezien wat je op de OH schreef. Dat zal de uitleg wel beinvloed hebben en dat is jammer. Ik wens je wel heel veel sterkte toe! :)
Hmm..sommige dingen kloppen wel :)
  zondag 7 juli 2013 @ 22:29:27 #238
341900 Atmosphere82
pi_128702263
Oh E_O, ik wou tevens nog vragen of je als je op een gegeven moment tijd over hebt nog een andere legging voor mij zou willen doen (dus buiten dat '2015' verhaal)? Namelijk een legging m.b.t. de vraag hoe ik het beste (en/of snelste) aan werk in mijn richting kan komen
(buiten solliciteren om dus). Dus de vraag is eigenlijk wat ik daar het beste voor kan ondernemen. Alvast bedankt als je dat ook zou willen doen! ^O^
pi_128704549
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 19:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dit is een hele mooie en ook duidelijke legging:

Je bent een perfectionist en zeer leergierig. Je wilt graag begrijpen hoe alle in elkaar zit. Je krijgt dan ook wat je toekomt: verstandelijk inzicht, maar je bent nog wel een speelbal van je emoties. Door die discrepantie kan je omgeving misschien soms moeilijk een peil op je trekken. Het is zaak om je niet langer te spiegelen aan kwaliteiten van een ander. Je krijgt dan ook opnieuw te maken met een oud probleem in een nieuwe gedaante.
Het eea. lijkt te maken te hebben met verdrongen angst. Als je dat onderkent zul je veel minder last hebben van emotionele onevenwichtigheid. Je bent wat gevoelig voor kritiek omdat je andermans prestatie als maatstaf hebt willen nemen. Je scherpe verstand heb je dan ook nog weleens willen gebruiken om anderen de loef af te steken. Als je deze obstakels weet te overwinnen, met name als je gevoelens en impulsen van het moment minder makkelijk met je op de loop gaan, dan kom je beslist beter uit de verf. Je zult gebruik kunnen maken kunnen maken van je gevoeligheid, wat iets anders is dan overgevoeligheid voor kritiek of hebben wat anderen hebben als voorwaarde om gelukkig te kunnen zijn.

Goed, als er iets van klopt, zou het nog mooier zijn. :P
Herken er wel het een en ander in. Inhoudelijke reactie volgt nog via pm :)
pi_128715551
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 20:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
Bedankt E_O! Dat klinkt interessant moet ik zeggen! Ik ben benieuwd wat het allemaal gaat worden... :)
Of het wat met 2015 te maken heeft, weet ik niet.. Maar je zou (tegen die tijd?) een wijs mens moeten zijn die veel te bieden heeft. Je weet je verstand en verschillende driften en gevoelens te verenigen. Hierdoor zul je een zekere integriteit verkrijgen. Je handelt er dan ook naar.
Je krijgt wel te maken met bindingsangst. Er staat iets te gebeuren dat je leven compleet zou kunnen maken, maar waar je tegelijkertijd bang voor bent.
(De hogepriesteres staat voor groei en esoterische kennis, wat achter de sluier in de tempel is, kun je nog niet zien. De kaart kan ook voor maagdelijkheid staan en omgekeerd voor drempelvrees of dralen. Ik dacht dat het wel leuk was om wat meer over deze kaart te vertellen omdat er veel symboliek van de westerse mysterieschool inzet. )
Je bent ontevreden met wat je hebt, op dit moment, als het op persoonlijke betrekkingen aankomt. Wellicht voel je je ook een beetje het slachtoffer van de situatie en vind je dat onrechtvaardig. Je kunt deze situatie oplossen door meer zelfinzicht te krijgen.
Je zult wellicht moeilijk afstand kunnen doen van je wensen.
Je zult je wel kunnen losmaken van de persoonlijke betrekkingen die je nu hebt en je eigen weg gaan. Langzamerhand kom je tot het inzicht dat iedere ervaring op de levensweg zinvol is. Het zal je helpen om minder bitter te zijn over het verleden. Het is belangrijk om de negatieve gevoelens die je met gebeurtenissen in het verleden associeert los te laten. Door dat inzicht zul je meer sturing aan je leven kunnen geven.
Zolang je angstig blijft om te verliezen wat je hebt, zul je ook niet echt ontvankelijk kunnen zijn voor de nieuwe dingen die op je pad komen.

Het is niet een onverdeeld positieve duiding, maar ach, er valt veel van te leren, wellicht :)
pi_128730815
ik heb helemaal geen tijd gehad om zelf een interpretatie te doen maar uiteraard zal ik wel op jou kaarten analyses reageren.
SPOILER
In je interpretatie bij mijn eigen kaartlegging kan ik me weer volledig vinden.
Ja ik heb een wat ondoordachte actie ondernomen, ik ga niet zeggen wat en ja ik geloof wel dat ik hem (en de illusie) vroeg of laat wederom achter me zal laten... wat misschien maar goed is ook.

SPOILER
Op het moment valt het met het uitzichtloze+apatische wel mee hoor, ook toen je de kaarten legde, ik kom er juist uit :P maar dat voor andere geleefd hebben komt me wel bekend voor.
Ik ben verder niet zo oud :P maar ik begin wel aan een nieuwe cyclus in mijn leven merk ik, het heeft niet veel met een nieuwe liefde te maken, wel met herstel en verzoening van wat anders

Na flink terugzoeken zag ik dat je in deel 25 van deze topics reeks ook al eerder een kaartlegging voor me hebt gedaan en geinterpreteerd en mijn eigen kaartleggng voor mij hebt geinterpreteerd. Conclusie: voor mij ben je veel beter in kaart interpretaties wanneer ik de kaarten zelf leg.
En wederom hartstikke bedankt ! :)
pi_128732594
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 20:53 schreef Woestijnvos het volgende:
Hier is de trekking:

0: ridder van staven
1: het aas van bokalen, omgekeerd
2: arcana 20, het oordeel
3: de koning van pentagrammen
4: munten 9, omgekeerd
5: staven 5
6: bekers 7, omgekeerd
7: staven 2
8: staven 6
9: arcana 8, kracht
10: arcana 14, matigheid, omgekeerd
pi_128732725
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 20:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hier is de trekking:

0: ridder van staven
1: het aas van bokalen, omgekeerd
3: de koning van pentagrammen
4: munten 9, omgekeerd
5: staven 5
6: bekers 7, omgekeerd
7: staven 2
8: staven 6
9: arcana 8, kracht
10: arcana 14, matigheid, omgekeerd
En wat is de duiding. :P
Ура для россии
pi_128732826
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 20:31 schreef Woestijnvos het volgende:

[..]

Die komt nog. Morgen of overmorgen heb ik er wel tijd voor.
  maandag 8 juli 2013 @ 21:52:54 #245
341900 Atmosphere82
pi_128736582
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 11:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Of het wat met 2015 te maken heeft, weet ik niet.. Maar je zou (tegen die tijd?) een wijs mens moeten zijn die veel te bieden heeft. Je weet je verstand en verschillende driften en gevoelens te verenigen. Hierdoor zul je een zekere integriteit verkrijgen. Je handelt er dan ook naar.
Je krijgt wel te maken met bindingsangst. Er staat iets te gebeuren dat je leven compleet zou kunnen maken, maar waar je tegelijkertijd bang voor bent.
(De hogepriesteres staat voor groei en esoterische kennis, wat achter de sluier in de tempel is, kun je nog niet zien. De kaart kan ook voor maagdelijkheid staan en omgekeerd voor drempelvrees of dralen. Ik dacht dat het wel leuk was om wat meer over deze kaart te vertellen omdat er veel symboliek van de westerse mysterieschool inzet. )
Je bent ontevreden met wat je hebt, op dit moment, als het op persoonlijke betrekkingen aankomt. Wellicht voel je je ook een beetje het slachtoffer van de situatie en vind je dat onrechtvaardig. Je kunt deze situatie oplossen door meer zelfinzicht te krijgen.
Je zult wellicht moeilijk afstand kunnen doen van je wensen.
Je zult je wel kunnen losmaken van de persoonlijke betrekkingen die je nu hebt en je eigen weg gaan. Langzamerhand kom je tot het inzicht dat iedere ervaring op de levensweg zinvol is. Het zal je helpen om minder bitter te zijn over het verleden. Het is belangrijk om de negatieve gevoelens die je met gebeurtenissen in het verleden associeert los te laten. Door dat inzicht zul je meer sturing aan je leven kunnen geven.
Zolang je angstig blijft om te verliezen wat je hebt, zul je ook niet echt ontvankelijk kunnen zijn voor de nieuwe dingen die op je pad komen.

Het is niet een onverdeeld positieve duiding, maar ach, er valt veel van te leren, wellicht :)
Weer bedankt E_O! Ik herken een aantal zaken in dit verhaal (al) wel. Maar is dit nu de uitkomst van de eerste legging of van hetgeen ik later vroeg (over werk)...?
pi_128753777
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Weer bedankt E_O! Ik herken een aantal zaken in dit verhaal (al) wel. Maar is dit nu de uitkomst van de eerste legging of van hetgeen ik later vroeg (over werk)...?
Dit gaat over de eerste legging, de tweede komt nadat ik de kaarten voor Woestijnvos geduid heb. :)
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:51:07 #247
341900 Atmosphere82
pi_128771511
Oké, dat dacht ik al! ^O^

Ik zie het wel, bedankt! :)
pi_128789866
Zou er iemand voor mij kaarten kunnen leggen? Heb het nog nooit laten doen en ben benieuwd wat voor mij in de komende periode in het verschiet ligt (wat betreft liefde, studie carrière).
pi_128806239
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:20 schreef Dindymene het volgende:
Zou er iemand voor mij kaarten kunnen leggen? Heb het nog nooit laten doen en ben benieuwd wat voor mij in de komende periode in het verschiet ligt (wat betreft liefde, studie carrière).
Graag! Zodra ik de kaarten voor Woestijnvos heb geduid, ben je aan de beurt :)
pi_128869620
Het is nogal druk in de privésfeer nu, dus ik heb weinig tijd gehad voor de kaarten.. Sorry, maar het komt allemaal goed. :)
  zaterdag 13 juli 2013 @ 13:48:04 #251
341900 Atmosphere82
pi_128903756
Het is sowieso al geweldig hoor! _O_
  zaterdag 13 juli 2013 @ 17:56:00 #252
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_128910384
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het is nogal druk in de privésfeer nu, dus ik heb weinig tijd gehad voor de kaarten.. Sorry, maar het komt allemaal goed. :)
Druk = goed. Zolang het maar druk op een goede manier is :)
't Komt wel weer. De zomer is nog lang.
(Un)masking for the greater good.
pi_128979932
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 20:31 schreef Woestijnvos het volgende:

[..]

Het heeft langer geduurd dan de bedoeling was, maar hier is ie dan eindelijk. :)
Of er iets van klopt is altijd de vraag, maar hopelijk heb je er iets aan:

Je bent een erg enthousiast persoon. Misschien ook wat driftig, soms. Je laat je hoe dan ook door niemand stoppen als je je zinnen ergens op hebt gezet. Waarschijnlijk ben je ook een dromer. Dat is geen makkelijke combinatie, althans niet als je je dromen blijft najagen tegen beter weten in. Je kunt echter ook proberen je dromen waar te maken en dat is wat er nu (hopelijk) gaat gebeuren. Je zult talenten ontdekken die tot dusver verborgen waren gebleven.
Ergens wist je al wel dat je meer in je had dan er tot nu toe uitkwam, alleen je zag dingen niet altijd in het juiste perspectief.
Inmiddels ben je aan het overwegen wat je met je leven gaat doen. Wat je nu moet gaan doen is niet langer in je eigen wereldje leven.
Je bent dan ook bezig met de vraag hoe je je idealen in de praktijk gaat brengen. Je hebt de beste intenties en je wilt er graag vorm aan geven, maar een ietwat negatief wereldbeeld kan daarbij (nog) in de weg zitten. Als het je lukt zal je zeker bijval krijgen omdat je enthousiasme zeer aanstekelijk werkt.
Het eea. kan verwarrend zijn omdat je laat leiden door je gevoel niet hetzelfde is als geregeerd worden door je emoties.
pi_129086701
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:20 schreef Dindymene het volgende:
0: staven 9
1: staven 7, omgekeerd.
3: de koningine van bokalen
4: arcana, de kluizenaar, omgekeerd
5: arcana 6, de geliefden, omgekeerd
6: staven 3
7: bekers 4
8: staven 4
9 zwaarden 8
10: schildknaap van staven

Dit is alvast de trekking, de uitleg volgt zsm. :)
  dinsdag 23 juli 2013 @ 16:44:54 #255
341900 Atmosphere82
pi_129258806
Oh ja, E_O bij deze ook nog bedankt voor je uitleg m.b.t. het leggen van tarotkaarten (je tweede mail)! :)
pi_129286526
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Graag! Zodra ik de kaarten voor Woestijnvos heb geduid, ben je aan de beurt :)
Eindelijk is ie er dan:

Je hebt duidelijk zin in het leven. Je lijkt een wat rusteloos karakter te hebben. Je kunt je weleens laten meeslepen door je eigen impulsen, zonder dat achter dat aanvankelijke enthousiasme een werkelijke motivatie zit.
Je gaat een sluimerend talent ontdekken, iets waarvan je later zegt 'ik wist niet dat ik het in me had'. Je zou weleens een zeer empathisch mens kunnen zijn. Wellicht dat daarin je kracht ligt.
Tot dusver heb je je wellicht eenzaam gevoeld en dat zou ertoe hebben kunnen leiden dat je een verkeerd of misschien te negatief beeld van de liefde hebt gekregen. Nu vind je echter wel de moed om verbondenheid met anderen (of een ander) te erkennen
Als je op je gevoel afgaat weet je precies wat je moet doen. Je bent een idealist, maar dat hoeft je niet per sé in een isolement te plaatsen.
Zo onderhand is het ook tijd om de balans op te maken van je handelen. Vooral inzake de liefde kan dat belangrijk zijn.
Nu je je verbonden voelt (hetzij omdat je een netwerk opbouwt ofwel omdat je een relatie krijgt) gaan mensen ook meer je eigenlijke karakter zien, nl. dat van iemand die zeer veel hart heeft veel de zaak, een pionier is bij iedere onderneming en dat enthousiasme ook op anderen overbrengt.

Het heeft even geduurd, maar ja, persoonlijke zaken zoals geld verdienen en amoureuze ontwikkelingen hadden even de overhand.
pi_129311452
Dank je wel voor de legging. Veel dingen komen erg bekend voor. Kga er zeker wat mee doen.

Nogmaals bedankt!!
pi_129325021
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 23:15 schreef Dindymene het volgende:
Dank je wel voor de legging. Veel dingen komen erg bekend voor. Kga er zeker wat mee doen.

Nogmaals bedankt!!
Heel graag gedaan!

Als ik me niet vergis ben ik nu weer helemaal bij met alle readings die ik nog zou doen.
Mooi!
  donderdag 25 juli 2013 @ 12:47:48 #259
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_129326367
Heb je de tafelschudmethode al een keer gebruikt?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 25 juli 2013 @ 22:36:31 #260
341900 Atmosphere82
pi_129348300
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Eindelijk is ie er dan:

Je hebt duidelijk zin in het leven. Je lijkt een wat rusteloos karakter te hebben. Je kunt je weleens laten meeslepen door je eigen impulsen, zonder dat achter dat aanvankelijke enthousiasme een werkelijke motivatie zit.
Je gaat een sluimerend talent ontdekken, iets waarvan je later zegt 'ik wist niet dat ik het in me had'. Je zou weleens een zeer empathisch mens kunnen zijn. Wellicht dat daarin je kracht ligt.
Tot dusver heb je je wellicht eenzaam gevoeld en dat zou ertoe hebben kunnen leiden dat je een verkeerd of misschien te negatief beeld van de liefde hebt gekregen. Nu vind je echter wel de moed om verbondenheid met anderen (of een ander) te erkennen
Als je op je gevoel afgaat weet je precies wat je moet doen. Je bent een idealist, maar dat hoeft je niet per sé in een isolement te plaatsen.
Zo onderhand is het ook tijd om de balans op te maken van je handelen. Vooral inzake de liefde kan dat belangrijk zijn.
Nu je je verbonden voelt (hetzij omdat je een netwerk opbouwt ofwel omdat je een relatie krijgt) gaan mensen ook meer je eigenlijke karakter zien, nl. dat van iemand die zeer veel hart heeft veel de zaak, een pionier is bij iedere onderneming en dat enthousiasme ook op anderen overbrengt.

Het heeft even geduurd, maar ja, persoonlijke zaken zoals geld verdienen en amoureuze ontwikkelingen hadden even de overhand.
Interessant E_O, en ook het overdenken weer waard zeg...! :o

Maar hoort datgene wat ik vet heb gemaakt er nu ook nog bij of gaat dat over jouw leven op dit moment hehe? ;)
pi_129362148
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:47 schreef mazaru het volgende:
Heb je de tafelschudmethode al een keer gebruikt?
Nee, maar dat moet zeker nog een keer gebeuren. Het lijkt me heel interessant.
pi_129362179
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:36 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Interessant E_O, en ook het overdenken weer waard zeg...! :o

Maar hoort datgene wat ik vet heb gemaakt er nu ook nog bij of gaat dat over jouw leven op dit moment hehe? ;)
Het vetgedrukte gaat over mijn leven. Soms is het niet zo erg om mij te zijn. ;)
  vrijdag 26 juli 2013 @ 17:15:17 #263
341900 Atmosphere82
pi_129373670
Haha, dat eerste vermoedde ik al! ;) Mooi! ^O^
pi_129405070
Gezien mijn persoonlijke situatie ben ik ook wel erg nieuwsgierig, heb je verdere informatie van mij nodig? of vertrouwen we blind op het systeem? Nooit eerder ervaring mee gehad namelijk :)
  zaterdag 27 juli 2013 @ 14:54:54 #265
277627 Seven.
We are Borg.
pi_129405258
Tof, ik heb dit nog nooit laten doen maar wel gruwelijk benieuwd wat er bij mij naar voren komt. Sowieso tof dat je dit allemaal doet, E_O!
Resistance is futile.
pi_129428645
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 14:46 schreef dupe het volgende:
Gezien mijn persoonlijke situatie ben ik ook wel erg nieuwsgierig, heb je verdere informatie van mij nodig? of vertrouwen we blind op het systeem? Nooit eerder ervaring mee gehad namelijk :)
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 14:54 schreef Seven. het volgende:
Tof, ik heb dit nog nooit laten doen maar wel gruwelijk benieuwd wat er bij mij naar voren komt. Sowieso tof dat je dit allemaal doet, E_O!
Ik zal er graag mee aan de slag gaan.. Maar eerst ga ik op vakantie, dus het moet nog een weekje wachten. Dat is geen probleem, toch?
  zondag 28 juli 2013 @ 16:09:39 #267
277627 Seven.
We are Borg.
pi_129435645
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 11:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

[..]

Ik zal er graag mee aan de slag gaan.. Maar eerst ga ik op vakantie, dus het moet nog een weekje wachten. Dat is geen probleem, toch?
Nee, natuurlijk niet! Fijne vakantie :) !
Resistance is futile.
pi_129437430
no hurry, no worry! eerst genieten ;)
pi_129554169
Wil ook wel weer in de rij aansluiten.
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:29:55 #270
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_129558486
'k Zie dat E_O alweer genoeg te doen heeft als hij terug is van z'n vakantie :D
(Un)masking for the greater good.
pi_129563511
Ik kan vanaf mijn vakantieadres echt geen tarotleggingen doen. Maar het is leuk om te zien dat er amino is. Ik ga er graag mee aan de gang zodra ik terug ben. :)
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:31:16 #272
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_129658875
Oh ik ben eigenlijk ook heel benieuwd wat je voor mij zou leggen.
Maar het is hier ondertussen "een nummertje trekken" :9 ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_129734098
Ik kan er mijn broodwinning van maken, zo onderhand. Lol. Ik ben later deze week weer thuis en dan zal ik de kaarten weer ter hand nemen. :)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:48:41 #274
341900 Atmosphere82
pi_129747911
Misschien moet je dat inderdaad doen E_O. Gewoon op een paranormale beurs gaan zitten met je kaarten en een starttarief berekenen! ;)
pi_129790688
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:48 schreef Atmosphere82 het volgende:
Misschien moet je dat inderdaad doen E_O. Gewoon op een paranormale beurs gaan zitten met je kaarten en een starttarief berekenen! ;)
Ik heb het eens 'real life' proberen te doen. Dat vond ik veel moeilijker omdat je dan minder tijd hebt om betekenissen te zoeken.. Hoewel mijn testklanten enthousiast waren had het niet dezelfde diepgang, vond ik zelf.
N.B. ik ben weer thuis en kan niet wachten om er weer aan de gang te gaan. :)
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:31:32 #276
341900 Atmosphere82
pi_129824918
^O^
pi_129840324
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 14:46 schreef dupe het volgende:
En dit is dan de eerste. Ik hoop dat je er wat aan hebt. :)

0: schildknaap van zwaarden
1: staven 10, omgekeerd
2: arcana 16, de toren, omgekeerd
3: zwaarden 8
5: munten 9, omgekeerd
6: munten 7
7: staven 7
8: zwaarden 6
9: munten 10
10: het aas van zwaarden

In je omgeving debatteert men graag. Men is vrij nuchter. Het lijkt erop dat je opnieuw iets wilt dat in wezen tegen je natuur ingaat en dat zou weleens tot een crisis kunnen leiden.
Wellicht heb je er genoeg van om steeds dingen te doen die je eigenlijk niet wilt en heb je een crisis veroorzaakt. Het lijkt wel een beetje op jezelf terug te slaan.
Je moet beslissen hoe je nu verder wilt en je maakt dan ook de balans op van je daden. Wat wil je blijven doen en wat gooi je overboord?
Het is belangrijk om je vrienden te blijven koesteren. Vooral de contacten die je al langer had. Het is al moeilijk genoeg om je te handhaven in de gegeven omstandigheden. Je neemt wel je eigen verantwoordelijkheid en je houdt het overzicht zodat je doelbewust je situatie kunt verbeteren.
Je wilt het beste voor jezelf en anderen en daar stem je handelen op af.
Het komt er nu op aan de mensen die je na staan te helpen door ze praktisch bij te staan.
Je komt voor een nieuwe taak te staan. Het zal niet eenvoudig zijn om je daarop te blijven concentreren omdat de omstandigheden nogal tegenzitten.
Je bent echter doortastend, doortastend en zelfbewust genoeg om je weg te vinden.

Ik hoop dat er iets van klopt (en zo niet: het is bedoeld als vermaak), zoals je ziet vaar ik gewoon blind op het systeem. Als je iets heel specifieks wil vragen zal ik graag nog eens een legging doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 08-08-2013 20:00:38 ]
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:56:33 #278
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_129841084
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik heb het eens 'real life' proberen te doen. Dat vond ik veel moeilijker omdat je dan minder tijd hebt om betekenissen te zoeken.. Hoewel mijn testklanten enthousiast waren had het niet dezelfde diepgang, vond ik zelf.
N.B. ik ben weer thuis en kan niet wachten om er weer aan de gang te gaan. :)
Welkom terug *O*
Rayen 2½ jaar!
pi_129843614
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:56 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Welkom terug *O*
Dank je wel! :)
pi_129843631
quote:
Dank je wel! Hier is alvast de trekking:

0: bekers 5, omgekeerd
1: bekers 10
2: arcana 19
3: koningin van bekers, omgekeerd
4: munten 3
5: bekers 3, omgekeerd
6: munten 4, omgekeerd
7: staven aas
8: arcana 10, het rad, omgekeerd
9: de ridder van pentagrammen
10: de koning van zwaarden, omgekeerd
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 23:39:29 #281
277627 Seven.
We are Borg.
pi_129883483
Ik dacht, ik ga je niet opjutten door je quote alerts af te doen gaan en zo. Maar verdomd zeg, ik zie zelden mijn ongeduldige kant :P .

:') . Te erg. En mag ik ook even zeggen dat ik het geweldig vind dat je dit zomaar voor wildvreemden doet zonder er iets voor terug te vragen... Dat is echt niet zo gewoon 'vandaag de dag' (ik lijk wel 50 :') ).
Resistance is futile.
pi_129895035
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:39 schreef Seven. het volgende:
Ik dacht, ik ga je niet opjutten door je quote alerts af te doen gaan en zo. Maar verdomd zeg, ik zie zelden mijn ongeduldige kant :P .

:') . Te erg. En mag ik ook even zeggen dat ik het geweldig vind dat je dit zomaar voor wildvreemden doet zonder er iets voor terug te vragen... Dat is echt niet zo gewoon 'vandaag de dag' (ik lijk wel 50 :') ).
We leven naar mijn idee idd. in een maatschappij die erg gericht is op eigen gewin...
Daar komt bij dat het erg leuk is om te doen. Iedere trekking is weer een verrassing, net als iedere interpretatie en daarna krijg je te horen wat er wel en niet klopt, wat ik ook altijd erg spnanned vind. Dat maakt voor mij iedere lezing tot een avontuur.
pi_129895050
quote:
En hier is dan de uitslag:

In je omgeving wil men nogal weleens rationaliseren inplaats van communiceren. Vooral als het gevoelens of kritiek gaat wil men zichzelf soms rechtvaardigen.
Je zult volwassener en onafhankelijker worden en je zult daardoor dichter bij je gevoelsleven komen te staan.
Dat is fijn want dan hoef je niet meer te bedelen om aandacht. Je gaat met een nieuw project beginnen en daar zul je veel plezier aan beleven. Je hebt heel duidelijk je reserves als het om betrekkingen met anderen gaat. Wellicht is je achtergrond hier (deels) debet aan. Dit kan leiden tot angst om te verliezen wat je hebt verworven.
Je weet inmiddels precies wat je wilt. Je ziet dan ook nieuwe mogelijkheden om je leven op de rails te krijgen zoals je dat zelf wilt. Je zult nog wel geconfronteerd worden met de obstakels die je al had, wellicht dat een nieuwe aanpak voor een oplossing zorgt. Je zult je talenten (communicatieve?) veel beter kunnen benutten als je wat minder terughoudend bent in je betrekkingen. Het is zaak om het beste van je situatie te maken, als dat lukt zul je je beslist volledig kunnen ontplooien.

Hopelijk klopt er iets van. :)
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 12:28:45 #284
277627 Seven.
We are Borg.
pi_129895460
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 12:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

En hier is dan de uitslag:

In je omgeving wil men nogal weleens rationaliseren inplaats van communiceren. Vooral als het gevoelens of kritiek gaat wil men zichzelf soms rechtvaardigen.
Dit zou op mijn familie kunnen slaan, die zijn niet van de slachtofferrol maar relativeren alles op een manier dat het niet hun fout is (ik heb daar ook een handje van). Ik woon in Engeland trouwens, mijn familie zit in Nederland dus ik beschouw ze niet als 'dagelijkse' omgeving.

quote:
Je zult volwassener en onafhankelijker worden en je zult daardoor dichter bij je gevoelsleven komen te staan. Dat is fijn want dan hoef je niet meer te bedelen om aandacht.
Ik was een enorm aandachtsorgel tot een jaar of 3-4 geleden. Met behulp van een psycholoog ben ik inderdaad veel dichter bij mijn eigen gevoelsleven te komen staan.

Tot hier lijkt de legging op mijn verleden te slaan, en wel te verstaan de periode van mijn 23ste tot mijn 27ste toen ik in Brussel woonde en aan mezelf werkte/volwassen werd.

quote:
Je gaat met een nieuw project beginnen en daar zul je veel plezier aan beleven. Je hebt heel duidelijk je reserves als het om betrekkingen met anderen gaat. Wellicht is je achtergrond hier (deels) debet aan. Dit kan leiden tot angst om te verliezen wat je hebt verworven.
Ik heb net promotie gemaakt, en ik ga een interne herstructurering in goede banen leiden. Reserves als het om betrekkingen met anderen gaat herken ik ook heel sterk. En ik vind dit heel bizar van mezelf want ik was er veel opener in voorheen. Nu heb ik ineens een sterke voorkeur voor mensen en de rest laat ik links liggen. De angst om te verliezen wat ik heb verworven kan ik niet direct plaatsen, ik ben meer iemand die accepteert zoals het is en daar het beste van maakt, ook in de slechtste omstandigheden.

quote:
Je weet inmiddels precies wat je wilt. Je ziet dan ook nieuwe mogelijkheden om je leven op de rails te krijgen zoals je dat zelf wilt. Je zult nog wel geconfronteerd worden met de obstakels die je al had, wellicht dat een nieuwe aanpak voor een oplossing zorgt. Je zult je talenten (communicatieve?) veel beter kunnen benutten als je wat minder terughoudend bent in je betrekkingen. Het is zaak om het beste van je situatie te maken, als dat lukt zul je je beslist volledig kunnen ontplooien.
Klopt ook als een bus, nu ik er over nadenk, ik weet wat betreft alle aspecten van mijn leven precies wat ik wil op korte en zelfs redelijk lange termijn. 'Wat ik wil' kan wel snel wijzigen, maar dat accepteer ik van mezelf. Die nieuwe aanpak zal ik op termijn mee op de proppen moeten komen wat betreft mijn relatie en waarschijnlijk ook werk. Mijn grootste obstakel is eigenlijk dat ik terughoudend ben, dit komt doordat ik het gevoel heb dat de Britten zelf terughoudend zijn. Misschien moet ik daar maar eens doorheen prikken.

quote:
Hopelijk klopt er iets van. :)
Vrijwel alles klopt, supertof! En bedankt!!
Resistance is futile.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:17:30 #285
38396 mazaru
pi_129903394
Er is in mijn leven de laatste maanden heel veel gebeurd, als je nog wat tijd over hebt zou ik het leuk vinden als je het voor mij ook nog een keer zou willen doen.
Ik ben heel nieuwsgierig of het in de kaarten terug is te vinden. Geen haast hoor, ik kom dagelijks voorbij hobbelen. :P
pi_129909985
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:31 schreef TimeJumper het volgende:
Oh ik ben eigenlijk ook heel benieuwd wat je voor mij zou leggen.
Maar het is hier ondertussen "een nummertje trekken" :9 ;)
Hier is alvast de trekking:

0: bekers 8, omgekeerd
1: bekers 5
2: ridder van pentagrammen
3: de ridder van staven, omgekeerd
4: bekers 4
5: de koningin van staven, omgekeerd
6: staven 2, omgekeerd
7: zwaarden 2
8: schildknaap van staven
9: ridder van bokalen
10: de koning van bokalen, omgekeerd

De uitleg volg zsm. Opvallend is wel het grote aantal hofkaarten
pi_129913203
Hm, Enneacanthus_Obesus. Ik zie dat je het erg druk hebt :D. Maar.. toch wil ik mijzelf ook in de wachtrij plaatsen. Er zijn de laatste tijd wat dingen veranderd in mijn leven en ben nu wel weer een keer benieuwd wat er te zeggen is.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:56:09 #288
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_129919374
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

0: bekers 8, omgekeerd
1: bekers 5
2: ridder van pentagrammen
3: de ridder van staven, omgekeerd
4: bekers 4
5: de koningin van staven, omgekeerd
6: staven 2, omgekeerd
7: zwaarden 2
8: schildknaap van staven
9: ridder van bokalen
10: de koning van bokalen, omgekeerd

De uitleg volg zsm. Opvallend is wel het grote aantal hofkaarten
Ohw je maakt me nieuwsgierig :o en nu maar hopen dat het wat positiefs is ;) :D
Rayen 2½ jaar!
pi_129922954
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:56 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ohw je maakt me nieuwsgierig :o en nu maar hopen dat het wat positiefs is ;) :D
Als je me niet afschiet dan is hier de uitslag, hij is helaas niet onverdeeld positief, maar ja, zo is het leven en de tarot soms ook. :P

Je bent je ervan bewust dat iedere ervaring op de levensweg zin heeft, ondanks eerdere teleurstellingen, waardoor je verbitterd zou kunnen raken. Gelukkig maar, want nu vind je de kracht om van je omstandigheden het beste te maken en je mogelijkheden optimaal te benutten.
Je hebt de neiging je ergens in vast te bijten. Op zich is gepassioneerd ergens mee bezig kunnen zijn een goede eigenschap, maar als je er in doorschiet wort het een verbeten houding.
Als je wat meer vrede met jezelf krijgt, zul je ook op de juiste manier met anderen kunnen omgaan. Je zult misschien best eens anderen met gelijke munt willen terugbetalen. Hierdoor kun je soms een conflict zoeken of humeurig zijn.
Ondanks of misschien dankzij een wat verbeten grondhouding doe je je werk wel steeds grondiger en weet je steeds beter wat je doet, ook omdat je denkt voordat je handelt en alle alternatieven afweegt. Je zoekt graag een uitdaging en hierin vind je ook de meeste bevrediging.
Daarom vind je ook de kracht om ondanks wat je ervaren hebt als aangedaan onrecht positief te blijven.
Je moet wel oppassen anderen niet te kwetsen als je slechtgehumeurd bent.
pi_129928211
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:53 schreef plieneminie het volgende:
Wil ook wel weer in de rij aansluiten.
Ik had je over het hoofd gezien :@

0: bekers 10
1: bekers 6, omgekeerd
2: bekers 5, omgekeerd
3: munten 4, omgekeerd
4: arcana 19, de zon, omgekeerd
5: bekers 8
6: de ridder van bokalen, omgekeerd
8: arcana 5, de hierofant
9: arcana 13, de dood, omgekeerd
10: het aas van pentagrammen, omgekeerd
pi_129928677
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 09:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik had je over het hoofd gezien :@

0: bekers 10
1: bekers 6, omgekeerd
2: bekers 5, omgekeerd
3: munten 4, omgekeerd
4: arcana 19, de zon, omgekeerd
5: bekers 8
6: de ridder van bokalen, omgekeerd
8: arcana 5, de hierofant
9: arcana 13, de dood, omgekeerd
10: het aas van pentagrammen, omgekeerd
Je bent snel juist!
pi_129944574
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 10:19 schreef plieneminie het volgende:

[..]

Je bent snel juist!
Hier is de uitleg, ook deze is niet onverdeeld positief. Wellicht heeft de tarot een boze bui. :P

Je hebt nieuwe mensen leren kennen, of oude vriendschappen worden hernieuwd. Deze nieuwe mensen hebben je vertrouwen nog niet helemaal gewonnen, dus ben je wat voorzichig met het delen van spullen en persoonlijke informatie. De ander, of anderen, moeten eerst maar eens bewijzen wat ze waard zijn.
Het kan zijn dat je geconfronteerd wordt met kritiek. Je bent daar gevoelig voor omdat je voorheen al te maken hebt gehad met kinderachtig gedrag en daardoor heb je een schuld - of minderwaardigheidsgevoel opgebouwd. Je grondhouding is dan ook die van iemand die opkijkt tegen de - vermeende - kwaliteiten van anderen en daar afgunstig op zijn. Je weet nu beter: je bent in staat om irreele verlangens en verwachtingen achter je te laten.
Het is belangrijk om jezelf te blijven. Dat is beter dan je braver voordoen dan je bent omdat sommige trekjes van je persoonlijkheid er niet zouden mogen zijn.
Naar buiten toe stel je je bescheiden op en neem je genoegen met de weinige middelen die je ter beschikking staan, waar je je overigens prima mee redt. Waarom zou je ook meer dan voldoende nodig hebben?
Als je het eea. weet te verwerken, dan zul je veel volwassener worden en een bron van wijsheid voor anderen.
Omdat je meer realiteitszin krijgt en volwassener wordt, ga je mss. beseffen dat je het leven dat je tot nu toe hebt geleefd ophoudt en dat je totaal anders in het leven zult komen te staan. Dat kan beangstigend zijn.
Het is mss. goed om Wensdenken, dat gebaseerd is op een niet reeel zelfbeeld, te vermijden.

Wow, dat is een vrij heftige uitleg. :P Dat kan confronterend zijn en zoals altijd heb ik er ook geen idee van of er iets van klopt. Misschien is het in zo'n geval goed om je te realiseren dat het bedoeld is als vermaak.
pi_129975499
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 17:17 schreef mazaru het volgende:
Er is in mijn leven de laatste maanden heel veel gebeurd, als je nog wat tijd over hebt zou ik het leuk vinden als je het voor mij ook nog een keer zou willen doen.
Ik ben heel nieuwsgierig of het in de kaarten terug is te vinden. Geen haast hoor, ik kom dagelijks voorbij hobbelen. :P

0: staven 4
1: staven 5
2: munten 7
3 ridder van pentagrammen
4: koningin van zwaarde
5: bekers 8, omgekeerd
6: zwaarden 8, omgekeerd
7: het aas van zwaarden, omgekeerd
8: staven 3
9: konging van pentagammen
10: schildknaap van pentagrammen, omgekeerd

Ik ga zo snel mogelijk met de interpretatie aan de gang.
pi_130014522
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 17:17 schreef mazaru het volgende:
En dit is dan wat ik erin zag:

Je wist altijd al wat het juiste was om te doen. En je weet ook hoe je het graag zou willen hebben. Ineens heb je het! Je hebt een idee gekregen en je enthousiasme daarover is aanstekelijk.
Je gaat er doelgericht mee aan de gang. De situatie waarin je verkeert en je mogelijkheden kunnen veranderen. Gelukkig ben je in staat om de verantwoordelijkheid daarvoor te dragen en er ook het beste van te maken. Het zit sowieso wel in je om van elke situatie het beste te maken. Je zult je altijd blijven inzetten om te vinden waarnaar je op zoek was.
Waar het nu om gaat is inzicht verkrijgen in de consequenties van de keuzes die je maakt.
Het is mss. wel moeilijk voor je om je oude situatie los te laten en je zou last van schuldgevoel kunnen hebben.
Je moet oppassen niet bitter en cynisch te worden. Ook al zou de uitkomst van je daden niet al te veel aanleiding tot vrolijkheid geven.
Je bent nu eenmaal ambitieus en het kan zijn dat je voor anderen een dwarsligger lijkt, of een despoot of mss. zelfs dat je iets onrechtmatigs hebt gedaan of misbruik hebt gemaakt van een sleutelpositie, oid.
Je weet wat het juiste is om te doen en je bent bereid om ervoor te vechten. Het is nu erg belangrijk om diplomatiek te zijn, ook al is het soms lastig ieder het zijne te geven. Het zou ook kunnen dat je er veel profijt van gaat hebben - hetzij geestelijk hetzij materieel - als je je oude situatie loslaat. Of wie weet betekent het dat je te maken krijgt met iemand die je veel te bieden heeft. (de op één na laatste kaart kan op verschillende manieren worden uitgelegd..)
Ga niet met alle winden meewaaien, maar blijf consistent in wat je wil bereiken zelfs al heb je te maken gehad met tegenslag.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:19:10 #295
38396 mazaru
pi_130028750
Dank je wel EO, ik heb je een PM gestuurd.
pi_130097369
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 21:44 schreef Scrummie het volgende:
Hm, Enneacanthus_Obesus. Ik zie dat je het erg druk hebt :D. Maar.. toch wil ik mijzelf ook in de wachtrij plaatsen. Er zijn de laatste tijd wat dingen veranderd in mijn leven en ben nu wel weer een keer benieuwd wat er te zeggen is.
0: munten 7
1: zwaarden 8
2: zwaarden 5, omgekeerd
3: staven 7, omgekeerd
4: munten 4
5: koningin staven, omgekeerd
6: zwaarden 9, omgekeerd
7: koningin van zwaarden, omgekeerd
8: de ridder van bokalen
9: arcana 16, de toren, omgekeerd
10: bekers 4

Je bent gewend geboden kansen waar te nemen. Nu is echter de tijd aangebroken om de balans op te maken van je daden tot dusver.
Dat moet echter niet doorslaan in de behoefte om jezelf te willen straffen.
Je hebt mss. niet altijd het grootste verantwoordelijkheidsgevoel gehad, maar het is goed dat je je daarvan bewust wordt.
Als het gaat om je eigen interessesfeer, dan heeft waarschijnlijk niemand je meer wat te leren.
Je wilt nog weleens een tikje villein zijn. Gelukkig ben je voornemens om daar verandering in te brengen.
Door al deze verschillende inzichten zou je je soms weleens wat chaotisch zijn.
Je kunt mss. af en toe een wat cynische houding hebben. Met de komst van meer verantwoordelijkheidsgevoel wordt dat vast minder.
Je weet wat je kunt, daar kun je een zeker zelfvertrouwen aan ontlenen zodat je je een open houding kunt permitteren en ontvankelik kunt zijn voor de kritiek van anderen, als je dat zou willen.
Het zou kunnen dat je in een destructieve situatie zit waar jij en anderen elkaar naar beneden proberen te halen.
Ondanks dat je mss. niet weet wat te doen, weet je toch iedere bertokkene een goed gevoel te geven met de uitkomst van de situatie.

Of er iets van klopt, moet je altijd maar afwachten, maar ik hoop dat je er wat aan hebt. :)
pi_130098508
Thanks! Ga vanavond even uitgebreid lezen en reageren als ik thuis ben :)
pi_130512686
Ey Scrummie! Ik ben benieuwd wat je van je lezing vond. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Thanks! Ga vanavond even uitgebreid lezen en reageren als ik thuis ben :)
pi_130516807
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 14:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ey Scrummie! Ik ben benieuwd wat je van je lezing vond. :)

[..]

:@ Ik schaam me rot! Helemaal vergeten. Ik had ook pas moeten reageren als ik tijd had, dan had ik die quote melding nog als herinnering.. Sorry!

Reactie:

De balans opmaken vind ik interessant! Zal even vertellen waarom ik nieuwsgierig was; mijn relatie van 4,5 was net voorbij. Dus perfect moment inderdaad, om de balans op te maken van mijn leven en keuzes te maken. En idd, niet mijzelf te straffen. Gaat dus niet zozeer om daden, maar ik snap 'm wel.
Wat betreft verantwoordelijkheids gevoel; ook dat klopt. Weinig gehad, en daar ga ik nu sinds relatie breuk anders mee om.
Interessesfeer.. daar kan ik nog wel wat mee doen gok ik. Al snap ik niet geheel wat je ermee bedoelt. Ook snap ik niet wat villein betekent, ook met google niet :@.
Chaotisch klopt ook, al is dat nu al wat minder. Ik wou teveel na de breuk ineens doen, pak het nu stapje voor stapje aan, en dat gaat stukken beter :).
Cynisch kan ik ook zijn, negatief soms.
Wat betreft het weten wat ik kan, zou ik zelf zeggen nee, dat weet ik niet. Maar ik ben erg onzeker, dus msischien moet ik inderdaad wel weten wat ik kan, en weet ik dat diep van binnen ook wel. Klopt ook wel een beetje, want de laatste tijd voel ik me prima, en die onzekerheid word ook een stuk minder, waardoor ik mij meer openstel naar andere mensen toe, en dat heeft positieve effecten merk ik nu al.
Die destructieve situatie snapte ik wel als ik nog een relatie had. Niets negatiefs naar mijn inmiddels dus ex, maar we versterkten elkaar in negatief opzicht; het laten gaan van dingen, rekeningen niet betalen, etc. Dus ook daar heb je een punt.
Je laatste zin kan ik ook plaatsen; dat kreeg ik laatst als compliment toegeworpen; sta altijd voor mensen klaar en ondanks ik niet altijd de oplossingen heb, weten ze dat ik er voor hun ben en dat geeft al een bepaalde rust.

Dank nogmaals en nogmaals excuus voor de veel te late reactie.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 00:21:20 #300
407778 Meratin
Halo, nee geen hallo
pi_130538427
Ik wil me graag aanmelden voor een sessie Madame LeBreton, kan dat?
Of Lenormand
Grijs bestaat niet..
If you can't understand my words, you'll never understand my silence..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')