Fijnquote:Op maandag 1 juli 2013 15:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is prima! Het is en blijft heel erg fascinerend om te doen.
De beloofde tweede leggingquote:Op maandag 1 juli 2013 15:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is prima! Het is en blijft heel erg fascinerend om te doen.
Fantastisch!quote:Op maandag 1 juli 2013 18:35 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
De beloofde tweede legging
Waar het om gaat ) Zwaarden 7 omgekeerd
Wat erbij komt kijken) Pentakels koningin omgekeerd
Bewuste gedachten) Bekers 4
Onbewuste gedachten ) Zwaarden koningin omgekeerd
Recent verleden ) Zwaarden 3
Nabije toekomst) Bekers 8
Hoe ik tegen de vraag aan kijk) Staven Ridder
De omgeving / hij ) De zon omgekeerd
Hoop/angst) Bekers Koningin
Resultaat) Bekers 9
Er vielen 2 opvallende kaarten uit de stapel tijdens het schudden - hogepriesteres + pentakels 6
Een maand geleden deed ik al een aanrader en afrader legging mbt mijn vraag. Hierin krijg je advies over wat je het beste wel kan doen, ik trok de kaart Hogepriesteres en wat je het beste niet kunt doen:, ik trok de kaart pentakels 6.
En precies deze kaarten vallen dan uit de stapel.
Mij werd aangeraden om naar mn intuitie te luisteren (Hogepriesteres) en afgeraden om hierbij andere mensen erbij te betrekken voor hulp (pentakels 6).![]()
Er is is ook geen goed of fout hoor, wat dat betreftquote:Op maandag 1 juli 2013 19:33 schreef Atmosphere82 het volgende:
Dat is grappig om te zien inderdaad. Het moet uiteindelijk allemaal uit het onderbewuste komen hè, dus iedereen zal het wel anders zien.
dat kan gewoon geen toeval meer zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 19:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Fantastisch!
pentakels 6 en de hogepriesteres komen ook voor in deze trekking
dat wist ik niet, interessant, ff googlenen wat dat precies wil zeggenquote:Wat verder opvallend is, is dat er maar liefst 5 grote arcanakaarten verschenen. In de trekking die je gister plaatste, waren er 6. Meer dan 3 is al redelijk zeldzaam. Dat wijst op zieleroerselen.
je bent kaart 9 vergetenquote:Hier is mijn trekking:
0: Arcana 20, het oordeel, omgekeerd
1: arcana 8, Kracht
2: koning van staven
3: de keizerin, omgekeerd
4: bekrs 10
5: staven 3
6: munten 6, omgekeerd
7: arcana 2, de hogepriesteres
8: ridder van zwaarden
10: zwaarden 7
de betekenissen voor deze twee kaarten heb ik dan ook maar uit een boek gehaaldquote:Ik geef aanzienlijk andere betekenissen aan de kaarten trouwens. De hogepriesteres staat in mijn optiek voor geestelijke groei, maar wel op voorwaarde dat je kiest. Pentakels 6 staat voor liefdevol delen... Maar goed, ik ben benieuwd of de interpretaties op elkaar aansluiten.
Kaart 9 was arcana 14, gematigdheid.. Pff, gelukkig lagen de kaarten nog op volgordequote:Op maandag 1 juli 2013 19:43 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
dat kan gewoon geen toeval meer zijn
[..]
dat wist ik niet, interessant, ff googlenen wat dat precies wil zeggen
[..]
je bent kaart 9 vergeten
[..]
de betekenissen voor deze twee kaarten heb ik dan ook maar uit een boek gehaald
maar het verschil is verder toch best wel groot, als resultaat ziet het er niet al te rooskleurig uit in jou legging, zwaarden staat voor communicatie en de 7 voor geniepig gedrag terwijl de verwachtingen op onbewust niveau best positief zijn - bekers 10 ...
ach ik pak voortaan gewoon een andere trein![]()
Jazeker! Je komt na Myxomatosekonijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:37 schreef Laysa het volgende:
Zou je het voor mij ook een keer willen doen als je daar tijd voor hebt?
Is goed, je komt na Laysa aan de beurt.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:48 schreef Atmosphere82 het volgende:
E_O, kan jij trouwens ook een legging doen over wat er over een paar jaar te gebeuren staat voor iemand (ik noem maar wat, b.v. 2 jaar)? En zo ja, kan jij dan een legging doen voor mij over het jaar 2015? Of is dat te algemeen?
Ik leg nog wel uit waarom ik juist iets over dat jaar wil weten, oké?
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Jazeker! Je komt na Myxomatosekonijn.
[..]
Is goed, je komt na Laysa aan de beurt.
Het kan heel even duren, want er staan nu dus nog 2 interpretaties op stapel, en nog 2 legigngen.
Bedankt!quote:Op maandag 1 juli 2013 19:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Jazeker! Je komt na Myxomatosekonijn.
[..]
Is goed, je komt na Laysa aan de beurt.
Het kan heel even duren, want er staan nu dus nog 2 interpretaties op stapel, en nog 2 legigngen.
dat staat juist weer voor intimiteit als hoop-kaart .. of angst kaart.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Kaart 9 was arcana 14, gematigdheid.. Pff, gelukkig lagen de kaarten nog op volgorde
Nou ja, je kunt het altijd proberen ...quote:Op maandag 1 juli 2013 19:58 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Bedankt!Maakt niet uit hoor! Dus als ik het goed begrijp kan je inderdaad een legging/(voorspelling) doen over een naderende periode?
Misschien is het interessant als we de trekkingen zowel volgens jouw als mijn methode uitleggen.. Ik leg de omgekeerde zegewagen uit als het verlies van controle, zwaarden 7 kan staan voor verantwoordelijk handelen.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:58 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
dat staat juist weer voor intimiteit als hoop-kaart .. of angst kaart.
in de komende 6 maanden geef ik misschien wel een update mocht er wat gebeuren, maar ik denk het niet met mijn zegenwagen omgekeerd in mijn eerste legging en de zwaarden 7 in jou legging niet veel zal gebeuren
Zo, hier zijn beide interpretaties, zoals beloofd. Het heeft even geduurd, maar ja, ik ben een druk baasje, soms.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:21 schreef EilandjeOnline het volgende:
zegenwagen omgekeerd staat bij mij voor stilstand, we hebben nog nooit met elkaar gesproken, er gebeurt dus niks, in de toekomst ook niet, er wordt alleen gekeken naar elkaar ... ik zal ook een poging wagen om mijn legging zelf te analyseren, goede oefening iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die van de mijne:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ze tussen spoilers gezet, voor het geval je eerst nog de kaarten zelf wilde interpreteren.. En nu maar hopen dat er iets van klopt.![]()
Hier is de legging:quote:Op maandag 1 juli 2013 15:40 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Mag ik ook weer eens in de rij aansluiten?
Ok! Ben benieuwd...quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is de legging:
0: koning van zwaarden
1: page van zwaarden
2: aracan 11, rechtvaardigheid
3: arcana 14, gematigdheid, omgekeerd
4: munten 4, omgekeerd
5: arcana 17, de ster
6: arcan 10, het rad van fortuin, omgekeerd
7: bekers 2, omgekeerd
8: bekers 5, omgekeerd
9: arcana 1, de magier, omgekeerd
10: de koningin van pentagrammen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zo, hier zijn beide interpretaties, zoals beloofd. Het heeft even geduurd, maar ja, ik ben een druk baasje, soms.
Hier is die van je eigen legging:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die van de mijne:hardstikke bedankt!! ik weet het , ik reageer veel te laat, ik had je post eergister al gelezen maar moest het ff tot me door laten dringen, ik denk dat ik er in het weekend ff goed voor ga zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ze tussen spoilers gezet, voor het geval je eerst nog de kaarten zelf wilde interpreteren.. En nu maar hopen dat er iets van klopt.
Dit is een hele mooie en ook duidelijke legging:quote:
Hier is de trekking alvast:quote:Op maandag 1 juli 2013 19:37 schreef Laysa het volgende:
Zou je het voor mij ook een keer willen doen als je daar tijd voor hebt?
ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is de trekking alvast:
0: zwaarden 5
1: munten 4, omgekeerd
2: ridder van staven
3: arcan 14, gematigdheid, omgekeerd
4: bekers 3
5: arcana 5, de hierofant, omgekeerd
6: het aas van pentagrammen
7: munten 7
8: bekers 10, omgekeerd
9: koning van pentagrammen
10 pentagrammen 6, omgekeerd
Wat het betekent, en of het iets voor je betekent, moeten we nog zien.
Ok, dit is wat eruit kwam. Op het gevaar af dat er niets van klopt, (tenslotte is het ook maar vermaak) is hier de uitkomst:quote:
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:48 schreef Atmosphere82 het volgende:
E_O, kan jij trouwens ook een legging doen over wat er over een paar jaar te gebeuren staat voor iemand (ik noem maar wat, b.v. 2 jaar)? En zo ja, kan jij dan een legging doen voor mij over het jaar 2015? Of is dat te algemeen?
Hier is de legging:quote:Op maandag 1 juli 2013 19:48 schreef Atmosphere82 het volgende:
aan een nwe liefde moet ik absoluut niet denkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het thema van opnieuw beginnen zit er wel heel duidelijk in. Wie weet vind je idd inspiratie of een nieuwe liefde oid.
[..]
Hmm... Ok, daar kan ik me wel iets bij voorstellen, idd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
aan een nwe liefde moet ik absoluut niet denken
Hmm..sommige dingen kloppen welquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je gaat door roeien en ruiten! Je levenssfeer staat in het teken van drift, worsteling om maar gezien te worden. Je geeft ook weleens anderen de schuld.
Je krijgt een gelegendheid om geestelijk te groeien en volwassener te worden, maar als je die kans niet grijpt en je teveel laat afleiden door dingen die je leuk vindt,is het verspilde moeite.
Om verder te komen zul je iets moeten doen aan je basisinstelling. Je overziet niet altijd de consequenties van wat je doet.
Je bent aan het opgroeien en je krijgt daarmee meer te zeggen en verantwoordelijkheid. Er gaat veel afhangen van wat je de komende tijd beslist. Je hebt een zekere verantwoordelijkheid en daarmee een zekere macht om je leven te sturen. Je kunt hiermee je voordeel doen, of jezelf benadelen.
Je koestert een vurige wens. (zou ook verliefdheid kunnen zijn)
Uiteindelijk zul je wel wat meer inzicht krijgen in je mogelijkheden en onmogelijkheden en je wensen aanpassen aan de realiteit en daarmee ook tevreden mee zijn.
Je wilt nog weleeens tegen beter weten dingen doen en dat komt omdat je de consequenties van je daden moet leren overzien. Je kunt daarmee mensen misschien ook kwetsen/op hun hart trappen.
Je zult de consequenties moeten dragen van je eerdere gedrag.
Als je er niet in slaagt om de juiste keuze te maken, consequenties leert overzien en de geboden kans te benutten dan kom je uiteindelijk met lege handen te staan.
Lukt het het je echter, dan kun je, met de talenten die je wel hebt onverwacht goed uit de verf komen.
Ik heb gezien wat je op de OH schreef. Dat zal de uitleg wel beinvloed hebben en dat is jammer. Ik wens je wel heel veel sterkte toe!
Herken er wel het een en ander in. Inhoudelijke reactie volgt nog via pmquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dit is een hele mooie en ook duidelijke legging:
Je bent een perfectionist en zeer leergierig. Je wilt graag begrijpen hoe alle in elkaar zit. Je krijgt dan ook wat je toekomt: verstandelijk inzicht, maar je bent nog wel een speelbal van je emoties. Door die discrepantie kan je omgeving misschien soms moeilijk een peil op je trekken. Het is zaak om je niet langer te spiegelen aan kwaliteiten van een ander. Je krijgt dan ook opnieuw te maken met een oud probleem in een nieuwe gedaante.
Het eea. lijkt te maken te hebben met verdrongen angst. Als je dat onderkent zul je veel minder last hebben van emotionele onevenwichtigheid. Je bent wat gevoelig voor kritiek omdat je andermans prestatie als maatstaf hebt willen nemen. Je scherpe verstand heb je dan ook nog weleens willen gebruiken om anderen de loef af te steken. Als je deze obstakels weet te overwinnen, met name als je gevoelens en impulsen van het moment minder makkelijk met je op de loop gaan, dan kom je beslist beter uit de verf. Je zult gebruik kunnen maken kunnen maken van je gevoeligheid, wat iets anders is dan overgevoeligheid voor kritiek of hebben wat anderen hebben als voorwaarde om gelukkig te kunnen zijn.
Goed, als er iets van klopt, zou het nog mooier zijn.
Of het wat met 2015 te maken heeft, weet ik niet.. Maar je zou (tegen die tijd?) een wijs mens moeten zijn die veel te bieden heeft. Je weet je verstand en verschillende driften en gevoelens te verenigen. Hierdoor zul je een zekere integriteit verkrijgen. Je handelt er dan ook naar.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
Bedankt E_O! Dat klinkt interessant moet ik zeggen! Ik ben benieuwd wat het allemaal gaat worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In je interpretatie bij mijn eigen kaartlegging kan ik me weer volledig vinden.
Ja ik heb een wat ondoordachte actie ondernomen, ik ga niet zeggen wat en ja ik geloof wel dat ik hem (en de illusie) vroeg of laat wederom achter me zal laten... wat misschien maar goed is ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op het moment valt het met het uitzichtloze+apatische wel mee hoor, ook toen je de kaarten legde, ik kom er juist uitmaar dat voor andere geleefd hebben komt me wel bekend voor.
Ik ben verder niet zo oudmaar ik begin wel aan een nieuwe cyclus in mijn leven merk ik, het heeft niet veel met een nieuwe liefde te maken, wel met herstel en verzoening van wat anders
Na flink terugzoeken zag ik dat je in deel 25 van deze topics reeks ook al eerder een kaartlegging voor me hebt gedaan en geinterpreteerd en mijn eigen kaartleggng voor mij hebt geinterpreteerd. Conclusie: voor mij ben je veel beter in kaart interpretaties wanneer ik de kaarten zelf leg.
En wederom hartstikke bedankt !![]()
Hier is de trekking:quote:
En wat is de duiding.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is de trekking:
0: ridder van staven
1: het aas van bokalen, omgekeerd
2: arcana 20, het oordeel
3: de koning van pentagrammen
4: munten 9, omgekeerd
5: staven 5
6: bekers 7, omgekeerd
7: staven 2
8: staven 6
9: arcana 8, kracht
10: arcana 14, matigheid, omgekeerd
Weer bedankt E_O! Ik herken een aantal zaken in dit verhaal (al) wel. Maar is dit nu de uitkomst van de eerste legging of van hetgeen ik later vroeg (over werk)...?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Of het wat met 2015 te maken heeft, weet ik niet.. Maar je zou (tegen die tijd?) een wijs mens moeten zijn die veel te bieden heeft. Je weet je verstand en verschillende driften en gevoelens te verenigen. Hierdoor zul je een zekere integriteit verkrijgen. Je handelt er dan ook naar.
Je krijgt wel te maken met bindingsangst. Er staat iets te gebeuren dat je leven compleet zou kunnen maken, maar waar je tegelijkertijd bang voor bent.
(De hogepriesteres staat voor groei en esoterische kennis, wat achter de sluier in de tempel is, kun je nog niet zien. De kaart kan ook voor maagdelijkheid staan en omgekeerd voor drempelvrees of dralen. Ik dacht dat het wel leuk was om wat meer over deze kaart te vertellen omdat er veel symboliek van de westerse mysterieschool inzet. )
Je bent ontevreden met wat je hebt, op dit moment, als het op persoonlijke betrekkingen aankomt. Wellicht voel je je ook een beetje het slachtoffer van de situatie en vind je dat onrechtvaardig. Je kunt deze situatie oplossen door meer zelfinzicht te krijgen.
Je zult wellicht moeilijk afstand kunnen doen van je wensen.
Je zult je wel kunnen losmaken van de persoonlijke betrekkingen die je nu hebt en je eigen weg gaan. Langzamerhand kom je tot het inzicht dat iedere ervaring op de levensweg zinvol is. Het zal je helpen om minder bitter te zijn over het verleden. Het is belangrijk om de negatieve gevoelens die je met gebeurtenissen in het verleden associeert los te laten. Door dat inzicht zul je meer sturing aan je leven kunnen geven.
Zolang je angstig blijft om te verliezen wat je hebt, zul je ook niet echt ontvankelijk kunnen zijn voor de nieuwe dingen die op je pad komen.
Het is niet een onverdeeld positieve duiding, maar ach, er valt veel van te leren, wellicht
Dit gaat over de eerste legging, de tweede komt nadat ik de kaarten voor Woestijnvos geduid heb.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Weer bedankt E_O! Ik herken een aantal zaken in dit verhaal (al) wel. Maar is dit nu de uitkomst van de eerste legging of van hetgeen ik later vroeg (over werk)...?
Graag! Zodra ik de kaarten voor Woestijnvos heb geduid, ben je aan de beurtquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:20 schreef Dindymene het volgende:
Zou er iemand voor mij kaarten kunnen leggen? Heb het nog nooit laten doen en ben benieuwd wat voor mij in de komende periode in het verschiet ligt (wat betreft liefde, studie carrière).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |