Fijnquote:Op maandag 1 juli 2013 15:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is prima! Het is en blijft heel erg fascinerend om te doen.
De beloofde tweede leggingquote:Op maandag 1 juli 2013 15:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is prima! Het is en blijft heel erg fascinerend om te doen.
Fantastisch!quote:Op maandag 1 juli 2013 18:35 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
De beloofde tweede legging
Waar het om gaat ) Zwaarden 7 omgekeerd
Wat erbij komt kijken) Pentakels koningin omgekeerd
Bewuste gedachten) Bekers 4
Onbewuste gedachten ) Zwaarden koningin omgekeerd
Recent verleden ) Zwaarden 3
Nabije toekomst) Bekers 8
Hoe ik tegen de vraag aan kijk) Staven Ridder
De omgeving / hij ) De zon omgekeerd
Hoop/angst) Bekers Koningin
Resultaat) Bekers 9
Er vielen 2 opvallende kaarten uit de stapel tijdens het schudden - hogepriesteres + pentakels 6
Een maand geleden deed ik al een aanrader en afrader legging mbt mijn vraag. Hierin krijg je advies over wat je het beste wel kan doen, ik trok de kaart Hogepriesteres en wat je het beste niet kunt doen:, ik trok de kaart pentakels 6.
En precies deze kaarten vallen dan uit de stapel.
Mij werd aangeraden om naar mn intuitie te luisteren (Hogepriesteres) en afgeraden om hierbij andere mensen erbij te betrekken voor hulp (pentakels 6).![]()
Er is is ook geen goed of fout hoor, wat dat betreftquote:Op maandag 1 juli 2013 19:33 schreef Atmosphere82 het volgende:
Dat is grappig om te zien inderdaad. Het moet uiteindelijk allemaal uit het onderbewuste komen hè, dus iedereen zal het wel anders zien.
dat kan gewoon geen toeval meer zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 19:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Fantastisch!
pentakels 6 en de hogepriesteres komen ook voor in deze trekking
dat wist ik niet, interessant, ff googlenen wat dat precies wil zeggenquote:Wat verder opvallend is, is dat er maar liefst 5 grote arcanakaarten verschenen. In de trekking die je gister plaatste, waren er 6. Meer dan 3 is al redelijk zeldzaam. Dat wijst op zieleroerselen.
je bent kaart 9 vergetenquote:Hier is mijn trekking:
0: Arcana 20, het oordeel, omgekeerd
1: arcana 8, Kracht
2: koning van staven
3: de keizerin, omgekeerd
4: bekrs 10
5: staven 3
6: munten 6, omgekeerd
7: arcana 2, de hogepriesteres
8: ridder van zwaarden
10: zwaarden 7
de betekenissen voor deze twee kaarten heb ik dan ook maar uit een boek gehaaldquote:Ik geef aanzienlijk andere betekenissen aan de kaarten trouwens. De hogepriesteres staat in mijn optiek voor geestelijke groei, maar wel op voorwaarde dat je kiest. Pentakels 6 staat voor liefdevol delen... Maar goed, ik ben benieuwd of de interpretaties op elkaar aansluiten.
Kaart 9 was arcana 14, gematigdheid.. Pff, gelukkig lagen de kaarten nog op volgordequote:Op maandag 1 juli 2013 19:43 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
dat kan gewoon geen toeval meer zijn
[..]
dat wist ik niet, interessant, ff googlenen wat dat precies wil zeggen
[..]
je bent kaart 9 vergeten
[..]
de betekenissen voor deze twee kaarten heb ik dan ook maar uit een boek gehaald
maar het verschil is verder toch best wel groot, als resultaat ziet het er niet al te rooskleurig uit in jou legging, zwaarden staat voor communicatie en de 7 voor geniepig gedrag terwijl de verwachtingen op onbewust niveau best positief zijn - bekers 10 ...
ach ik pak voortaan gewoon een andere trein![]()
Jazeker! Je komt na Myxomatosekonijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:37 schreef Laysa het volgende:
Zou je het voor mij ook een keer willen doen als je daar tijd voor hebt?
Is goed, je komt na Laysa aan de beurt.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:48 schreef Atmosphere82 het volgende:
E_O, kan jij trouwens ook een legging doen over wat er over een paar jaar te gebeuren staat voor iemand (ik noem maar wat, b.v. 2 jaar)? En zo ja, kan jij dan een legging doen voor mij over het jaar 2015? Of is dat te algemeen?
Ik leg nog wel uit waarom ik juist iets over dat jaar wil weten, oké?
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Jazeker! Je komt na Myxomatosekonijn.
[..]
Is goed, je komt na Laysa aan de beurt.
Het kan heel even duren, want er staan nu dus nog 2 interpretaties op stapel, en nog 2 legigngen.
Bedankt!quote:Op maandag 1 juli 2013 19:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Jazeker! Je komt na Myxomatosekonijn.
[..]
Is goed, je komt na Laysa aan de beurt.
Het kan heel even duren, want er staan nu dus nog 2 interpretaties op stapel, en nog 2 legigngen.
dat staat juist weer voor intimiteit als hoop-kaart .. of angst kaart.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Kaart 9 was arcana 14, gematigdheid.. Pff, gelukkig lagen de kaarten nog op volgorde
Nou ja, je kunt het altijd proberen ...quote:Op maandag 1 juli 2013 19:58 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Bedankt!Maakt niet uit hoor! Dus als ik het goed begrijp kan je inderdaad een legging/(voorspelling) doen over een naderende periode?
Misschien is het interessant als we de trekkingen zowel volgens jouw als mijn methode uitleggen.. Ik leg de omgekeerde zegewagen uit als het verlies van controle, zwaarden 7 kan staan voor verantwoordelijk handelen.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:58 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
dat staat juist weer voor intimiteit als hoop-kaart .. of angst kaart.
in de komende 6 maanden geef ik misschien wel een update mocht er wat gebeuren, maar ik denk het niet met mijn zegenwagen omgekeerd in mijn eerste legging en de zwaarden 7 in jou legging niet veel zal gebeuren
Zo, hier zijn beide interpretaties, zoals beloofd. Het heeft even geduurd, maar ja, ik ben een druk baasje, soms.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:21 schreef EilandjeOnline het volgende:
zegenwagen omgekeerd staat bij mij voor stilstand, we hebben nog nooit met elkaar gesproken, er gebeurt dus niks, in de toekomst ook niet, er wordt alleen gekeken naar elkaar ... ik zal ook een poging wagen om mijn legging zelf te analyseren, goede oefening iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die van de mijne:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ze tussen spoilers gezet, voor het geval je eerst nog de kaarten zelf wilde interpreteren.. En nu maar hopen dat er iets van klopt.![]()
Hier is de legging:quote:Op maandag 1 juli 2013 15:40 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Mag ik ook weer eens in de rij aansluiten?
Ok! Ben benieuwd...quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is de legging:
0: koning van zwaarden
1: page van zwaarden
2: aracan 11, rechtvaardigheid
3: arcana 14, gematigdheid, omgekeerd
4: munten 4, omgekeerd
5: arcana 17, de ster
6: arcan 10, het rad van fortuin, omgekeerd
7: bekers 2, omgekeerd
8: bekers 5, omgekeerd
9: arcana 1, de magier, omgekeerd
10: de koningin van pentagrammen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zo, hier zijn beide interpretaties, zoals beloofd. Het heeft even geduurd, maar ja, ik ben een druk baasje, soms.
Hier is die van je eigen legging:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die van de mijne:hardstikke bedankt!! ik weet het , ik reageer veel te laat, ik had je post eergister al gelezen maar moest het ff tot me door laten dringen, ik denk dat ik er in het weekend ff goed voor ga zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ze tussen spoilers gezet, voor het geval je eerst nog de kaarten zelf wilde interpreteren.. En nu maar hopen dat er iets van klopt.
Dit is een hele mooie en ook duidelijke legging:quote:
Hier is de trekking alvast:quote:Op maandag 1 juli 2013 19:37 schreef Laysa het volgende:
Zou je het voor mij ook een keer willen doen als je daar tijd voor hebt?
ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is de trekking alvast:
0: zwaarden 5
1: munten 4, omgekeerd
2: ridder van staven
3: arcan 14, gematigdheid, omgekeerd
4: bekers 3
5: arcana 5, de hierofant, omgekeerd
6: het aas van pentagrammen
7: munten 7
8: bekers 10, omgekeerd
9: koning van pentagrammen
10 pentagrammen 6, omgekeerd
Wat het betekent, en of het iets voor je betekent, moeten we nog zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |