quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:10 schreef Moira. het volgende:
el perro el perro nunca sin razon
el gato el gato el gato es obsceno
cilantro es cantante
cilantro es muy famoso
cilantro es el homre con el queso del diablo
hehe ik had een tijdje 120 mbp/s van upc. Supervet, films in hd kwaliteit zo binnenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:12 schreef Piye het volgende:
Mensen met bazeninternet.
Heb ik hier ook, echt geniaal als je film wil kijken. Soms zijn er net zoveel seeders als leechers en heeft ie het nog binnen 15 minuten binnen.
ik heb dat ook wel eensquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:12 schreef Piye het volgende:
Mensen met bazeninternet.
Heb ik hier ook, echt geniaal als je film wil kijken. Soms zijn er net zoveel seeders als leechers en heeft ie het nog binnen 15 minuten binnen.
Alleen nu weet ik nog steeds niet welke film te kijken.
Ik download nooit HD films, want ik wil ze op m'n 2 gb usb-stick kunnen zetten, zodat ik ze op tv kan kijken. Django was net te groot.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:15 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
hehe ik had een tijdje 120 mbp/s van upc. Supervet, films in hd kwaliteit zo binnenHelaas moeten overstappen door wat financiële dingetjes.
Reminds mequote:
Zit op 1,8 MB/s volgens mij het maximale wat mijn verbinding kan hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
hij gaat nou met vlagen tussen de 500kb/s en 1mb/s, dus da's wel nice, nu 9%
Zijn ook .avi's en .mpg's van toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik download nooit HD films, want ik wil ze op m'n 2 gb usb-stick kunnen zetten, zodat ik ze op tv kan kijken. Django was net te groot.
Maar dat is wel echt bazeninternet trouwens.
Ja. Ik heb nog een seizoen van Family guy staan. Wel gedownload, nog niet gekekenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Reminds meIk heb nog vet veel nieuwe afleveringen van Family Guy & American Dad & Futurama & South Park te kijken
Dan had ik een tijd geen zin om elke week maar één aflevering te moeten volgen, dus nu moet ik er weer een hoop downloaden
Alleen jammer dat ik dan ook weer moet uitvogelen bij welke aflevering ik precies was
Ik heb mijne ook wel eens op 2.1 ofzo zien staanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:18 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Zit op 1,8 MB/s volgens mij het maximale wat mijn verbinding kan hebben.
Sowieso van de meeste films is er wel 1tje rond de 800 mb te vinden (zal bij Django eerder 1 GB zijn, omdat hij vrij lang is), alleen bij Django waren het allemaal screeners dus heb de enige waarbij expliciet stond "no watermark" gedownload.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:18 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Zijn ook .avi's en .mpg's van toch?
Die passen wel
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:19 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja. Ik heb nog een seizoen van Family guy staan. Wel gedownload, nog niet gekeken
Das wel goed ja, ik had m twee weken geleden gekeken met watermerk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso van de meeste films is er wel 1tje rond de 800 mb te vinden, alleen bij Django waren het allemaal screeners dus heb de enige waarbij expliciet stond "no watermark" gedownload.
Ik mis mijn oude internet verbindingquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb mijne ook wel eens op 2.1 ofzo zien staan
Mijn laptop en internetverbinding zijn soms echt awesome, en soms echt treurig![]()
quentin tarentino hèquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:21 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Das wel goed ja, ik had m twee weken geleden gekeken met watermerk.
Aparte film, maar vond m goed.
Ik ken het probleem lieve schat. Ik weet ook geen oplossingquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:20 schreef Moira. het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen zin om uit te zoeken bij welke aflevering ik was
Ik kijk dan altijd bij wikipedia en dan de episode lists en dan kijken of ik de korte samenvattingen van de episodes herkente moeilijk
maar ik wil kijkeeeen
Ja was weer een typische QT vond ik. Ik weet niet of ik hem nou een geniale held moet vinden of een vage mafkees. Waarschijnlijk is hij allebei.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:21 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Das wel goed ja, ik had m twee weken geleden gekeken met watermerk.
Aparte film, maar vond m goed.
Ik keek iCarly ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:22 schreef Moira. het volgende:
Weet je waar ik ook een keer echt om heb stuk gelegen terwijl ik stoned (en alleen, ik lachte hardop alleen) was?
iCarly
Wat een geniaal droge humor hebben ze daar toch, van die humor die die kindjes écht nog lang niet snappen![]()
En die acteurs zijn gewoon tof
Victorious is dan ook nog wel leuk maar iCarly is beter
En natuurlijk Drake&Josh en The Amanda ShowDan Schneider
![]()
Jaaa het is afgelopen hequote:
Ik heb 'm nog niet gezienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
klopt, maar ik doelde op het 'aparte' deel
Nou ik keek het eigenlijk, toen er nog niet zoveel van die series op tv waren. Is nu een paar jaartjes terug. Drake & Josh hadden ze al wel en het werd allemaal overdag ook in het Engels uitgezonden. Tegenwoordig hou ik het niet meer bij, ze hebben echt veel van die shows.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaaa het is afgelopen he
Nu hebben we alleen Victorious nog over wat leuk is van Schneiders BakeryBeter gaat hij wat nieuws vets maken
Ja ik vind al zijn films wel onderscheidend inderdaad, ik hou wel van "cult" ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja was weer een typische QT vond ik. Ik weet niet of ik hem nou een geniale held moet vinden of een vage mafkees. Waarschijnlijk is hij allebei.
Klopt, en veel zijn ook wel echt matig voor de wat oudere kijkersquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ik keek het eigenlijk, toen er nog niet zoveel van die series op tv waren. Is nu een paar jaartjes terug. Drake & Josh hadden ze al wel en het werd allemaal overdag ook in het Engels uitgezonden. Tegenwoordig hou ik het niet meer bij, ze hebben echt veel van die shows.Maar er zitten wel een aantal grappige tussen.
Ja heb die wel 1 keer gezien. Toen gingen ze bij zo'n leraar in z'n huis acteren en iedereen die uit z'n rol viel moest weg. Ze doet ook telkens van die statusupdates.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, en veel zijn ook wel echt matig voor de wat oudere kijkers
Maar Victorious wordt vaak samen in het rijtje met iCarly en Drake & Josh genoemd, omdat die dezelfde maker hebben. De andere nickelodeon comedy shows zijn wel nickelodeon-style, maar ook van een andere maker dus daarom ook minder grappig
Dus Victorious is nog wel de moeite waard om ook te volgen/kijken
haha ja kloptquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja heb die wel 1 keer gezien. Toen gingen ze bij zo'n leraar in z'n huis acteren en iedereen die uit z'n rol viel moest weg.
Ja die vind ik wel echt lamequote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:30 schreef Piye het volgende:
Ze doet ook telkens van die statusupdates.
O ja Carly is het zusje van Drake & Josh natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha ja klopt
Het leuke aan Dan Schneider is ook dat hij de acteurs soms in de andere serie laat spelen. Ze hebben van iCarly en Victorious ook echt een gemixte episode gemaakt, maar Drake Bell kwam ook een keer langs en zeidie zo "hey Megan, what are you doing here?" en 'Carly' zo van wie is die gast. Echt geniaal
Wij zijn knetter, wij mogen dat.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:33 schreef Piye het volgende:
[..]
O ja Carly is het zusje van Drake & Josh natuurlijk.
Ja die statusupdates zijn wel lame, maar ik vind het wel geinig omdat het zo wel echt gaat.
Heeft ze dat in haar onderschrift? hahaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Wij zijn knetter, wij mogen dat.
Onderschrift van knetterkrankjorum.
"Zero dark thirty" is nog een nieuwe die best ok is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:37 schreef Midnight_snack het volgende:
Film is binnen! Tijd voor een nieuwe
No way, mijne ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:37 schreef Midnight_snack het volgende:
Film is binnen! Tijd voor een nieuwe
Gewoon isohunt gebruiken, doe ik ook meestal.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:46 schreef Midnight_snack het volgende:
Die tpb proxies willen niet echt voor mij momenteel
Merci beaucoup. En nee, helaasquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon isohunt gebruiken, doe ik ook meestal.
Kent niemand van jullie een leuke britse film?
Thank you very much, sirquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:52 schreef Piye het volgende:
Dan ga ik American Gangster kijken.
Ik heb al 7 mb geseed van Django Unchained. Geen dank mensen.
fucktimkuik.orgquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:46 schreef Midnight_snack het volgende:
Die tpb proxies willen niet echt voor mij momenteel
Bij utorrent staat het gewoon onderaan als je op de betreffende torrent klikt. Ik hou altijd aan dat als ik ongeveer 4x het formaat geseed heb, ik 'm verwijder.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:55 schreef Moira. het volgende:
hoe kan je zien hoeveel je geseed hebt dan?
oh ik zie het alquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:55 schreef Moira. het volgende:
hoe kan je zien hoeveel je geseed hebt dan?
oh daar let ik nooit opquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Bij utorrent staat het gewoon onderaan als je op de betreffende torrent klikt. Ik hou altijd aan dat als ik ongeveer 4x het formaat geseed heb, ik 'm verwijder.
Om geheel schaamteloos mezelf te quoten, deze is ook ontzettend fijn (en zeer toepasselijk, "Because the grass was meant for the cows and ass and the herb on this land for the use of man"):quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
fucktimkuik.orgen anders depiraatbaai.be of malaysiabay.org
Pff... Nog een weekje vol studeren en dan weer lekker hard doorzakken met de nodige kruiden en specerijenKan niet wachten, weer eens old school onder het genot van reggae een jonko roken. Luister echt veel te weinig reggae tijdens het blowen de laatste tijd
![]()
Vond m wel goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:00 schreef Midnight_snack het volgende:
Ben nu ook Zero dark thirty aan het downloaden
ah niks zeggenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:03 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Vond m wel goed.
Zit 1 momentje in, dat je je helemaal de pleuris schrikt
Ja mensen gebruiken spoilers voor alles, maar wanneer het echt nodig is zetten ze het niet in een spoilter.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:06 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nee okee. Maar ik zie de medefokkers wel spoilers posten zonder spoiler
Ja, Christoph Waltz is zn echte naamquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:07 schreef Midnight_snack het volgende:
Maar het is dus wel de "Hans Landa"
Ja inderdaad, juist met die dingen die je zelf wilt uitvinden word het in je smoel geworpenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja mensen gebruiken spoilers voor alles, maar wanneer het echt nodig is zetten ze het niet in een spoilter.
Voor het eerst dat ik het origineel van Mr Cop hoor trouwens, kende alleen deze:
Klopt ja, die rol als nazi officier deed ie zo facking goed. Bijna engquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:12 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Ja, Christoph Waltz is zn echte naam
[/quote]quote:[quote]Op zaterdag 26 januari 2013 00:24 schreef Midnight_snack het volgende:
Hai!
Zoals ik al in het stoners topic zei, kunnen wij ook zoiets krijgen?
[..]
Bijvoorbeeld:
[..]
lekkahquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:26 schreef Mano_ het volgende:
Nog een beetje nagaar pinten klappen in de kroeg![]()
Straks thuis nog eentje draaien.
Op naar Utrecht dus.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
lekkah
we zijn ook alweer bijna gearriveerd bij het volgende topicdie meet komt snel, op deze manier
Ik ook, maar ik wilde niet vervelend doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:42 schreef Moira. het volgende:
Jeej voor de pointeralleen zou ik "Wiet." beter vinden staan hihi
Het is mijn baby dus ik vind dat er Wiet. moet komen te staan hhiihiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik wilde niet vervelend doen.
For chizz.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:49 schreef Fopje het volgende:
Moira. Zoek het even uit wat jullie willen, en stuur me dan maar een DM met wat er in moet komen te staan
zie OPquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:49 schreef Piye het volgende:
Hoezo moeten er 50 topics zijn voor een meet?
dan hebben we een betere band enzulks jwzquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:49 schreef Piye het volgende:
Hoezo moeten er 50 topics zijn voor een meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |