abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:57:33 #251
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_122511222
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:50 schreef Crientj het volgende:
Godver.

Rood is de moeder van zwart, blauw een vriendin ofzo.
[ afbeelding ]
Goed argument wel van blauw, want iedereen weet: hoe meer je besteld, des te langer je moet wachten...

:')
Robert Moog died for our synths
pi_122511547
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:53 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Mwah, ik share ook wel eens wat (1 tot 2 keer in de maand). Maar zet de share-vervolgens op "alleen-ik" dus verder kan niemand die share zien; dus spam ik er niemand mee.

Toch wel al 2 festivalkaartjes zo gewonnen *)
Maar als niemand jouw share kan zien, hoe kan de betreffende pagina jouw share dan wel zien?
Gewoon normaal doen ja.
pi_122511571
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Maar als niemand jouw share kan zien, hoe kan de betreffende pagina jouw share dan wel zien?
Omdat daar wel staat: Gedeeld door: en dan onder andere mijn naam dus. :)
pi_122511610
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Ohhja. Slim. Ga ik eens doorgeven aan die vriendin van me :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_122511779
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ohhja. Slim. Ga ik eens doorgeven aan die vriendin van me :9
Precies. Het komt niet op mijn prikbord/tijdlijn te staan voor andere mensen als ik zelf. Dus ook niet tussen de statusupdates.

Maar ik ben volgens mij niet zo share verslaafd als haar hoor. Share alleen iets wat ik echt wil hebben & niemand ermee lastig val. Ik zie zoveel troep geshared worden (Iphones --> doen teveel mensen aan mee, stomme shirtjes, planten etc.), die troep laat ik sowieso aan mij voorbij gaan. Maar voor de rest van de acties werkt dit trucje eigenlijk best goed. :)
pi_122512120
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:10 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Precies. Het komt niet op mijn prikbord/tijdlijn te staan voor andere mensen als ik zelf. Dus ook niet tussen de statusupdates.

Maar ik ben volgens mij niet zo share verslaafd als haar hoor. Share alleen iets wat ik echt wil hebben & niemand ermee lastig val. Ik zie zoveel troep geshared worden (Iphones --> doen teveel mensen aan mee, stomme shirtjes, planten etc.), die troep laat ik sowieso aan mij voorbij gaan. Maar voor de rest van de acties werkt dit trucje eigenlijk best goed. :)
Zij shared echt veel. Maar ook onnozele dingen.
Ik heb 1 keer een tas geshared en 1 keer iets van een restaurant. Maar vind het irritant dus ga het zelf niet meer doen denk ik.
Gewoon normaal doen ja.
pi_122512236
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:16 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Zij shared echt veel. Maar ook onnozele dingen.
Ik heb 1 keer een tas geshared en 1 keer iets van een restaurant. Maar vind het irritant dus ga het zelf niet meer doen denk ik.
Ik deed het ook nooit hoor, om dezelfde reden. Maar toen zag ik dus een festival-share actie waar toen nog niet veel mensen aan meededen en dus goede kans had. Toen ben ik iets gaan bedenken om toch mee te kunnen doen zonder spam, en kwam op dit uit.

Als je dan uiteindelijk ook nog de kaartjes wint is het feestje natuurlijk wel compleet.

Gecontroleerd via de Facebook van een vriend van mij, en ik ben officieel geen spammer :).

Verder ben ik het totaal met je eens dat het irritant is als iemand 100-share acties ook daadwerkelijk deelt.
pi_122512274
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:19 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Ik deed het ook nooit hoor, om dezelfde reden. Maar toen zag ik dus een festival-share actie waar toen nog niet veel mensen aan meededen en dus goede kans had. Toen ben ik iets gaan bedenken om toch mee te kunnen doen zonder spam, en kwam op dit uit.

Als je dan uiteindelijk ook nog de kaartjes wint is het feestje natuurlijk wel compleet.

Gecontroleerd via de Facebook van een vriend van mij, en ik ben officieel geen spammer :).
Super nice om het zo te doen :) welk festival was het?
Gewoon normaal doen ja.
pi_122512371
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Super nice om het zo te doen :) welk festival was het?
8-bahn festival, dat was een 3-daags techno-festival vlakbij station Ede-Wageningen. Erg goed vermaakt overigens.

Heb ook een keer op die manier kaarten gewonnen voor 7th Sunday festival, wat uiteindelijk ook erg vet was.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 16:38:10 #260
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_122513140
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:57 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Goed argument wel van blauw, want iedereen weet: hoe meer je besteld, des te langer je moet wachten...

Dat zegt ze niet :')
Ok stelletje hokboeren
pi_122513159
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:22 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

8-bahn festival, dat was een 3-daags techno-festival vlakbij station Ede-Wageningen. Erg goed vermaakt overigens.

Heb ook een keer op die manier kaarten gewonnen voor 7th Sunday festival, wat uiteindelijk ook erg vet was.
Ik heb nog nooit wat gewonnen maar een mattie van mij heeft een 'Bacardi Party' gewonnen. Bacardi bestaat 150 jaar dus gaven ze 150 feesten weg, aan huis zeg maar. Kwamen er twee Bartenders met een hele Bacardi stelling om mixjes te maken enzo :D was echt cool! Enige wat hij hoefde te doen was 'ik doe mee' te typen onder de actie op Facebook, echt relaxed :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_122513421
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit wat gewonnen maar een mattie van mij heeft een 'Bacardi Party' gewonnen. Bacardi bestaat 150 jaar dus gaven ze 150 feesten weg, aan huis zeg maar. Kwamen er twee Bartenders met een hele Bacardi stelling om mixjes te maken enzo :D was echt cool! Enige wat hij hoefde te doen was 'ik doe mee' te typen onder de actie op Facebook, echt relaxed :D
Waarom was ik niet uitgenodigd? ;(
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_122518260
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik word helemaal gestoord van die Like, Share & Win acties. 1 keer is leuk maar er is 1 meisje die continu alles shared. Bankstellen, tickets voor feesten en meer zie ik voorbij komen. Heb d'r uit mijn newsfeed gedonderd. Jammer want is wel een redelijk goede vriendin :9

Had gisteren onder zo'n shareding van d'r geschreven: "Wauw, jij shared echt heel veel, haha!"
Schreef zij; "Dus? :D" dus ik weer "dus niks maar het is wel opvallend xD". En vervolgens uit newsfeed gedonderd. :D
Een collega van me struint volgens mij de hele dag FB naar like, share & win acties met een iPhone. Ik zie er zeker 5 per dag langskomen. Als je er zo graag een wilt, koop hem dan gewoon. :')
  dinsdag 5 februari 2013 @ 18:55:54 #264
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_122518643
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:38 schreef padlarf het volgende:

[..]

Dat zegt ze niet :')
jawel, indirect :P

"ik haat wachten"
- "dan moet je niet zo veel bestellen"

als ik minder bestel, houdt het wachten dan op?
Robert Moog died for our synths
  dinsdag 5 februari 2013 @ 18:56:48 #265
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_122518673
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:55 schreef Gehenna het volgende:

[..]

jawel, indirect :P

"ik haat wachten"
- "dan moet je niet zo veel bestellen"

als ik minder bestel, houdt het wachten dan op?
Als je vaker bestelt moet je vaker wachten. Als je minder vaak bestelt hoef je minder vaak te wachten.
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 5 februari 2013 @ 19:18:51 #266
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_122519635
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:43 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Een collega van me struint volgens mij de hele dag FB naar like, share & win acties met een iPhone. Ik zie er zeker 5 per dag langskomen. Als je er zo graag een wilt, koop hem dan gewoon. :')
Ik vraag me af hoe echt ze zijn. compleet geen bron voor deze wedstrijden en ook niet controleerbaar of de winnaars geen personeel of eigenaren zijn van de pagina. Ik denk dat het een marketing truuk is. Hoe moeilijk is het niet om dit zelf op te starten.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_122519821
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:18 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe echt ze zijn. compleet geen bron voor deze wedstrijden en ook niet controleerbaar of de winnaars geen personeel of eigenaren zijn van de pagina. Ik denk dat het een marketing truuk is. Hoe moeilijk is het niet om dit zelf op te starten.
Een vriendin van me is schijnbaar opzoek naar een nieuwe bed, want zijn deelt alleen maar like, share & win's van een beddenfabrikant. Er staat dan bij dat onder de like's & share's een boxspring werd verloot. Gister zag ik een bericht langskomen waarbij stond dat er niemand uit de loting was gekomen dus de wedstrijd begon weer opnieuw. Voor mij dus duidelijk dat het bezeikte boel is, hoe kan er bij zo'n loting nou niemand uitkomen?!
pi_122520130
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:12 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Hier heb je toch wel even op gereageerd hoop ik?!?!
Ik heb op zijn profiel op vrienden geklikt en toen de updates veranderd in alleen belangrijke updates waardoor ik dus niets meer krijg van die persoon.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:56 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Is een zwakbegaafde?
Ja.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:36 schreef Queens het volgende:

[..]

Wanneer je ziet dat je vriend (publiekelijk) zo achterlijk schrijft dan knap je er toch instant keihard op af? Los van het feit dat je je dood schaamt toont dit toch ook een groot verschil in intelligentie tussen de partners aan?

Of ik geef haar teveel credit aangezien ze loveyou aaneen schrijft...
Ik ken haar niet, ik weet niet wat een 19 jarige vrouw denkt van al die berichten maar liefde maakt blind dat blijkt wel.
pi_122525276
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Net je idee even op facebook gezet, dit is nu wat ik noem een win win situatie voor mij. Als het waar is dan hoeft ik die stomme shares niet te zien en als het niet waar is denken ze toch "Ik heb zeker niet gewonnen".
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_122525796
Even een ergernis voor mij (aangezien ik het niet snap...)
In mijn chatlijst staan groene bolletjes bij mensen die online zijn, en sommige hebben een telefoontje met bijv 1u of 54min.
Wat betekend dat? Zijn ze dan via hun mobiel online, en dan voor 1u??
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:03:35 #271
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_122526292
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:22 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Een vriendin van me is schijnbaar opzoek naar een nieuwe bed, want zijn deelt alleen maar like, share & win's van een beddenfabrikant. Er staat dan bij dat onder de like's & share's een boxspring werd verloot. Gister zag ik een bericht langskomen waarbij stond dat er niemand uit de loting was gekomen dus de wedstrijd begon weer opnieuw. Voor mij dus duidelijk dat het bezeikte boel is, hoe kan er bij zo'n loting nou niemand uitkomen?!
Sorry, maar 'een nieuwe bed'?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_122527157

dinsdag 5 februari 2013 @ 21:16:53 #273
66083 Platina
78th Element
pi_122527160
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:10 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Hoe moet ik dat precies aanpassen dan?
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:19:51 #274
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_122527337
quote:

Struggles. :')

Moest denken aan Dokter Snuggles. :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Federer-fan op 05-02-2013 21:26:56 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_122527582
Oh, dit pareltje kwam ik pas ook nog tegen. :')

"nu ben ik eens benieuwd? om mij een knuffel te geven klikt u op "vind ik leuk" vervolgens kopieren en plakken op je eigen status. ik geloof dat ik al weet wie mij zal knuffelen en wie niet! vergeet niet dat als je één maal klikt op"vind ik leuk" dat je het ook op je eigen prikbord zet zodat ik je kan knuffelen."

:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')