ik denk dat een lichtere bril haar een vrolijker gezicht geeftquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk staan eigenlijk.
Denk het ook, welke ouder betaalt zo'n Jan Kooijman ding?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Of gewoon geen bril, want deze is vast nep
De 'kids' vinden dat 'hip'quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk het ook, welke ouder betaalt zo'n Jan Kooijman ding?
Hij heeft ook een beetje een bosje krullen, althans zo lijkt het.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow, Nick lijkt op die foto wel een stuk slanker dan nu, zie ik ineens...
Da's hetzelfde als met Wendy. Zolang er miljoenen lijken veranderen ze nietsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
zelfde faal styliste als de volwassen voice?
ditquote:
Ok geloof dat ik dit niet eens kenquote:
Je zou denken dat het in 2013 met 1001 Engelse zenders en programma's het beter zou moetenquote:
Eens!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
De solo's klinken nergens naar, maar samen klinkt het lekker
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
De solo's klinken nergens naar, maar samen klinkt het lekker
Dat ze haar vader bij het aangeven verkeerd hebben verstaan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Kerla, zou het een verrassende versie van Carla zijn?
'Zullen we Carla doen?'quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Kerla, zou het een verrassende versie van Carla zijn?
'Carla is zo gewoontjes, laten we het spannend speciaal maken, Shaniquah, maar dan een iets veiligere keuze'quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
'Zullen we Carla doen?'
'Ja, maar dan wel op z'n Engels, op z'n Nederlanders vind ik er niks aan.'
'Schrijven als Kerla dan?'
Maar ja die goth ketting bij middelste poppetje ziet er ook niet uitquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
Die broek is inderdaad niet echt flatteus
Niet degene die ik ken iigquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zag ik hoe heet ze in de zaal. Dat donkere meisje met die bril. Hoe heet ze nou.
caryann? nee zo schrijf je het niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zag ik hoe heet ze in de zaal. Dat donkere meisje met die bril. Hoe heet ze nou.
Kloptquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
Ja die! Weet ook niet hoe je het schrijftquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
caryann? nee zo schrijf je het niet.
Volgens mij zag ik ook dat blonde meisje van the voice kids van vorig jaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die! Weet ook niet hoe je het schrijft
idd, diequote:
Shary-Ann?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die! Weet ook niet hoe je het schrijft
Ik weet alleen die kleine krullebol nog, Tygo. Verder ook niet echt nee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:55 schreef MissJ het volgende:
ik kan me al die kinderen niet meer herinneren joh
die middelstequote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
meestal helpt het als je zegt wie je favoriet is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |