Ik vind het een groter probleem dat de leestekens juist zo random gebruikt zijn, er staan namelijk genoeg punten in, maar de zinsconstructies zijn waardeloos.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Godverdomme, leestekens. Ik snap nog steeds niet waar het over gaat
Klopt, maar waar zijn de komma's en alinea'squote:Op maandag 4 februari 2013 20:09 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Ik vind het een groter probleem dat de leestekens juist zo random gebruikt zijn, er staan namelijk genoeg punten in
Volgens de nieuwe taalregels mag je die weglaten wanneer je zinnen gebruikt zoalsquote:Op maandag 4 februari 2013 20:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Klopt, maar waar zijn de komma's en alinea's
Oh en even extra aandacht voor "stikker" wanneer er, neem ik aan, sticker bedoeld wordt.quote:of is het me gevoel dat op speelt als dan een meneertje of mevrouwtje.
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:30 schreef El.Wulfo het volgende:
Oh en even extra aandacht voor "stikker" wanneer er, neem ik aan, sticker bedoeld wordt.
quote:In het Groene Boekje staat zowel stikker als sticker. Mag je dat woord inderdaad op twee manieren schrijven?
Als aanduiding voor het zelfklevende papiertje is alleen sticker de correcte spelling, zo valt op te maken uit de hedendaagse woordenboeken. Stikker is gereserveerd voor de betekenissen 'persoon die turf steekt' en 'grote soort van veenspade'.
Precies, daarom zeg ik ook niet dat het fout is, maar met deze context wordt dat verhaal er dan nog veel onlogischer op.quote:
wow vriendin in de zevende hemel want ze krijgt een beha ............quote:Op maandag 4 februari 2013 17:29 schreef bioloogje het volgende:
Dit verschijnt bij mij... en nee geen foto's van zijn vriendin...
[ afbeelding ]
Ah, minder bedeeld Nederland wordt steeds actiever op FB.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:55 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat de liefde over is, tis immers al 8 uur geleden.
Hier heb je toch wel even op gereageerd hoop ik?!?!quote:Op maandag 4 februari 2013 22:55 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Had gewoon gezegd dat het nogal irritant is. Moet kunnen bij een redelijk goede vriendin.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik word helemaal gestoord van die Like, Share & Win acties. 1 keer is leuk maar er is 1 meisje die continu alles shared. Bankstellen, tickets voor feesten en meer zie ik voorbij komen. Heb d'r uit mijn newsfeed gedonderd. Jammer want is wel een redelijk goede vriendin
Had gisteren onder zo'n shareding van d'r geschreven: "Wauw, jij shared echt heel veel, haha!"
Schreef zij; "Dus?" dus ik weer "dus niks maar het is wel opvallend xD". En vervolgens uit newsfeed gedonderd.
Ja erg irritant inderdaad. Vooral omdat die mensen denken dat ze ook daadwerkelijk iets kunnen winnenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik word helemaal gestoord van die Like, Share & Win acties. 1 keer is leuk maar er is 1 meisje die continu alles shared. Bankstellen, tickets voor feesten en meer zie ik voorbij komen. Heb d'r uit mijn newsfeed gedonderd. Jammer want is wel een redelijk goede vriendin
Had gisteren onder zo'n shareding van d'r geschreven: "Wauw, jij shared echt heel veel, haha!"
Schreef zij; "Dus?" dus ik weer "dus niks maar het is wel opvallend xD". En vervolgens uit newsfeed gedonderd.
Wat een baggergebrabbel.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:55 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Is een zwakbegaafde?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:55 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Nou, ik ken wel echt 2 mensen die écht iets hebben gewonnen. Dus het is wel zo af en toe.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja erg irritant inderdaad. Vooral omdat die mensen denken dat ze ook daadwerkelijk iets kunnen winnen. Er zijn 2000 mensen die iets sharen en uiteindelijk wint een kennis van de eigenaar ofzo
.
Wel goede reclame, geef één product weg wat je zelf geen zak kost en half Nederland ziet je post voorbij komen.
Dat begrijpt ze wel hoor, ze kent mij langer dan vandaag. Als ik het niet irritant vind had ik sowieso die sneer ook niet gemaaktquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had gewoon gezegd dat het nogal irritant is. Moet kunnen bij een redelijk goede vriendin.
Wanneer je ziet dat je vriend (publiekelijk) zo achterlijk schrijft dan knap je er toch instant keihard op af? Los van het feit dat je je dood schaamt toont dit toch ook een groot verschil in intelligentie tussen de partners aan?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:55 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Nouja, dat ene zinnetje van haar is wel leesbaar tenminstequote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:36 schreef Queens het volgende:
[..]
Wanneer je ziet dat je vriend (publiekelijk) zo achterlijk schrijft dan knap je er toch instant keihard op af? Los van het feit dat je je dood schaamt toont dit toch ook een groot verschil in intelligentie tussen de partners aan?
Of ik geef haar teveel credit aangezien ze loveyou aaneen schrijft...
Ik heb twee jaar terug een reis naar New York gewonnen, en hoefde er niet eens iets voor te delen op FB. Win.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:04 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nou, ik ken wel echt 2 mensen die écht iets hebben gewonnen. Dus het is wel zo af en toe.
Mwah, ik share ook wel eens wat (1 tot 2 keer in de maand). Maar zet de share-vervolgens op "alleen-ik" dus verder kan niemand die share zien; dus spam ik er niemand mee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja erg irritant inderdaad. Vooral omdat die mensen denken dat ze ook daadwerkelijk iets kunnen winnen. Er zijn 2000 mensen die iets sharen en uiteindelijk wint een kennis van de eigenaar ofzo
.
Wel goede reclame, geef één product weg wat je zelf geen zak kost en half Nederland ziet je post voorbij komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |