Gewoon isohunt gebruiken, doe ik ook meestal.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:46 schreef Midnight_snack het volgende:
Die tpb proxies willen niet echt voor mij momenteel
Merci beaucoup. En nee, helaasquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon isohunt gebruiken, doe ik ook meestal.
Kent niemand van jullie een leuke britse film?
Thank you very much, sirquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:52 schreef Piye het volgende:
Dan ga ik American Gangster kijken.
Ik heb al 7 mb geseed van Django Unchained. Geen dank mensen.
fucktimkuik.orgquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:46 schreef Midnight_snack het volgende:
Die tpb proxies willen niet echt voor mij momenteel
Bij utorrent staat het gewoon onderaan als je op de betreffende torrent klikt. Ik hou altijd aan dat als ik ongeveer 4x het formaat geseed heb, ik 'm verwijder.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:55 schreef Moira. het volgende:
hoe kan je zien hoeveel je geseed hebt dan?
oh ik zie het alquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:55 schreef Moira. het volgende:
hoe kan je zien hoeveel je geseed hebt dan?
oh daar let ik nooit opquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Bij utorrent staat het gewoon onderaan als je op de betreffende torrent klikt. Ik hou altijd aan dat als ik ongeveer 4x het formaat geseed heb, ik 'm verwijder.
Om geheel schaamteloos mezelf te quoten, deze is ook ontzettend fijn (en zeer toepasselijk, "Because the grass was meant for the cows and ass and the herb on this land for the use of man"):quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
fucktimkuik.orgen anders depiraatbaai.be of malaysiabay.org
Pff... Nog een weekje vol studeren en dan weer lekker hard doorzakken met de nodige kruiden en specerijenKan niet wachten, weer eens old school onder het genot van reggae een jonko roken. Luister echt veel te weinig reggae tijdens het blowen de laatste tijd
![]()
Vond m wel goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:00 schreef Midnight_snack het volgende:
Ben nu ook Zero dark thirty aan het downloaden
ah niks zeggenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:03 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Vond m wel goed.
Zit 1 momentje in, dat je je helemaal de pleuris schrikt
Ja mensen gebruiken spoilers voor alles, maar wanneer het echt nodig is zetten ze het niet in een spoilter.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:06 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nee okee. Maar ik zie de medefokkers wel spoilers posten zonder spoiler
Ja, Christoph Waltz is zn echte naamquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:07 schreef Midnight_snack het volgende:
Maar het is dus wel de "Hans Landa"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |